 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hribuc Neznanec

Pridružen-a: Pet 04 Avg 2006 9:13 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pet Avg 04, 2006 9:30 am Naslov sporočila: |
|
|
malo za šalo: daš gor motor 250W, kar je verjetno dovolj,pa da greš lahko na malo daljšo pot, obesiš na prljažnik vsaj 100Ah akumulator, s čimer se boš lahko kar nekaj časa peljal v eno smer. Pa se pelješ predaleč, se akumulator sprazne, potem pa na pedale nazaj z zelo obteženim biciklom... Pa verjetno je še kak hud klanec vmes. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 3:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Oh.. Obujam 2 leti staro temo...
Pa ne gre več drugače... je kriza.
Tudi jaz se mislim spravit delat električno- normalno kolo.
Pa me dajejo prenosi. Če bi poganjalo sprednji zobčenik pri pedalih, ter da bi hotel jaz poganjati še z pedali, bi bil limit cca 60-80 rpm zobnika.
Električni motorček pa ima 100x večje obrate. Če bi hotel zreducirati kar z zobniki od kolesa, bi imel med nogame 3 sklope velikanskih zobnikov od 40+ zob in na njih majhne.. Kar odpade, ker bi vse skupaj zgledalo kot ogromna ura.
Kako bi lahko uredil prenos.
Pedaliral bi lahko z najvem 80 obrati, če bi dal na zadnje kolo, to se pa pri 30km/h vrti z 250rpm, kar so spet problemi z prenosi.
Pri kolesu je problem ker ima velike gume, ampak mali motorni skiro že imam, zdaj hočem veliko električno kolo  _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za tvoje zahteve je najenostavneje uporabit frikcijski prenos, ki je bil že omenjen in ga uporabljajo Solexi. Daš valj z korundom na ročico in imaš vklop/izklop.
lp _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
harpoon Član

Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 9:23 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 7:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kupi Hub motor, ki je v pesti feltne. Za EU je dovoljeno 250w in 36v.
LP Mare
Lahko dobiš komplet kit komplet (ročke, regulator, motor s feltno, gas ročka, brez akumulatorjev) za 300eur
LP Mare |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 8:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rad bi sam kaj naredil, ker imam ravno motorček od servo pumpe, ki je cca 200W.
Razmišljal sem o polžu, a ne vem kje bi dobil tak polž.
Frikcijsko mi ne diši... _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prvo polž ne pride v poštev ker je samozaporen če je prestava večja kot 1:17. Motor od servo volana nima hlajenja in življenska doba je pri polni moči cca 100 ur. Tudi če bi se lotil izdelave zobniškega menjalnika rabiš saj dve prestave, ker motor pri niskih vrtljajih nima dovolj navora. Jaz sem pred mnogimi leti(10-15) v eni italijanski reviji zasledil en članek in slike da je en tip na Ljubljanskem strojnem faksu iz skuterja vzel ven bencinski motor na njegovo mesto dal trofazni elektromotor cca 360W. Vzel ven tudi rezervoar za bencin in tam dal en akumulator drugega pa kar zraven na tisti del kjer imamo stopala za noge. Elektromotor pa je krmilil in napajal preko frekvenčnega pretvornika, v tistem delu ko je že enosmerna napetost(jaz ne vem kako je to možno ker sem strojnik). Možno je tudi da so elektromotor previli na 24V. Stvar je delovala zato ker je obdržal variator katerega ima vsak skuter, in je motor imel dovolj velike obrate pri speljevanju z mesta. Potoliko letih so je tudi marsikaj spremenilo in danes se dobijo zelo dobre baterije vendar je še vedno proble previsoka cena le teh. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 10:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz nisem strojnik, pa če mi lahko razložiš kaj pomeni, da je polž samozaporen?
Zato si želim narediti pogon na becikel, saj bi tako z menjalnikom od kolesa lahko malo pripomogel k prestavnemu razmerju, zdaj pa vidim da so tako hude razmerja prenosov nemogoča. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 10:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
samozapornost pomeni da lahko samo polš poganja zobnik, in ne obratno
npr; motorčka od brisalcev ne moreš vrteti in z njim proizvajati el toka ker je v njem polž _________________ Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Okt 19, 2008 10:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
lahko uporabiš polža, le vmes dodaj še ragljo, ki jo uporabljajo skoraj vsa kolesa.
jaz sem jo zmontiral med zadnje kolo in jermenico, katero poganja elektromotor. Ko vzamem "plin", se kolo prosto vrti, motorček pa se ustavi. Z direktno povezavo boš delal toploto brezveze in ne boš prišel nikamor.
Pazi še na pravilno izbiro akujev, ker niso vsi tipi primerni, da iz njih vlečeš večji tok na daljši rok.
Najboljša rešitev je seveda trofazni motor, ker ima boljši izkoristek in se zato manj greje. Cene tudi niso več visoke.
Motorček od električnega servovolana prenese 200W en mesec skupaj in ne vem od kod podatek , ki ga je napisal kopron, da motorček "živi" samo 100 ur?
Je pa treba poskrbet za hlajenje , o tem ni dvoma. jaz sem gor nataknil alu srajčko z rebri in ni problemov z temperaturo.
lp
Robi _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Pon Okt 20, 2008 3:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorčki zdržijo tudi več ur, samo z desetkrat manjšim tokom. Motorček od servovolana pa dela progresovno, to se pravi bolj ko volan obrnemo večji tok spusti elektronika v motorček in s tem večji tlak na pumpi servovolana. Ko pa vozimo naravnost pa motorček miruje. Zaganjači pri avtomobilih so dimenzionirani na 50 ur delovanja, toliko za orientacijo da ne bo nesporazuma. Okoli samozapornosti polža pa je že stricGeza pojasnil. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Pon Okt 20, 2008 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ah akku bo na začetku kar avtomobilski 40Ah. Bom moral dobiti kje idejo kje najti tako velik polž. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pon Okt 20, 2008 9:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
kopron je napisal/a: |
Motorčki zdržijo tudi več ur, samo z desetkrat manjšim tokom. Motorček od servovolana pa dela progresovno, to se pravi bolj ko volan obrnemo večji tok spusti elektronika v motorček in s tem večji tlak na pumpi servovolana. Ko pa vozimo naravnost pa motorček miruje. Zaganjači pri avtomobilih so dimenzionirani na 50 ur delovanja, toliko za orientacijo da ne bo nesporazuma. |
Z motorčkom od električnega serva sem z skuterjem prevozil 400 km++ in je motor kot nov. Pa ga gonim z 24V in občasno 190A, povprečno pa z 30A+, kar je krepko več od 200-300W.
Če si katerega odprl, potem si lahko videl, kako je to predimenzionirano? krtačke so večje, kot v starterju, rotor ima konkretne žice,....
Skratka življenjska doba tega motorčka do 200-300W NI PROBLEM!
Startni akumulator je za take potrebe neuporaben. Namenjen je trenutnim zelo visokim tokom, trajno pa niti 20A ne bo prenesel, ker bo ukrivilo ploščice in se bo ven sesula pasta. Akumulator mora biti primeren za trajne visoke tokove.
lp
Robi _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bigshocker Neznanec

Pridružen-a: Sob 25 Okt 2008 2:04 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.00
|
Objavljeno: Sob Okt 25, 2008 2:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Tole si nabavi pa rešeno
http://www.bolha.com/oglas3437401/
Električni skiro skuter ti omogoča zelo svobodno gibanje okoli in še ima vgrajen polnlec v primeru da se voziš po klancu navzdol.
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|