www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Motorizacija kolesa
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
hribuc
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 04 Avg 2006 9:13
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 04, 2006 9:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Very Happy
malo za šalo: daš gor motor 250W, kar je verjetno dovolj,pa da greš lahko na malo daljšo pot, obesiš na prljažnik vsaj 100Ah akumulator, s čimer se boš lahko kar nekaj časa peljal v eno smer. Pa se pelješ predaleč, se akumulator sprazne, potem pa na pedale nazaj Laughing Laughing z zelo obteženim biciklom... Pa verjetno je še kak hud klanec vmes.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 04, 2006 10:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://jleibovitch.tripod.com/id289.htm
To pa lahko spraviš v omaro.Če boš odločil doma izdelati ,je tu skica.
http://jleibovitch.tripod.com/id284.htm
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 3:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Oh.. Obujam 2 leti staro temo... Rolling Eyes
Pa ne gre več drugače... je kriza.


Tudi jaz se mislim spravit delat električno- normalno kolo.

Pa me dajejo prenosi. Če bi poganjalo sprednji zobčenik pri pedalih, ter da bi hotel jaz poganjati še z pedali, bi bil limit cca 60-80 rpm zobnika.

Električni motorček pa ima 100x večje obrate. Če bi hotel zreducirati kar z zobniki od kolesa, bi imel med nogame 3 sklope velikanskih zobnikov od 40+ zob in na njih majhne.. Kar odpade, ker bi vse skupaj zgledalo kot ogromna ura.

Kako bi lahko uredil prenos.

Pedaliral bi lahko z najvem 80 obrati, če bi dal na zadnje kolo, to se pa pri 30km/h vrti z 250rpm, kar so spet problemi z prenosi.



Pri kolesu je problem ker ima velike gume, ampak mali motorni skiro že imam, zdaj hočem veliko električno kolo Very Happy

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 3:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za tvoje zahteve je najenostavneje uporabit frikcijski prenos, ki je bil že omenjen in ga uporabljajo Solexi. Daš valj z korundom na ročico in imaš vklop/izklop.
lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
harpoon
Član
Član



Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 9:23
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.52
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 7:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kupi Hub motor, ki je v pesti feltne. Za EU je dovoljeno 250w in 36v.

LP Mare

Lahko dobiš komplet kit komplet (ročke, regulator, motor s feltno, gas ročka, brez akumulatorjev) za 300eur

LP Mare
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 8:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rad bi sam kaj naredil, ker imam ravno motorček od servo pumpe, ki je cca 200W.

Razmišljal sem o polžu, a ne vem kje bi dobil tak polž.

Frikcijsko mi ne diši...

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 8:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prvo polž ne pride v poštev ker je samozaporen če je prestava večja kot 1:17. Motor od servo volana nima hlajenja in življenska doba je pri polni moči cca 100 ur. Tudi če bi se lotil izdelave zobniškega menjalnika rabiš saj dve prestave, ker motor pri niskih vrtljajih nima dovolj navora. Jaz sem pred mnogimi leti(10-15) v eni italijanski reviji zasledil en članek in slike da je en tip na Ljubljanskem strojnem faksu iz skuterja vzel ven bencinski motor na njegovo mesto dal trofazni elektromotor cca 360W. Vzel ven tudi rezervoar za bencin in tam dal en akumulator drugega pa kar zraven na tisti del kjer imamo stopala za noge. Elektromotor pa je krmilil in napajal preko frekvenčnega pretvornika, v tistem delu ko je že enosmerna napetost(jaz ne vem kako je to možno ker sem strojnik). Možno je tudi da so elektromotor previli na 24V. Stvar je delovala zato ker je obdržal variator katerega ima vsak skuter, in je motor imel dovolj velike obrate pri speljevanju z mesta. Potoliko letih so je tudi marsikaj spremenilo in danes se dobijo zelo dobre baterije vendar je še vedno proble previsoka cena le teh.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 10:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz nisem strojnik, pa če mi lahko razložiš kaj pomeni, da je polž samozaporen?

Zato si želim narediti pogon na becikel, saj bi tako z menjalnikom od kolesa lahko malo pripomogel k prestavnemu razmerju, zdaj pa vidim da so tako hude razmerja prenosov nemogoča.

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 10:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

samozapornost pomeni da lahko samo polš poganja zobnik, in ne obratno
npr; motorčka od brisalcev ne moreš vrteti in z njim proizvajati el toka ker je v njem polž

_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 19, 2008 10:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lahko uporabiš polža, le vmes dodaj še ragljo, ki jo uporabljajo skoraj vsa kolesa.
jaz sem jo zmontiral med zadnje kolo in jermenico, katero poganja elektromotor. Ko vzamem "plin", se kolo prosto vrti, motorček pa se ustavi. Z direktno povezavo boš delal toploto brezveze in ne boš prišel nikamor.
Pazi še na pravilno izbiro akujev, ker niso vsi tipi primerni, da iz njih vlečeš večji tok na daljši rok.

Najboljša rešitev je seveda trofazni motor, ker ima boljši izkoristek in se zato manj greje. Cene tudi niso več visoke.

Motorček od električnega servovolana prenese 200W en mesec skupaj in ne vem od kod podatek , ki ga je napisal kopron, da motorček "živi" samo 100 ur?
Je pa treba poskrbet za hlajenje , o tem ni dvoma. jaz sem gor nataknil alu srajčko z rebri in ni problemov z temperaturo.
lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 20, 2008 3:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motorčki zdržijo tudi več ur, samo z desetkrat manjšim tokom. Motorček od servovolana pa dela progresovno, to se pravi bolj ko volan obrnemo večji tok spusti elektronika v motorček in s tem večji tlak na pumpi servovolana. Ko pa vozimo naravnost pa motorček miruje. Zaganjači pri avtomobilih so dimenzionirani na 50 ur delovanja, toliko za orientacijo da ne bo nesporazuma. Okoli samozapornosti polža pa je že stricGeza pojasnil.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 20, 2008 8:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ah akku bo na začetku kar avtomobilski 40Ah. Laughing Bom moral dobiti kje idejo kje najti tako velik polž.
_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 20, 2008 9:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kopron je napisal/a:
Motorčki zdržijo tudi več ur, samo z desetkrat manjšim tokom. Motorček od servovolana pa dela progresovno, to se pravi bolj ko volan obrnemo večji tok spusti elektronika v motorček in s tem večji tlak na pumpi servovolana. Ko pa vozimo naravnost pa motorček miruje. Zaganjači pri avtomobilih so dimenzionirani na 50 ur delovanja, toliko za orientacijo da ne bo nesporazuma.


Z motorčkom od električnega serva sem z skuterjem prevozil 400 km++ in je motor kot nov. Pa ga gonim z 24V in občasno 190A, povprečno pa z 30A+, kar je krepko več od 200-300W.
Če si katerega odprl, potem si lahko videl, kako je to predimenzionirano? krtačke so večje, kot v starterju, rotor ima konkretne žice,....
Skratka življenjska doba tega motorčka do 200-300W NI PROBLEM!


Startni akumulator je za take potrebe neuporaben. Namenjen je trenutnim zelo visokim tokom, trajno pa niti 20A ne bo prenesel, ker bo ukrivilo ploščice in se bo ven sesula pasta. Akumulator mora biti primeren za trajne visoke tokove.
lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 21, 2008 3:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aha.. Moj motorček je malo manjši, ker je od abs pumpe za zavore, ampak za začetna poizkušanja bo dovolj.

kako pa naj izvedem frikcijsko poganjanje, da ne bo preveč izgub? Druge rešitve ne vidim.

PS:.

Tako je pa če daš 5kW motor gor

http://www.metacafe.com/watch/335870/crazy_fast_electric_bike/

http://www.neukin.com/Articles.asp?ID=134

Very Happy

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bigshocker
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sob 25 Okt 2008 2:04
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.00

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 25, 2008 2:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole si nabavi pa rešeno Smile

http://www.bolha.com/oglas3437401/

Električni skiro skuter ti omogoča zelo svobodno gibanje okoli in še ima vgrajen polnlec v primeru da se voziš po klancu navzdol.


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group