www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

P406, ventilator kilerja se ne ugasne
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 17, 2008 4:29 pm    Naslov sporočila:  P406, ventilator kilerja se ne ugasne Odgovori s citatom

Pri peugeot 406, l.96, LFY motor mi, ko se avto malo segreje, vklopi oba ventilatorja na kilerju. ko je pri toplem dan kontakt in ko motor dela, ventilatorja delata z najvišjo hitrostjo, ko pa motor ugasnem, se ugasneta - čez dobre pol minute se spet prižgeta in se vrtita z zmanjšano hitrostjo še kakih 5 minut.

ko je avto hladen deluje vse normalno, ventilatorja sta na miru in se vklopita v prvi brzini s klimo. ko se segreje pa začne hladit, očitno misli da kuha. klime takrat ne morem več vklopit.

brskal sem in razkopaval po avtu, in sem prišel do zaključka da je v okvari modul ki meri temperaturo in na podlagi tega in signala iz krmilnika klime vklaplja ventilatorje.
menjal sem senzor temperature za vodo, preveril releje, povezave,..
imam shemo avta, iz autodata.
Očitno modul napačno interpretira podatek iz senzorja temperature (PTK), saj če nadomestim senzor z uporom vrednosti mrzlega se vent ne vklaplja sam od sebe.



modul (nahaja se v levem blatniku) sem vzel ven, ga razdrl in premeril vse elemente v njem. videt je vse OK, ima pa še dva namenska čipa z oznakama
ULA50DAB013HKG in ULA180DAB027CKG , izdelovalec obeh je BITRON.
tudi proizvajalec modula je bitron.

je tukaj kakšen avtoelektrikar ki bi lahko potrdil moj sum na defekten bitron modul? oz kdo bi znal tako stvar popravit, oz dobavit čipa?
ali ima kdo v bližini tak modul za sprobat? nov stane 80€, in kupuvat zadevo, pa da ne bo nič boljše se mi zdi brezveze. pa tudi če je defekten je drag, in bi ga raje popravil/dal popravit.

bil sem že pri dveh mehanikih, prvi je hotel menjat releje ki vklapljajo vente, priklop na teseter pri pooblaščenem pa je pokazal (ko sta ventilatorja vrtela) da se ne vrtita, napake ni pokazalo. občasno se mi prižiga stop lučka v armaturi. bitrona na zalogi nima nihče, če ga naročijo ga moram vzet.



DSC00392.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  263.39 KB
 Pogledana:  3 krat

DSC00392.JPG



DSC00391.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  275.65 KB
 Pogledana:  5 krat

DSC00391.JPG



DSC00388.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  226.11 KB
 Pogledana:  1 krat

DSC00388.JPG



_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 17, 2008 5:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Malce boljše slike bi koristile (vklopi "makro" način). Izmeri tudi upornost senzorja na konektorju za ta modul, s tem vidiš, če je kje na poti slab kontakt. Meritev direktno na senzorju mora biti enaka kot pri modulu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 17, 2008 6:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

uprnost na konektorju sem zmeril in je OK, se pravi ista kakor na senzorju. senzor je PTK, karakteristika se ujema s tisto podano v autodati.

slike, ja vem da so slabe. dal sem samo zato da bo kdo lažje prepoznal če je že kdaj videl, ker v bistvu nimaš kaj posebnega videt. pa itak je vse namazano z nekim lakom, tako da se še v živo ne vidi najbolj skozi, kaj šele na sliki.
počenih lotov ni bilo, oz jih zdaj sigurno ni, ker sem vse polotal.

Bom pa vseeno posnel boljše slike in jih dal gor.

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
dr.otkar
Član
Član



Pridružen-a: Ned 26 Nov 2006 22:31
Prispevkov: 30
Aktiv.: 0.13
Kraj: nekje ob reki savi

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 17, 2008 11:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem isti primer na 306-ki. Zadeva je bezljala in sicer zaradi zamašenih kontaktov konektorja - brikal sem konektor s tem da sem tipalo temperature priklopil direktno na tiskano vezje.
Zadeva je delovala, problem pa se je nahajal v samem konektorju na modulu, ki ga je načela voda in zob časa.
Upam da sem ti dal smernice za naprej.

Najprej priklopi senzor z svojimi kabli na modul in preveri delovanje.

Francozi bi morali ostati pri parfumih, kot je nekdo napisal.

L.P.

_________________
mislim, da imaš zamašeno žico !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 12:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

probal sem pihnit skozi žico, pa ni šlo.. zgleda da je res zamašena. kako bi jo odmašil?
malo heca^^

ne, meril sem upornost senzorja direktno na tiskanem vezju, kjer je prilotan konektor.

francozi so drugače kar OK, samo elektrika jih malo je*e. v bistvu je elektronika italjanska.. o italjanih pa drugič..Very Happy

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 9:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dragoon je napisal/a:
...elektrika jih malo je*e. v bistvu je elektronika italjanska.. o italjanih pa drugič..Very Happy


Off topic:
O italijanih imam zelo slabo mnenje, kar se avtoelektrike tiče. Imeli smo traktor fiat 55-56 in se je po cca. 4 letih vžgal zaradi električne napeljave. Zaradi prisebnosti voznika je zgorel samo del inštalacije. Dobro, se zgodi. Ampak potem smo menjali traktor za močnejšega isti model, le novejši letnik. Po približno enakem času se je tudi ta vžgal, tudi zgorelo del inštalacije. Težava je bila, da žice na enem delu niso bile ustrezno zaščitene pred karoserijo in so se s časoma zribale.
Da se ne pogovarjam o ostalih težavah z elektro inštalacijo... Confused
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.24
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 11:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

me pa čudi da ce ti je pri prvem zgorela instalacija da nisi pri drugem vsaj preveril in mogoče dodal kakšno vezico.....
lp

lado
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 12:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lado je napisal/a:
me pa čudi da ce ti je pri prvem zgorela instalacija da nisi pri drugem vsaj preveril in mogoče dodal kakšno vezico.....
lp

lado


Very Happy
Ja, kovačeva kobila...Very Happy
Pa tudi si takrat nisem mislil, da bo pri drugem enako.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 1:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če smo že pri ognju: Nam se je letos na citroenu snela cevka bencina in na avtocesti zalila vroč motor z bencinom Laughing. Vžgal se sicer ni.

Z italjani pa nismo imeli še nikoli večjih problemov z elektriko/elektroniko. Pri prejšnjem fiatu, ki smo ga imeli od novega do 170kkm je kar se elektronike tiče crknilo samo eno stikalo, katerega sem samo razstavil, očistil kontakte in sestavil nazaj, pa en rele na motorčku zadnjga brisalca.

Trenutno imamo 3 fiate pa tudi ni težav kar elektronike tiče, citroen pa je živo razočaranje (inektorji, tuljave, včasih noče vžgat, včasih se ugasne med vožnjo, light showi na števcu, samodejno vžiganje brisalcev itd). Ne pravim da so italijani bogve kaj, samo kar se zanesljivosti tiče so vsaj po naših izkušnjah neprimerljivo boljši od francozov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 11.42
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 1:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko se je na Top gear survey med 13 najslabše uvrščenimi avti znašlo kar 10 francoskih je Clarkson komentiral:
"Thats probably why they are setting them on fire in Paris" Laughing

_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 1:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

saj sem vedel da ne bi smel napisat zadnjega stavka... (oprostite mi, saj nisem vedel kaj delam )

sicer pa res ne vem zakaj se italjanov drži slabo ime.. verjetno se je obdržalo iz preteklosti.
sam najbolj mrzim VAG grupo. ne vem zakaj jih folk tolk vzdiguje v višave.. verjetnu tudi zaradi takratnih golf 1, 2, ki so bili res nadpovprečni med yugoti.

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 1:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

piroman je napisal/a:
Ko se je na Top gear survey med 13 najslabše uvrščenimi avti znašlo kar 10 francoskih je Clarkson komentiral:
"Thats probably why they are setting them on fire in Paris" Laughing


Pri top gear-u zelo redko vidiš, da testirajo kakšen francoski avto. Pomoje je že en od razlogov, da so Angleži in Francozi tradicionalno rivali.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Dec 19, 2008 4:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dragoon je napisal/a:
saj sem vedel da ne bi smel napisat zadnjega stavka... (oprostite mi, saj nisem vedel kaj delam )

sicer pa res ne vem zakaj se italjanov drži slabo ime.. verjetno se je obdržalo iz preteklosti.
sam najbolj mrzim VAG grupo. ne vem zakaj jih folk tolk vzdiguje v višave.. verjetnu tudi zaradi takratnih golf 1, 2, ki so bili res nadpovprečni med yugoti.


Slabo ime se jih je prijelo verjetno zaradi Zastave, kjer pa so delali poden od avtov v primerjavi s takratnim Fiatom. Že med Fiatovo in Zastavino 101-ko je bila razlika kot noč in dan. V Istih časih se je iz istega razloga prijelo dobro ime VW-jev, ki pa že 15 let niso nič posebnega v primerjavi s konkurenco oz so še slabši, pa še okvare imajo nekateri modeli take, da se menjava kar komplet motorje in menjalnike Confused .

Danes je naš citroen po čudežu vžgal na vse 4 cilindre tako da smo ga kar takoj odpeljali na servis, tam pa so nas potolažili, da so 1.4 motorji še bolj občutljivi na vreme Confused . Po priklopu na tester pa se še vedno ne ve ali so tuljave, ali inektor ali pa kar računalnik. Ne vem, zgleda, da je najbolje francoze jeseni odjavit iz prometa, pa konec spomladi spet registrirat. Puntota pa sem s šlavfom pral okrog motorja, vsaka svečka je bila potopljena v bazenčku vode, a je vžgal kot urca, vžganega sem tudi pustil, da se je posušil. Isto sem naredil pri Unotu, le tam sem moral razdelilno kapo obrisat od znotraj. Pri citroenih je pa malo megle zunaj pa že na 2 ali 3 cilindre letijo Laughing .

Na fiatu pa spet večinoma crkuje tisto kar je made in France ali Germany, italijanskih delov že dolgo nisem menjal/popravljal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 20, 2008 8:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

no, nazaj ne temo: problem sem zasilno rešil.

Citiram:
Očitno modul napačno interpretira podatek iz senzorja temperature (PTK), saj če nadomestim senzor z uporom vrednosti mrzlega se vent ne vklaplja sam od sebe.


zgleda da bo tole držalo, namesto senzorja sem priklopil potenciometer in gledal pri kateri upornosti se venti vklopijo. no, to se zgodi pri okoli 2 kiloomih, moral bi se pa pri okoli 3k (takrat ima tipalo okoli 95°C). v modul sem enostavno vzporedno senzorju dodal upor, tak, da imata skupaj s senozrjem pri 95°C 2Kohma.
zaenkrat vse deluje OK.

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 20, 2008 11:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hm, morda so ti ga na servisu menjali, z napačnim tipom?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group