Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mujo Član


Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24 Prispevkov: 746 Aktiv.: 3.15 Kraj: MB
|
Objavljeno: Pet Jun 10, 2005 4:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
a senzor more obvezno biti v ohišju? in kak je primer ohišja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Jun 10, 2005 4:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
mujo je napisal/a: |
a senzor more obvezno biti v ohišju? in kak je primer ohišja? |
V ohišje ga boš moral dati, če boš želel meriti kak drug tlak. V avtomobilu mislim, da je MAP senzor prilotan direktno na ploščo računalnika. Je v plastičnem ohišju. Ter je s cevko povezan nekam na motor (Kaj točno spremlja nimam pojma, na področju avtoelektrike sem laik) _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.06
|
Objavljeno: Pet Jun 10, 2005 8:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jjakob Član

Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12 Prispevkov: 1348 Aktiv.: 5.69
|
Objavljeno: Pet Jun 10, 2005 9:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali se lahko uporablja tudi za merjenje vakuuma? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Jun 10, 2005 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Seveda ga lahko uporabiš za meritev podtlaka ampak referenca je apsolutni tlak. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Jun 12, 2005 9:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še eno vprašanje poznavalcem področja okrog atmosferskega zračnega tlaka. Tole področje mi je namreč dokaj tuje. Vem, da je zračni pritisk odvisen od višinske točke. Zanima me pa vpliv glede na vremenske razmere. Koliko se spreminja? Danes imam čez cel dan vklučeno testno vezje. Meritev izvajam z 10 bitnem AD-jem. Zadevo nimam kalibrirano ampak izmerjeno vrednost direktno prenašam na displej. Tokom dneva se je meritev spremenila za ca 2 enoti v + (približno 2mbar) _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Ned Jun 12, 2005 10:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo,
zračni tlak je zelo dinamičen. Ob lepem vremenu lahko nameriš tudi do 1026mBar. Kar je od 1021mBar navzgor aznanja lepo vreme. Ob prehodu hladne fronte, začne tlak padati. Danes se je gibal okoli 1013mBar. Ko začne tlak rasti, pomeni da se bo vreme izboljšalo. Kako temp. ozračja vpliva na tlak je pa enako, kot pri vseh plinih. Topleje kot je v višjih legah, večji je tlak. _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jun 13, 2005 6:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me še sledeče: Glede na kako referenco je določena apsolutna vrednost "0" ? To me zanima z razloga, ker so tvoji podatki drugačni glede na tiste, ki jih je navedel Mare za MAP senzorje. Obstaja mogoče več referenc glede na namen merilca ali senzorja? _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.06
|
Objavljeno: Pon Jun 13, 2005 7:49 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Jun 13, 2005 8:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Aha, sedaj mi je že bolj jasno. Apsolutna vrednost tlaka pa se izračuna iz enot določenih po MKSA sistema. 1Atm=1Kg/cm ? Razen, če se glede merskih enot in sistema ni kaj spremenilo. Tole mi je ostalo iz spomina še iz srednje šole iz pred več kot 20 let  _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.06
|
Objavljeno: Pon Jun 13, 2005 8:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mujo Član


Pridružen-a: Ned 02 Jan 2005 19:24 Prispevkov: 746 Aktiv.: 3.15 Kraj: MB
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2005 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarE69,
Nekaj me zanima glede kode za izračun višinske razlike: zakaj je uporabljena temperatura? Saj ima sam senzor temperaturno kompenzacijo (vsaj tako razumem z datasheeta). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.06
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2005 11:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Tor Feb 03, 2009 8:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da malce tole debato iz prahu potegnem. Eno vprašanje imam za Mareta glede tega MAP senzorja. Nekoč, najbrž leta 2005 (v času nastajanja te debate) si mi poslal sample tega senzorja, katerega sem sedaj, ko se ubadam malce z assemblerjem potegnil iz škatlice in ga ponovno priklopil. Iz njega potegnem vrednosti okoli 960mbar. Napajalna napetost je 5.013V, to isto napetost tudi peljem na ADC vhod in jo merim, potem jo tudi upoštevam pri izračunu. A kakorkoli obrnem, je izhod iz MAP senzorja v teh mejah. In če merim z instrumentom mi znese 4.401V, če to pretvorim po navedenih formulah, znese okoli 970mbar. Če pa to primerjam z vrednostmi iz meteoroloških postaj (meni niajbližja in po višini precej podobna je Črnuče), potem ugotovim, da sem vsaj za 40mbar prenizek (podatek za črnuče 1010mbar). Kaj bi lahko to bilo? _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70790.06
|
Objavljeno: Tor Feb 03, 2009 9:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|