www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Črpalka (nepravilno delovanje)
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2009 4:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Avtor teme dela povsem po načelu:

Ne s silo - uporabi večje kladivo.

Če je nazivno 2.5A je toliko in tu ni kaj debatirat.

"Zaščita" nastavljena na 4A pomeni 160% preobremenitev motorja, da bo sploh "zaščita" začela reagirat. To ni zaščita in je povsem isto, če jo kar prebrikaš.

Motorska zaščitna stikala so zgrajena tako, da izklopijo pri 10% preobremenitvi od nastavljene po dveh urah, pri 50% pa po dveh minutah. Zagonski tok je vklakuliran.

Razne zgodbice o koren iz tri, so nepoznavanje elementarnih osnov.

Zaščito na nazivni tok in to je to. Če meče ven, je nekaj narobe, najbrž mehanika, boš pač menjal ležaje, saj ni nobena znanost, samo zgornje načelo tudi za ta posel ne pride v poštev.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
primozsu
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Feb 2005 9:11
Prispevkov: 412
Aktiv.: 1.74
Kraj: MB - Šentjur

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2009 7:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:

"Zaščita" nastavljena na 4A pomeni 160% preobremenitev motorja, da bo sploh "zaščita" začela reagirat. To ni zaščita in je povsem isto, če jo kar prebrikaš.


To da sem menjal motorsko zaščito, sem se odločil na podlagi prvih treh odgovorov (drugih postov še takrat ni bilo)!

Azrael je napisal/a:

Motorska zaščitna stikala so zgrajena tako, da izklopijo pri 10% preobremenitvi od nastavljene po dveh urah, pri 50% pa po dveh minutah. Zagonski tok je vklakuliran.


Tu omenjate za zaščito samo pri "daljših" časih, kako pa je za čase obratovanja po nekaj sekund? (po občutku ta črpalka obratuje 5-10 s v enem ciklu, potem pa miruje okoli pol minute (odvisno od deltaP))
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2009 8:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:
Avtor teme dela povsem po načelu:

Ne s silo - uporabi večje kladivo.

Če je nazivno 2.5A je toliko in tu ni kaj debatirat.

"Zaščita" nastavljena na 4A pomeni 160% preobremenitev motorja, da bo sploh "zaščita" začela reagirat. To ni zaščita in je povsem isto, če jo kar prebrikaš.

Motorska zaščitna stikala so zgrajena tako, da izklopijo pri 10% preobremenitvi od nastavljene po dveh urah, pri 50% pa po dveh minutah. Zagonski tok je vklakuliran.

Razne zgodbice o koren iz tri, so nepoznavanje elementarnih osnov.

Zaščito na nazivni tok in to je to. Če meče ven, je nekaj narobe, najbrž mehanika, boš pač menjal ležaje, saj ni nobena znanost, samo zgornje načelo tudi za ta posel ne pride v poštev.


Poglej si tukaj (datasheet MS25). Zdaj nekdo laže. Ali ti ali pa na iskri.
Edit; se opravičujem. Podatek sem vzel za 2.5kW namesto 1.4kW.

Natavitev na 4A bo še najboljša.



MS25.png
 Opis:
 Velikost datoteke:  47.27 KB
 Pogledana:  18 krat

MS25.png



_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2009 9:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakaj bi kdo lagal?

Motor ima na tablici naveden moč P1 (vhodna moč) 1.4kW - sliko sem pripel še na forum, da se ne izgubi
Iskriška tabela prikazuje P2 (izhodna moč motorjev, moč na osi), tako kot se motorji običajno označujejo.

Če se pogleda Katalog Sever Subotica (ElKo nisem iskal, toda med malimi motorji bistvenih razlik ni) se ugotovi, da P1 1.4kW ustreza P2 1.1kW.

Torej po iskriškem katalogu zgoraj ustreza motorsko zaščitno stikalo z obsegom 2.5 do 4A.

In za konec še sken Končarjevega priročnika (stran 141 in 144) kako se mora nastaviti motorsko bimetalno zaščito, na kratko rečeno, na nazivni tok motorja. Ni treba nič preračunavat.



img6147-640x480.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  28.38 KB
 Pogledana:  2 krat

img6147-640x480.jpg



sken_141_144.gif
 Opis:
 Velikost datoteke:  51.29 KB
 Pogledana:  15 krat

sken_141_144.gif


Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group