www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Renault notranji ventilator

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:11 am    Naslov sporočila:  Renault notranji ventilator Odgovori s citatom

Imam en problem in sicer iz uporom za notranji ventilator, ali ga je že gdo popravljal oz kaj je tisti črni element(tranzistor, triak), ima neke čudne oznake?!
_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bi napisal kakšen podatek več ne bi bilo nič narobe Wink
Drugače imajo vsi novejši Renaulti elektronsko regulacijo ventilatorja in ne uporabljajo več klasičnega sistema z upori.
Močnostni tranzistor je OEM izvedbe in si z oznakami ne moreš pomagati, lahko ga le premeriš. Tudi sam imam eno takšno elektroniko na mizi in ne najdem napake.
Nov modul je cca. 100€

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Močnostni tranzistor je uničen(ga je razpolovilo), sedaj me pa zanima ali bi lahko uporabil kakšnega drugega in bi zadevo sprobal če deluje, da mi nebi bilo potrebno kupovati drugega?!
_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
RGorazd
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57
Prispevkov: 1714
Aktiv.: 7.23
Kraj: Ig

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 12:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če sklepam po osvetljavi kabine pri mojem Meganu, je čisto vse izvedeno z PWM, in je po vsej verjetnosti tudi ventilator kabine tako reguliran, tako da bi kakšen tranzistor razreda BD skoraj moral delovati. Poglej samo vezavo, ali ne NPN ali PNP, lahko pa da je tudi kak FET. Če imaš možnost premeri, kaj dobivaš na vsako od tac. Na eni bi moral dobivati pulze, na eni konstantnih 12V ali pa direkt maso. Pa si nariši, kako in kaj, če pa ne gre, pa poskeniraj in prilepi.

LP G

_________________
.
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._|
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 2:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom v Ponedeljek malo poslikal in prerisal močnostni del. Drugače pa je močnostni tranzistor v TO-247 ohišju.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 6:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sam sem imel pri laguni 2000 letnik isto sranje, do elektronike (na samem ventilatorju) je prišla voda, pa se je zakadilo ..... Najenostavneje -> drug ventilator, če poznaš kakega renault serviserja ti bo kakega starega hitro zrihtal (čene pa get d.o.o. razgradnja starih avtov, tam dobiš lahko poceni) , saj jih menjajo zaradi vibracij.. Lotanje ploščice pa je drugo poglavje, saj je vse skupaj nabito na statorske žice (to je v bistvu brushless), pa konkretno zalotano.... Pa gor na plošči je tudi en hibrid...
Aja, pa meritve ne svetujem delat ker je moč (oziroma začetni navor) pri zagonu tako velik, da ti motor dobesedno odtrga iz roke....

_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 21, 2009 11:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Točno tak tranzistor je!
S katerim bi ga pa lahko zamenjal?!

_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group