 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alexis5678 Član


Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34 Prispevkov: 101 Aktiv.: 0.51 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:11 am Naslov sporočila: Renault notranji ventilator |
|
|
Imam en problem in sicer iz uporom za notranji ventilator, ali ga je že gdo popravljal oz kaj je tisti črni element(tranzistor, triak), ima neke čudne oznake?! _________________ Lp, Alexis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Če bi napisal kakšen podatek več ne bi bilo nič narobe
Drugače imajo vsi novejši Renaulti elektronsko regulacijo ventilatorja in ne uporabljajo več klasičnega sistema z upori.
Močnostni tranzistor je OEM izvedbe in si z oznakami ne moreš pomagati, lahko ga le premeriš. Tudi sam imam eno takšno elektroniko na mizi in ne najdem napake.
Nov modul je cca. 100€
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alexis5678 Član


Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34 Prispevkov: 101 Aktiv.: 0.51 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Močnostni tranzistor je uničen(ga je razpolovilo), sedaj me pa zanima ali bi lahko uporabil kakšnega drugega in bi zadevo sprobal če deluje, da mi nebi bilo potrebno kupovati drugega?! _________________ Lp, Alexis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 12:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če sklepam po osvetljavi kabine pri mojem Meganu, je čisto vse izvedeno z PWM, in je po vsej verjetnosti tudi ventilator kabine tako reguliran, tako da bi kakšen tranzistor razreda BD skoraj moral delovati. Poglej samo vezavo, ali ne NPN ali PNP, lahko pa da je tudi kak FET. Če imaš možnost premeri, kaj dobivaš na vsako od tac. Na eni bi moral dobivati pulze, na eni konstantnih 12V ali pa direkt maso. Pa si nariši, kako in kaj, če pa ne gre, pa poskeniraj in prilepi.
LP G _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 2:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom v Ponedeljek malo poslikal in prerisal močnostni del. Drugače pa je močnostni tranzistor v TO-247 ohišju.
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko Član

Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57 Prispevkov: 162 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vače
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 6:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem imel pri laguni 2000 letnik isto sranje, do elektronike (na samem ventilatorju) je prišla voda, pa se je zakadilo ..... Najenostavneje -> drug ventilator, če poznaš kakega renault serviserja ti bo kakega starega hitro zrihtal (čene pa get d.o.o. razgradnja starih avtov, tam dobiš lahko poceni) , saj jih menjajo zaradi vibracij.. Lotanje ploščice pa je drugo poglavje, saj je vse skupaj nabito na statorske žice (to je v bistvu brushless), pa konkretno zalotano.... Pa gor na plošči je tudi en hibrid...
Aja, pa meritve ne svetujem delat ker je moč (oziroma začetni navor) pri zagonu tako velik, da ti motor dobesedno odtrga iz roke.... _________________ Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da...... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alexis5678 Član


Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34 Prispevkov: 101 Aktiv.: 0.51 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Ned Jun 21, 2009 11:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Točno tak tranzistor je!
S katerim bi ga pa lahko zamenjal?! _________________ Lp, Alexis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|