 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2009 5:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moči ni nikoli preveč .
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2009 6:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Govorimo raje o električni moči
TU je pa narejen z temi outrunnerji z te spletne strani hobbycity. Tisti katerega sem pripel link. Ima kar na isto osovino vse 3 motorje montirane. Zelo zanimivo. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lostid Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23 Prispevkov: 234 Aktiv.: 1.15 Kraj: Ljubljana-rudnik
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2009 9:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tale izvedba je zelo zanimiva in preprosta. Najbrž bom kar tako naredil, veliko manj dela
Hmm, samo zgleda da bo treba sklopko dati, ker če kar iz nule štartaš motorji potegnejo preveč toka in se skuri, vsaj tako on piše |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2009 3:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tista sklopka je brezveze. Premajhna in le izgubljaš izkoristek. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozko Član

Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 11:29 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.32
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2009 3:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Tista sklopka je brezveze. Premajhna in le izgubljaš izkoristek. |
Se pa dobro pokadi iz nje...
Zamenja dve / krog... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
de_lost Član

Pridružen-a: Pet 22 Feb 2008 14:42 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.12 Kraj: Nanos ni daleč
|
Objavljeno: Tor Avg 25, 2009 12:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zanimam se za takšen motor in pa ESC (Electronic speed controller), vendar pa me zanima kaj priklopiš na vhod ESC, da krmili le tega in imaš nato kontrolo motorja s stopalko oz. nekim drsnikom?
Ima mogoče kdo kakšno shemo vezja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
-matej Neznanec

Pridružen-a: Ned 11 Jan 2009 8:45 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.03 Kraj: Močna
|
Objavljeno: Pet Nov 27, 2009 5:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
kako kaj napreduje projekt?
zanima me, ali so ti ti mali hobi elektromotorčki res dovol za en go-kart? ker tem 3,2kW ki jih imajo ne verjamem lih tolko kot 3,2kW od kakšnega 70kg elektromotorja?
prosim javi kako daleš si s svojim projektom... saj tudi sam nameravam nekaj takega realizirat... s tem da jaz sem gledal iskrin elektromotor.. malo večji pač..
LP
-matej _________________ ..:: S56WXE ::.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gusti Član

Pridružen-a: Pet 15 Feb 2008 17:34 Prispevkov: 112 Aktiv.: 0.53 Kraj: Kotlje - Koroška
|
Objavljeno: Čet Dec 10, 2009 5:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
MOND je napisal/a: |
Avtomobilski kislinski akumulatorji niso namenjeni za dolgotrajne obremenitve. Bo treba malo bolj v žep sečt in si omislit vsaj Gel svinec ali VRLA. SAmo to bo precej težko potem. Kaj pa LION ali LiPo?
Če boš imel 4 modelarske kontrolerje za vsak motor posebej, potem se lahko igraš na nivoju vhodnih PWM signalov za vsakega. Jaz bi za začetek kar združil leva dva v en signal in desna dva v drug signal. Potem pa boš moral itak narediti še en centralni krmilnik, ki bo dajal modelarski PWM v odvisnosti od potenciometra na stopalki. Tam bi lahko tvoril dva PWMja(levi in desni), ki bi imela nastavljivo razliko v odvisnosti od še enega potenciometra, ki bi bil mehansko zvezan z volanom. Tako bi lahko omilil preobremenitev motorjev na notranji strani zavoja, pa tudi krmiljenje take 4WD zverce bi bilo lažje.
LPMOND |
Pardon, samo tebi se bolj malo sanja o akumulatorjih pa brez zamere.
Akumulatorji se delijo na startne in trakcijske. Ali ima tekoči elektrolit (kislino), gel, agm to je pa samo tehnologija izdelave. VRLA je pa spet nekaj drugega ... ne da se mi zej na dolgo razlagat, če te zanima si preberi tukaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Lead_acid
Startni akumulatorji so, kot že ime pove narejeni za kratkotrajne obremenitve in nikakor niso primerni za pogonske motorje! Če ga uporabljaš kot pogonski motor se mu kapaciteta močno zmanjša in [slovenščina je zame španska vas] nevem koliko ciklov bo zdržal. Za pogonske motorje je treba uporabit trakcijske akumulatorje! Za gokart se dobi poseben akumulator: http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=12&nadgrupa=Z1&grupa=ST%2007&id=A1%2013%2090 Lahko pa vzameš tudi akumulator za golf vozičke.
Lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Dec 10, 2009 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brezkrtačnik brez hall senzorjev ti avtomobilčka iz mesta ne bo premaknil brez centrifugalne sklopke. Ni šans. Ga samo trese, zavrti se pa nikamor, če ga le malo obremeniš iz nule, npr pri speljevanju.
Ti ne pomaga noben "pameten" regler.
lp
R _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|