 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ledius-e Član

Pridružen-a: Pet 25 Sep 2009 21:08 Prispevkov: 214 Aktiv.: 1.12
|
Objavljeno: Sre Okt 07, 2009 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brez skrbi Azrael seveda bo šlo...
Don¨t worry
LP Ledi
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.39
|
Objavljeno: Sre Okt 07, 2009 9:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ledius-e je napisal/a: |
Citiram: |
A si prepričan, da si lahko privoščiš precej manjšo moč motorja?
|
Da sem brez skrbi. |
Potem pa kar... čeprav boš potreboval ogromen kondenzator (zagonski tule ne bo dober).
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
-boris- Član

Pridružen-a: Sre 21 Maj 2008 22:22 Prispevkov: 72 Aktiv.: 0.35 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Čet Okt 08, 2009 1:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
kakorkoli že, če priklopiš ta motor v trikot, na običajno napetost 400V, bo iz njega samo še dim prlezel ven..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ledius-e Član

Pridružen-a: Pet 25 Sep 2009 21:08 Prispevkov: 214 Aktiv.: 1.12
|
Objavljeno: Čet Okt 08, 2009 2:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
A brez kondenzatorja pa ne gre??
Če ne samo vprašam če je lahko 600V?
LP Ledi
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.39
|
Objavljeno: Čet Okt 08, 2009 4:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kondenzator je lahko 600V, pazi edino, da bo namenjen za stalno obratovanje.
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3407 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Tor Dec 06, 2011 9:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
(december 2011) - ali kdo pozna dobrega poznavalca Elektrokovininih motorjev ?
Problem: rabim rezervni motor, a se ne ve točno kakšen dokler se motor ne odstrani od reduktorja. Menda so podatki na tablici premalo. Ta motor pa dela 24 ur na dan (vklop/izklop/vklop/izklop....) in ga še dobre pol leta ne morem razdreti.
Poskusili smo nabaviti samo stator, a novi tovrstni statorji menda ne ustrezajo ostalemu delu motorja, ker so drugače naviti.
Ali bi kdo iz podatkov na priloženih slikah točno vedel kaj je treba nabaviti ?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
836.65 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
895.58 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
919.98 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
668.74 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
legenda Član

Pridružen-a: Ned 24 Dec 2006 23:35 Prispevkov: 167 Aktiv.: 0.74 Kraj: Lj. okolica- Dobrunje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3407 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Tor Dec 06, 2011 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
saj smo že bili v kontaktu z njihovimi komercialisti, a je treba vseeno pogledati, na kakšen način je motor pritrjen na reduktor, ali kaj že, ne vem več točno
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Dec 06, 2011 11:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nabaviti je treba drug, kompleten motor. To je minimum. Prav bi bilo, če bi nabavili še ustrezen reduktor, če bi izpad tega stroja pomenil velik zastoj in posledično ogromno škodo v proizvodnji.
Kar se motorja tiče, podatki s tablice niso dovolj, saj je treba vedeti tudi velikost prirobnice in mere osi in po možnosti nabaviti tudi ustrezni zobnik za reduktor.
Na menjavo samo statorja pozabi. Navitje, razen če prišlo do poškodbe navitja pri navijanju, ne odpove brez dobrega razloga (največkrat mehanski problemi kot so slabi ležaji motorja, mehanska iztrošenost ležajnih sklopov, preobremenitev zaradi mehanske okvare nekje na pogonu in podobno).
In boš z menjavo skurjenega statorja, imel veliko možnost, da boš v kratkem imel za previt dva statorja, sploh ob tem, da stator, ko odpove pogosto s seboj vzame ležaje motorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
legenda Član

Pridružen-a: Ned 24 Dec 2006 23:35 Prispevkov: 167 Aktiv.: 0.74 Kraj: Lj. okolica- Dobrunje
|
Objavljeno: Tor Dec 06, 2011 11:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa še nekaj ... ko boste ponovno montirali el.motor na reduktor, ga na prirobnici zasukajte za 90° v smeri urnega kazalca glede na trenutno stanje ( če seveda dolžina kabla to dopušča..) - se pravi, da bo priključna doza v vertikalni poziciji.
Verjemi, da vam bo elektrikar, ki bo vršil priklop el.motorja - hvaležen ...!!!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
6dan8 Član

Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53 Prispevkov: 1053 Aktiv.: 5.99 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: Čet Dec 08, 2011 11:08 am Naslov sporočila: |
|
|
"je treba vseeno pogledati, na kakšen način je motor pritrjen na reduktor"
psevdonim, za podatki o prirobnici motorja (tj. način pritrditve - po sliki je bolj prirobnični kot prigradni) poglej v PDF, katerega link je podal legenda. Na strani 16 od 28 poišči oznako motorja in preveri podatke vsaj iz stolpcev M (N bo težko pomeriti brez demontaže), P in S (na strani 17 od 28). Katere dimenzije iz tabele najbolj ustrezajo dejanskemu motorju?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroyufi Neznanec

Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 22:23 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Tor Okt 16, 2012 4:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
to mi je zelo pomagalo. hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 501 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|