 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
some3 Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 19:01 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.49 Kraj: most na soči
|
Objavljeno: Sre Okt 28, 2009 9:32 pm Naslov sporočila: avto imobilizator |
|
|
No spet problemi
Avto imobilizator škode felicije 1.6, rad bi se ga znebil saj hočem stvar predelati tako da bi vžigal na dalinca pa mi dela vse skupaj zgago ker nočem imeti vedno ključa v ključavnici zato da avto teče. Ugotovil sem da ima felicija ločen modul za branje kode ključa ter ecu. Modul branja kode ključa pa nato pošlje le signal na ecu, da je klujč pravi. Problem pa nastane ker ne vem kakšen signal pošlje na ecu, katera žica oz pin na konektorjih je to in predvesem ne vem kje je ta modul za branje kode ključa. Sklepam da je nekje v bližini ključavnice.
Mi lahko pomagate s tem.
Preden me boste vsi opozarjali, da bo avto pobegnil, sem že planiral in sicer pogoj za kontakt je zategnjena ročna ter dodatno stikalo na ročici za menjat tkao da bo vedno v nevtralu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sre Okt 28, 2009 9:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
pod plastiko pri ključavnici, nalimaj rezervni ključ
tako lahko avto vžgeš preko tadebelih kablov
najprej prvega za kontakt, nato pa še drugega kratko na + za vžig
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.68 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Okt 28, 2009 11:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za "verglanje" rabiš še tokovni senzor, ki ustavi zaganjač takrat, ko tok skozi zaganjač ustrezno pade (ko motor štarta). Kontroler mora pametno verglat, s pavzami, da ne prekuri zaganjača. Merit moraš tudi napetost na akumulatorju. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 7:15 am Naslov sporočila: |
|
|
da se tudi drugače
na alternatorju je kontakt d+
Na njemu meriš obrate in ko obrati narastejo na vsaj 700RPM izklopi verglanje. Mora imeti tudi časovno omejitev (recimo 4s).
Tako imajo narejeni profi moduli za daljinski vžig
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Roby Član

Pridružen-a: Tor 12 Avg 2003 15:29 Prispevkov: 244 Aktiv.: 1.03
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 8:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Okrog ključavnice je samo tuljava, ki induktivno bere ključ (oziroma čip, ki je v ključavnici) le ta - čip je element velikosti smd kondenzatorja, ki ga lahko odstraniš iz ključa. Nerodno je le to, ker je ta element po vsej verjetnosti zalepljen v ohišju ključa in ga je težje odstraniti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Perhan Član


Pridružen-a: Sre 12 Mar 2008 20:04 Prispevkov: 191 Aktiv.: 0.91 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 8:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa zaklepanje volana med vožnjo?  _________________ LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 8:57 am Naslov sporočila: |
|
|
izhod iz avta zgleda takole.
motor je prižgan
zategneš ročno zavoro
daš v ler
pritisneš tipko na daljincu
izvlečeš kluč ( avto še vedno lavfa)
odpreš vrata
izstopiš
ko vrata zapreš, motor ugasne.
Tako ni bojazni da bi ti kdaj avto , ki bi ga vžgal preko daljinca skočil naprej.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 9:00 am Naslov sporočila: |
|
|
ko prideš do vozila, ki lavfa s pomočjo daljinskega vžiga
takoj ko odpreš katerekoli vrata, avto ugasne.
Tako moraš vedno, vstaviti tudi kluč, da se pelješ.
Lepljenje ključa preko transponderja, pa je samo zato, da izklopiš blokado motorja, saj se jo pri večini avtov ne da izklopiti na noben način.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
some3 Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 19:01 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.49 Kraj: most na soči
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 11:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Pod plastiko zraven ključavnice ni ključa in če bi bilo tako preprosto kot si ti rekel jaz sedaj nebi vpraševal na forumu za rešitev problem.
sentor toka verglanje...... ne rabim! imam dalinec z več kanali povezal ga bom takole da prva tipka prižge kontakt in nato ročno prižgem se motor tipko za verglanje bi moralpa držati dokler vergla(občasno je dposti le sekunda) .
Blokada volana ni problem saj bom s ključem odklenil vrata in ga bom vtaknil v klujčavnico in dal kontakt da ne bom pozabil bom dal spet blokado če ključavnica ni na kontakt in da odtegnem ročno avto vgasne.
to z lepljenjem transponderja sem že poizkusil no poizkusil sem z rezervnim ljučem saj pri prvem ključu sem skuril trasponder(po vsej verjetnosti je bil kriv teslin transformator) rezervni ključ sem poizkusal držati povsot na ključavnici vendar brez vspeha.
Iz tega razloga hočem ta imobilizator izklopiti.
Ima kdo kakšno električno shemo vsega tega skupaj lahko tudi celotnega avta?? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 11:09 am Naslov sporočila: |
|
|
seveda transponder dela samo kak cm
snemi plastiko, okrog ključavnice je tuljava. Tuljavo stakneš, in nanj z izolir trakom nalepiš kluč s transponderjem. Tuljavo ne daš nazaj, ampak jo skriješ nekje pod plastiko. S ključem brez transponderja lahko vžgeš avto.
Sam sem na ta način ugradil že kar nekaj daljinskih vžigov.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 2:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Noob vprašanje.
Kje je prednost tega, da se avto požene z daljincem namesto s ključem? OK, če ti nekdo montira bombo v avto, ki reče bum, ko začneđ verglati, bi taka stvar prišla prav, ne vem, pa kje je še kakšna bolj otipljiva prednost, zato vprašam. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 2:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
prednost je ta, da si 10min preden greš ven na mraz, avto zalavfaš
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
some3 Član

Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 19:01 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.49 Kraj: most na soči
|
Objavljeno: Čet Okt 29, 2009 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
ok bom poizkusil ta način.
V mojem primeru bom uporalbjal to, da vžgem avto kako minut prej, da se lepo segreje se posebej pozimi. To mislim na kabino im motor saj moram vedn ko grem od doma premagovati kar lep klanec in tega z mrzlim motorjem ne maram. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|