Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gasilko Član


Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.13 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Ned Nov 15, 2009 8:28 pm Naslov sporočila: Števec delovnih ur |
|
|
Na traktorju bi priklopil števec delovnih ur, stari je bil na pletenico vendar je mehanizem izdihnil, sedaj pa bi priklopil električni števec.Delovat bi moral samo takrat ko bi bil motor v pogonu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Ned Nov 15, 2009 9:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uporabiš en majhen rele in ga vežeš na tipalo tlaka olja, ali pa na D+ alternatorja. Rele pa pač zato, da ne bo lučka za olje brlela, oziroma da ne bi zmotil regulatorja v alternatorju. Razen če gre za takšen števec, ki ima zelo majhno lastno porabo.
Mislim da so Tomo Vinkoviči imeli en tak števec od Iskre. Potem bi morala shema za priklop biti že zraven.
Če pa želiš poleg števca delovnih ur še obratometer, pa poglej izbiro na www.unideck.it
Če imaš IMT-ja, se spomnim da je nekaj let nazaj bila cena za cel števec 12.000 sit, v eni trgovini v našem mestu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.21 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Nov 15, 2009 10:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Enostavna rešitev je priklop števca na mesto kjer je napetost, ko je "kontakt".
Bolj natančni pa bodo rezultati, če števec delovnih ur priklopi na priklop alternatorja, kamor se priklopi lučka za kontrolo polnjenja.
Minus pol števca na maso, plus na ta izvod alternatorja. Mora pa imeti števec majhno porabo, da ne bo vpival na delovanje alternatorja in kontrole.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Ned Nov 15, 2009 10:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Števec delovnih ur ni samo-dobesedno to, ampak ima zvezo tudi z vrtljaji motorja.
Tako mora pri 2000rpm števec teči 2x hitreje kot pri 1000rpm.
Na originalnem je navedeno pri katerih vrtljajih so mišljene delovne ure.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Ned Nov 15, 2009 11:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da, to je veljalo za starejše traktorje. Pri IMT 539 naprimer, se spomnim da so bili nominalni vrtljaji 1600 rpm. Kar je bilo manj, je ura tekla počasi; kar pa več pa hitreje.
Pri novejših traktorjih pa je ena minuta ves čas enaka eni minuti.
Tukaj pa mora sedaj avtor sam povedati, kateri števec želi...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Pon Nov 16, 2009 12:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Priklop iz selenoida, predvidevam da je dizel mašina. Kake 100mA se tam sploh poznalo ne bo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gasilko Član


Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.13 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Pon Nov 16, 2009 3:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja dovolj bi bilo to, da števec deluje takrat ko je motor v teku ne glede na obrate.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gasilko Član


Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.13 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Pet Nov 20, 2009 10:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Števec priklopil + na altenator kontrolko, - pa na maso.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pirpy Član


Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 774 Aktiv.: 3.26 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Tor Dec 22, 2009 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
pri našem new hollandu tn75d ki ima tudi digitalni števec je 1 minuta enaka 1 minuti pri polnih obratih motorja in ne pri nizkih tako da ne drži da imajo vsi novejši traktorji 1-1
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RokO Član

Pridružen-a: Čet 23 Nov 2006 11:14 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.53 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Dec 22, 2009 10:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
da ne odpiram nove teme - ali je že kdo od vas naredil obratomer - po možnosti za kakšen delovni stroj (dizel). Na forumu sem sicer našel nekaj tem, pa vseeno me zanimajo praktične izvedbe.
Kakor sem gledal bi bila najbolj enostavna varianta s frekvenčno napetostnim pretvornikom LM2917 priklopljenim na W sponko alternatorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pirpy Član


Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 774 Aktiv.: 3.26 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Sre Dec 23, 2009 8:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem si naredil digitalni števec za traktor ki ima (trenutni software)delovne ure ,obrati motorja,obrati kardana,uro,temperaturo motorja in KM/h.
za merjenje obratov uporabljam induktivna stikala,za temperaturo pa pt1000.
števec je še na mizi vendar ga bom v kratkem vgradil na traktor torpedo tx55a
če si biš delal ti dam načrt in program v bascomu.
Lp
Borut
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
484.61 KB |
Pogledana: |
8 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Samo87 Član


Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 2:14 Prispevkov: 462 Aktiv.: 2.18 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Sre Dec 23, 2009 9:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
pirpy, bi dal to med zbirko projektov?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.47 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Dec 23, 2009 11:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
kako si naredil vhod za PT1000? tokovni vir in čitanje napetosti z a/d jem, ali kak namenski čip?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RokO Član

Pridružen-a: Čet 23 Nov 2006 11:14 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.53 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Čet Dec 24, 2009 12:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovor, vendar zaenkrat iščem čim bolj univerzalno rešitev s čim manj prilagajanja različnim motorjem.
Najbolj idealno bi bilo, če bi kje našel načrt kako dobiti obrate iz "električne napeljave" v delovnem stroju - če mogoče pozna kdo - gre se za neke napetostne špice, ki se pojavljajo v električni napeljavi in so posledica delovanja alternatorja.
Baje na ta način delujejo obratomeri, ki jih v avto vtakneš v cigaretno vtičnico...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Čet Dec 24, 2009 12:31 am Naslov sporočila: |
|
|
pirpy, pri vas pa je hladno... blizu absolutne nule...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|