www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Škoda Felicia ne vžge
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
stromar
Član
Član



Pridružen-a: Pon 01 Dec 2008 18:52
Prispevkov: 31
Aktiv.: 0.15
Kraj: Šentjur

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 20, 2010 10:57 pm    Naslov sporočila:  Škoda Felicia ne vžge Odgovori s citatom

Lep pozdrav!

Na Škodi sem menjaval naftni filter, pri tem sem v novi naftni filter naliv nekoliko nafte, da bi bil lažji zagon motorja. V prvem poskusu avto ni vžgal, nato v drugo je, ampak ko sem dodal "gas" je motor začel pridobivati na obrati, nato pa je ugasnil.
Problem je, da ne morem nazaj vžgati motorja, ker motor sploh ne obrne več (ne zavergla), kontrolna lučka grelnih svečk pa hitro utripa. Pod pokrovom motorja z enako hitrostjo kot utripa lučka, preklaplja tudi en rele, ki pa ne vem natančno zakaj je. Oznaka releja 357 911 253A, na internetu sem našel, da je za "glow plug control". Kaj to pomeni? Bi lahko ta rele bil vzrok, da avto ne vžge? A bi lahko kaj zafrknil pri menjavi naftnega filtra?? Glede na to, da je avto že "lavfav", skoraj malo verjetno. Ali pač?
Kakršen koli nasvet bi bil v veliko pomoč?

Lp, Damjan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 20, 2010 11:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prazen akumulator, ali pa slab stik na katerem od spojev kablov (na akumulatorju ali masi na karoseriji)
Štarter ne obrne, ker ni dovolj energije, zato tudi izklaplja rele za grelne svečke.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger007
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 1:21
Prispevkov: 81
Aktiv.: 0.34
Kraj: okolica Litije

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Točno tako kot je napisal Igor01.
Poskusi se s kabli priključiti na drug avto, ki pa naj bo vžgan.
Pri mojem passatu se je pa tudi zgodilo, da je bil rotor zaganjača tako poškodovan, da mi je ob poskusu startanja delal kratek stik in posledično električni mrk.

_________________
Lp Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 11:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pri VAG utripanje špirale na armaturi pomeni napako na motorju. priklop na tester bo povedal več. lahko da gre za kakšno banalno napako,..
aja, štarter bo moral verglat v vsakem primeru, tudi če je napaka na motorju. najbolše da ga odpreš.
glow plug je grelna sveča.

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 12:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

to je rele ki ti vklaplja grelne svečke za predgretje. Poskusi verglati brez njega. Lahko bi tudi rele kaj [cenzurirano], ker je povezan na kontrolni signal starterja, da ko začneš verglat, ugsne grelne svečke, če bi te morale še greti.

Rele ti paše od vsakega dizla (D ali TD motor) VAG grupe med letnikoma 92 in 98

kot so napisali že predhodniki, preveri še spoje mase na akumulatorju in karoseriji in spoje + na akumulatorju.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 2:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz pa mislim, da ni napaka na štromu...
Demontiral si naftni filter...Kot vemo, diesel avtomobili po navadi nimajo črpalke za gorivo, ampak nafto sesa sama bosch črpalka, odvisno od tipa oz.letnika avtomobila.

V tvojem primeru ti je nafta po cevi odtekla nazaj v rezervoar, tista nafta, ki si jo vlil v filter, jo je avto pokuril, nato pa ni več vžgal...nakar si ga zaganjal do izpraznitve akumulatorja...

Moj predlog: Napolni akumulator, snami cev za filtrom nafte, potegni nafto skozi celo cev od rezervoarja do konca (jaz sem sicer že naredil požirek nafte in ni kaj prida) Rolling Eyes , nato pa cev hitro nazaj natakni, nekdo pa naj štarta avto... narediti se mora podtlak, da ti začne nafto normalno vleči po "lajtngi" navzgor...

P.S: Moj predlog, lahko je kaj drugega Whistle

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Speed King
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Okt 2004 0:49
Prispevkov: 115
Aktiv.: 0.49
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 5:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot so nekateri že napisali, akumulator je prazen (odtod tudi ropotanje releja), v sesalnem delu sistema verjetno pa tudi v celem imaš zrak. Napolni akumulator ter se po možnosti priklopi še na drugi avtomobil, kateri naj bo vžga, ter verglaj do 10 sekund, potem pa malo premora, da se štarter ohladi in baterija opomore.
Poglej če imaš na dovodu goriva pri filtru gumijasto pumpo (za pest velika okrogla ''bula'' na cevi), ter jo napumpaj pred vžiganjem. Zelo verjetno imaš zrak v vodih od bosch pumpe do inektorjev. če ti v kratkem času ne uspe vžgati avta, naj ti nekdo vergla, ti pa malo odvij priključne cevke na inektorjih (ključ od10 - 16), ter jih zatisni ko začne špricati nafta. dovolj sta dve ali tri. to seveda velja za klasične diesel motorje. dobro preglej tudi če si pravilno stisnil filter (fouš zrak), ter če ti delajo grelne svečke, pa tudi če imaš dovolj goriva.

Lp.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 6:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno je potrebno tudi filter odzračiti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 7:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sej to sem mislil... Rolling Eyes
Spravi nafto najbližje do mašine...Smile

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
stromar
Član
Član



Pridružen-a: Pon 01 Dec 2008 18:52
Prispevkov: 31
Aktiv.: 0.15
Kraj: Šentjur

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na avtu je bil akumulator čisto prazen, skoraj nisem mogel verjeti, da lahko akumulator kar na enkrat "crkne". Skratka kupil sem nov akumulator, sedaj avto zaganja vendar ne vžge. Še enkrat sem demontiral filter ter ga ponovno do konca napolnil z nafto. Poskusil sem tudi na usta potegniti nafto iz rezervoarja ter nato zagnati motor, vendar nič. V "lajtngo", ki povezuje bosch pumpo ter filter sem nalil nafto ter nato poskusil zagnati motor ampak ne "zalavfa". Pred filtrom nimam nobene gumijaste krogle na cevi s katero bi si lahko pomagal. Ne razumem ko pravite naj stisnem filter? FIlter je kovinski z tremi priključki: dovod v filter ter naprej na pumpo ter povezava nazaj v rezervoar. Kako preveriš če grelne svečke delujejo? Glede na to, da so bile pred dobrim letom vse štiri zamenjane, bi skoraj še mogle delovati. Priključne cevke na injuktorju, to še moram poskusit. Kako pa odzračiš filter? Ne vem kaj ga vedno polomim, da ne "zalavfa" Think
Jutri se bom še malo za j******, za v soboto mi je pa kolega obljubo, da pride pogledat.
Za nasvete se v naprej zahvaljujem.
LP!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.68
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Možno je, da si z menjavo filtra sprostil kakšno smet in je sedaj zašla v vod za gorivo. Čeprav je filter namenjen, da te zadeve zadržuje.
Daj še poglej varovalke za črpalko goriva.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

snami šlauh iz injektorja, počakaj par minut, daj ga v usta in vleči...ko boš dobil nafto v usta, zamaši cev z prstom, da ti ne steče nazaj v rezervoar, hitro natakni na injektor kolega naj pa sedi v avtu in vergla...bolj po domač ne morem napisat!!!

Admini, se opravičujem za slovnico, ampak drugače žal ne gre.
Angel

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.62
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa čim prej in brez napak to izvedi, ker suhi inektorji gredo hitro k vragu to pa pomeni precej €€€.

In kot so ti napisali je treba sistem prezračiti na ceveh do inektorjev.

Saj jaz drugače nevem skoraj nič sem pa vprašal očeta, ki je bil kar nekaj let v takem poklicu in je vse kar so napisali predhodniki 100% pravilno.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.68
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dizelaši imajo običajno nekje v bližini filtra na cevi pumpico podobno tisti na aparatih za merit krvni tlak. Ne vem, če jo škoda ima, ker smo imeli samo tako z bencinskim motorjem.
_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
stromar
Član
Član



Pridružen-a: Pon 01 Dec 2008 18:52
Prispevkov: 31
Aktiv.: 0.15
Kraj: Šentjur

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 21, 2010 11:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aljoš, injektor je ventil za vbrizg goriva na glavi motorja, na katerem je nameščena cevka iz bosch pumpe? V mojem primeru so štirje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group