www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Zakasnjen vklop zarometov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 16, 2010 9:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

poule je napisal/a:
Nasvet "strokovnjaka" pobran s Siola.


Za lastnike tistih avtov, pri katerih se hkrati z vključenim kontaktom prižgejo dnevne luči, velja nasvet izkušenega avtoelektričarja Romana Groznika z Avtohiše Real, ki pravi: "Pred vklopom zaganjača zavrtimo stikalo žarometov na položaj luči za označevanje vozila ali po domače pozicijske luči. Z izklopom glavnih žarometov, se pravi zasenčenih luči, bomo preprečili, da jih poškoduje napetostni sunek, ki nastane zaradi delovanja zaganjača."

Zakaj pa na pozicijo? Jih pa ja kar ugasneš... Laughing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
_BlisteR_
Član
Član



Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 18:36
Prispevkov: 11
Aktiv.: 0.06

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 16, 2010 9:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja.Uagsneš jih,da jih sunek ne poškuduje,to pomaga,baje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
drejko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: koroška-okolica SG

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 16, 2010 10:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko jih ugasneš pa potem pozabiš prižgat ko pelješ.
Čemu pa potem služi avtomatski vklop????
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 16, 2010 10:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Eh. 'strokovnjaki'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bozo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21
Prispevkov: 660
Aktiv.: 2.78
Kraj: Lendava, Trimlini

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 16, 2010 8:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam avtomatski vklop. Stikalo je vedno na nuli, ali v kateri koli poziciji luči se vseeno vklopijo. Če je stikalo na nuli in avto prižgan edino ne moreš vklopit trajno dolgih luči, če pa je vklopljen kontakt takrat lahko prižigaš pozicijo ali kratke z stikalom. Torej ponoči ali po dnevu med vožnjo ne moreš vklopit dlogih če ni stikalo na ena, ablend pa dela.
LP
Božo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.61
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 16, 2010 9:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

...napetostni sunek, zaradi delovanja zaganjača... in ko Erik poje banano, ...

To si ti strokovnjaki, če bi bilo to res, bi crknilo kaj drugega, ne pa robustne žarnice Razz
Jaz trdim, da je tak nasvet butast! Ugasnjene luči pri zaganjanju bi kvečjemu pomagale akumulatorju, da je v času delovanja zaganjača za tistih 10 do 15A akumulator manj obremenjen, sicer pa mnogim avtomobilom takrat ugasnejo luči, ko zaganjač deluje Wink
Napetostnega sunka ne more biti, ker alternator še ne deluje, da bi pa sekalo nazaj iz zaganjača, se mi pa tudi zdi pretirano, sploh pa je v avtomobilu velik "kondenzator", ki mu pravimo akumulator ... in ta naj bi "pojedel" kar precej napetostnih sunkov.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.95

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 17, 2010 8:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali ni eden od vzrokov za pregorevanje žarnic tudi previsoka napetost - posledica defektnega reglerja? Bi bilo dobro tudi to preveriti.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matjazp
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Apr 2008 14:50
Prispevkov: 113
Aktiv.: 0.54
Kraj: Blejska Dobrava

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 18, 2010 12:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

betilly je napisal/a:
Ne. Citroen je.Smile


Tudi jaz vozim Citroena in zamenjal sem tudi že veliko žarnic. Zdi pa se mi, da tiste, kupljene na bencinskih črpalkah in avto-trgovinah crkujejo pogosteje (menjal sem jih večkrat na leto), kot originalne . Jaz uporabljam sedaj samo originalne Citroenove (originalno pakirane s Citroen znakom na škatlici) in imam občutek, da ne crkujejo več tako pogosto - mogoče ena na leto. Zakaj je temu tako, pa si ne znam razložiti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 18, 2010 12:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matjazp je napisal/a:
.....Citroenove (originalno pakirane s Citroen znakom na škatlici) in imam občutek, da ne crkujejo več tako pogosto - mogoče ena na leto. Zakaj je temu tako, pa si ne znam razložiti.


Kot je bilo svetovano v sporočilu zgoraj - preveri napetosti. Vzrok je lahko pokvarjen regulator. Le ta lahko tudi nepravilno deluje zaradi slabega akumulatorja. Slednje lahko poskusiš zvečer. Z žarometi osvtli nek objekt (recimo garažna vrata) Povečaj in zmanjšuj obrate motorja. Če bo preklapljanje regulatorja očitno opazno na lučeh, potem je akumulator že v precej slabem stanju.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matjazp
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Apr 2008 14:50
Prispevkov: 113
Aktiv.: 0.54
Kraj: Blejska Dobrava

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 18, 2010 1:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, sej pravim. Jaz imam z originalnimi žarnicami dokaj dobre izkušnje. Sem pa menjal tudi akumulator zaradi starosti, pa tudi zato, ker so mi sklenjeni releji za predgretje svečk (dizel) povzročili odtekanje toka (cca 3A) pri ugasnjenemu avtu Brick wall Zelo neprijetno, ko z novim akumulatorjem parkiraš avto za nekaj ur in ko se hočeš odpeljati nima niti toliko elektrike, da bi se prižgala kaka kontrolna lučka, kaj šele, da bi se odklenila vrata... Confused
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.01
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 18, 2010 2:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne pozabit, da je življenjska doba žarnic deklarirana tako, da če vzameš saržo žarnic recimo 100000 kosov, bo imelo deklarirano življenjsko dobo 50% žarnic. Ostale bodo imele daljšo ali krajšo. Potem je od sreče odvisno, kakšna je posamezna žarnica, ki ste jo vgradili. Napetost pa tudi precej vpliva na življenjsko dobo.

Pred leti sem prerisal en kalkulator za preračun parametrov. Pripet je spodaj.
S kurzorskimi tipkami levo desno se premika skala.



lastnosti_zarnic.swf
 Opis:
 Velikost datoteke:  11.47 KB
 Pogledana:  7696 krat





_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
daneb
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Jan 2008 18:47
Prispevkov: 133
Aktiv.: 0.63
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 10:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Živijo, tukaj se oglašam, ker se mi zdi primerna tema.
Ali ima kdo kak načrt enostavne izvedbe za zakasnitev prižiganja kratke luči, ki bi delovalo približno tako, da bi se vklopila luč potem, ko bi motor že deloval ali časovno nastavljiv nekje do 40 sek.
Zdaj gorijo luči takoj, ko dam kontakt, stikala za vklop-izklop luči sploh ni in posledično se zgodi, da prehitro zmanjka toka v akumulatorju za zagon motorja. Motorna kolesa imajo manjše akumulatorje (manjše moči) kot avti. Rad bi kakšen primeren načrt v Slovenščini, da bi ga lahko razumel in vezje tudi sam naredil.
Hvala.
LP

_________________
Starejši, ko smo več pozabljamo.
LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.95

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 10:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če ni nujno avtomatsko prižiganje, je najenostavneje, da vgradiš stikalo.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
daneb
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Jan 2008 18:47
Prispevkov: 133
Aktiv.: 0.63
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 10:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na to sem že pomislil, samo pri soncu na prižiganje luči kaj hitro pozabim potem je pa na cesti hudo, ko me dobijo brez luči. Zato bi pa rad vgradil nekakšno elektronsko zadevo, da bi ona mislila namesto mene kar se tiče prižiganja luči. Ali je na tejle skici kakšna napaka in ali bi bilo tole v redu za moj namen.

LP

_________________
Starejši, ko smo več pozabljamo.
LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Waldo
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Nov 2007 10:50
Prispevkov: 316
Aktiv.: 1.47
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 11:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Že pred leti sem si naredil tole (v nemščini).

Deluje tako:
- "pozicija" se vklopi ko daš kontakt, ne moreš jih izklopiti
- kratke se vklopijo nekaj sekund za tem, ko se izklopi lučka za olje
- če želiš kratke izklopiti, daš stikalo za luči na "pozicijo"

Sicer je original za malo starejše Ople, ker paše na podnožje temu namenjenega releja (dobiš tudi original, ki pa je bil takrat precej drag), ampak mislim da ne bi bilo problem predelati za kak drug avto. Vsa ta leta mi deluje brez problema.

Ta stran je bila kar nekaj časa nedosegljiva, zdaj pa se je spet pojavila.[/url]
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group