Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bonny Član


Pridružen-a: Tor 09 Jan 2007 19:43 Prispevkov: 268 Aktiv.: 1.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Maj 15, 2010 6:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
borisz je napisal/a: |
Zip mi drugače dela, razen tvojega. Sem pa tar porabil
lp
Boris |
v uporabi imam sicer 7z paket. Do sedaj si prvi ki je javil tak problem. Po moje je se download pokvaril, ko si pa naslednjic probal je pa kar pokvarjeno verzijo vzel iz medpomnilnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonny Član


Pridružen-a: Tor 09 Jan 2007 19:43 Prispevkov: 268 Aktiv.: 1.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Maj 15, 2010 6:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kar se sesutja tice je pa problem znan. Ko hoces za izhodno datoteko uporabiti root direktorij se paranoicen M$ ustrasi in skrije v luknjo. Ce so seveda take nastavitve. In nekateri jih imajo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70760.69
|
Objavljeno: Sob Maj 15, 2010 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonny Član


Pridružen-a: Tor 09 Jan 2007 19:43 Prispevkov: 268 Aktiv.: 1.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Maj 15, 2010 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
borisz je napisal/a: |
M$ ima specificirano, da SW ne sme pisati v root direktorij. Piši raje v direktorije, ki so za to namenjeni.
lp
Boris |
Komplet pot dolocis sam! Jo pa moras sam natipkat v celoti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
clownfish Član

Pridružen-a: Pet 05 Avg 2005 13:05 Prispevkov: 765 Aktiv.: 3.23 Kraj: Povir / Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Maj 15, 2010 10:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
bonny je napisal/a: |
Edino kar je vezano na obliko glede na hitrost vetra je parameter TSR. Po domace povedano kolikokrat hitreje se premika obod kraka (vetrnice) glede na veter. Seveda ce TSR spremenis se tudi oblika kraka spremeni. |
Uf.. kaj lahko dobim kakšno povezavo, da si razložim določene podatek, ki so zahtevani za izračun?
Ker kot vidim pri podaljševanju (radius-a of rotor) na recimo 1000mm
pride sredinski del nekam.. hmm čuden?
Predvidevam, da bi skladno z podaljšeanjel lopatice potreboval spremeniti še kakšen podatek?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonny Član


Pridružen-a: Tor 09 Jan 2007 19:43 Prispevkov: 268 Aktiv.: 1.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 11:53 am Naslov sporočila: |
|
|
[quote="teslo"]
bonny je napisal/a: |
Predvidevam, da bi skladno z podaljšeanjel lopatice potreboval spremeniti še kakšen podatek? |
Definitivno drzi.
Če podaljšaš lopatico potem moraš med drugim dovoliti programu da uporabi več materijala. Ker je predviden za lesene lopatice imaš tudi opcijo da podaš parameter koliko je lesen kos širok in visok. Če je lopatica dolga in jo hočeš narest iz ozkega tramu potem bo oblika čudna a zvitje je kljub temu pravilno. Torej za daljšo lopatico daj več materijala. Mera omejitve je približna saj program gleda samo centralno linijo profila ki pa ima na čelu nek radij ki vedno zahteva malce več materijala.
Druga stvar je pa samo vpetje. Imaš dva parametra ki opisujeta obliko lopatice pri vpetju. Prvo je diameter vpenjalnega kroga (kos v centru izpade kot valj ko sestaviš vse lopatice skupaj) in radija po katerem se bo oblika lopatice transformirala na ta valj. Ponavadi se smiselno izteče če sta parametra identična globini lopatice nekje na polovici njenega radija. Tukaj moraš malce paziti da lopatica ne tem mestu ni prešibka in zato imaš tabelo z parametri. Računana je sicer samo centrigugalna sila vendar le ta pove veliko. V normalnih pogojih žiroskopska sila ne preseže centrifugalne. Recimo na krasu pri sunkoviti burji pa jo lahko. Tako da je smiselno dobljeno silo (centrifugalno) pomnožiti z 5 da se dobi kolikotroliko varen rotor.
Je pa lopatico smiselno delat iz lepljenega lesa ker je bistvena večja širina in debelina v področju blizu vrtišča.
Če želimo da ima lopatica dober moment pri majhnem vetru pa je ravno področje pri vrtišču bolj pomembno kot sam vrh lopatice. Pri visokem vetru pa glavno delo opravi vrh lopatice.
In nekako smiselni parametri za eliso premera 2m.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
92.49 KB |
Pogledana: |
25 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70760.69
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 12:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonny Član


Pridružen-a: Tor 09 Jan 2007 19:43 Prispevkov: 268 Aktiv.: 1.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 12:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mah....
Zadeva je ratala iz velike želje in trenutka brezdelja. V "mladosti" sem z navadnim lisičjim repom in obličem naredil kar nekaj vetrnic (sicr v glavnem ne za elektriko ampak za okras) vedno pa me je motilo da tisti ploh ki ga nekateri imenujejo krak vetrnice pač ni aerodinamičen. In vse moje stare so precej aerodinamične pa čeprav gre samo za okras oziroma po domače za klopotce. ... seveda nekateri napajajo tudi svetilko v zidanici.
Ker pa si ravno izdelujem (mislim da že osmi) CNC pa sem želel da bi ročno oblanje prepustil kar njemu. Pa nisem našel programa, in rezultat je tu.
Moj cilj je pa vetrnica majhnega premera tja do največ metra in pol ki je sposobna iztisniti milivate iz blagih vetrov. Slovenija je vetrovna samo veter je slabo porazdelen tako da ga imamo eni premalo drugi pa prevec. In tisto malo je za vikendice v glavnem dovolj!. Problem je v glavnem pri generatorju. Izkoristek mora biti dober in predvsem dober pri majhnih obratih. To pa je relativno težko doseči ker so ljudje naravnani na potrošniško idejo in hitro pograbijo "slabo" stvar samo zato ker je na voljo. Naprimer avtomobilski alternator ki mi leži v kleti nikakor ni primeren za vetrnico pa čeprav veliko ljudi naredi prav to. Ljudje vidijo Piggotov generator in hitijo na wondermagnet kupovati magnete iz redkih zemelj in v Samson kamnik po "galone" epoksija ali poliestra. No vsaj nekaj sami naredijo pa še dela bolje kot avtomobilski. Ne zavedajo (mo) se pa da je učinkovit generator bil izdelan že davno a se nihče ne upa naresti koraka naprej da bi ga uveljavil. Govorim pa o SRG generatorju. Podobno je tudi drugje a so lobiji prehudi da bi lahko obstali.
Primer avto....
Tankaš bencin ali diesel
Zakaj pa ni elektro avta?
Motor ima v vsakem kolesu in tako avtomatsko manjšo težo pa ABS, ASR, in še kak SR ....
za generator elektrike (skladišče) pa že dolgo poznana redox baterija.
Na črpalki tankaš elektrolit pa je..
ne naftni lobi je premočan....
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 3:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nehajte s tem naftnim lobijem že enkrat.
Če na črpalki tankaš elektrolit potem je isto kot bi tankal nafto, naredil nisi nič.
Vse baterije in podobne utvare niso vredne veliko napram kalorični nafti in tukaj nekih velikih prebojev ne bo več.
Sam koncept litijevih baterij je bil zasnovan že v daljnih 60 letih, to je pa tudi vse kar se da iz elektrokemije narediti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonny Član


Pridružen-a: Tor 09 Jan 2007 19:43 Prispevkov: 268 Aktiv.: 1.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 3:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Če na črpalki tankaš elektrolit potem je isto kot bi tankal nafto, naredil nisi nič.
. |
Ne drži.!
Je pa odvisno na kakšen način je bil elektrolit regeneriran. Cca 3 meterska vetrnica na krasu pomeni da se cela družina lahko vozi takorekoč na veter če bi bila tehnologija upeljana. Upeljana pa ni zaradi ...... Sem proti nafti za namen transporta z avti ker se da drugače! So pa področja kjer res nebi bilo smiselno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
clownfish Član

Pridružen-a: Pet 05 Avg 2005 13:05 Prispevkov: 765 Aktiv.: 3.23 Kraj: Povir / Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 3:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
bonny je napisal/a: |
Govorim pa o SRG generatorju. |
Hmm.. za to zadevo še nisem slišal.. vendar sem odprte "glave" in se zanimam..
imaš kakšen uporaben link, da se izobrazim?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bonny Član


Pridružen-a: Tor 09 Jan 2007 19:43 Prispevkov: 268 Aktiv.: 1.19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 4:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
teslo je napisal/a: |
bonny je napisal/a: |
Govorim pa o SRG generatorju. |
Hmm.. za to zadevo še nisem slišal.. vendar sem odprte "glave" in se zanimam..
imaš kakšen uporaben link, da se izobrazim? |
Google je tvoj prijatelj.
tema "reluctance generator"
pa mal merkaj da ne pades v "free energy" kjer uporabljajo podoben termin.
Skratka mehansko enostavno da bolj ne more bit, pa mal vec elektronike in dela.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
clownfish Član

Pridružen-a: Pet 05 Avg 2005 13:05 Prispevkov: 765 Aktiv.: 3.23 Kraj: Povir / Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
bonny je napisal/a: |
Google je tvoj prijatelj. |
Z googlom se kar razumem vseeno..
enkrat praviš SRG generator drugič reluctance generator.. potem pa vedi kaj je kaj
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.22 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Maj 16, 2010 10:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
teslo je napisal/a: |
enkrat praviš SRG generator drugič reluctance generator.. potem pa vedi kaj je kaj  |
SRG = Switching Reluctance Generator
Ti še kaj ni jasno?
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pon Maj 17, 2010 12:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Je pa odvisno na kakšen način je bil elektrolit regeneriran. Cca 3 meterska vetrnica na krasu pomeni da se cela družina lahko vozi takorekoč na veter če bi bila tehnologija upeljana. Upeljana pa ni zaradi ...... Sem proti nafti za namen transporta z avti ker se da drugače! So pa področja kjer res nebi bilo smiselno. |
Tista 3m veternica na krasu je 'vredna' (cena projekta, postavitve in izvedbe) več kakor gorivo za nekaj 100k km.
Nafta je idealni pogonski energent, sploh za transport. Ne rabiš stiskati kakor plin. Tank se ne obrablja. Da se jo preprosto pretakati.
Citiram: |
Skratka mehansko enostavno da bolj ne more bit, pa mal vec elektronike in dela. |
Časi mehanskega usmerjanja in razsmerjanja so že daleč mimo.
Pravtako se ogibamo diod, kjer se le da.
Sedaj so v igri feti v mehkem načinu preklapljanja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|