www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

mit o varjenju vozila
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 8:40 pm    Naslov sporočila:  Re: obločno varenje na avtu Odgovori s citatom

sailor je napisal/a:
[b]

Šele potem sem začel razmišljati o preživetih težavah
in prišel do zaključka, da so se vedno pojavile
v določenem času po zamenjavi auspuha,
ki so ga mojstri električno varili na karoserijo


Imel sem dva yugeca in na vsakem mi je po varjenju izpuha v času od tedna do meseca dni crknil regler.
4 x
Ko so mi varili pri Ambrožu v Kamniku pa so na kleme akuja dali neko napravo in po tistem varjenju mi ni crknilo nič.

Dvomim, da je bil 4 x slučaj.....

lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 8:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

BRAVO !
Tudi pri meni je vsakokrat šel najprej regulator!
Žal pa ni ostalo samo pri temu ...
gl, DD+

------------------------------------
naslednji prosim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 11.99
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 9:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Morda ni bil 4 x slučaj. Morda je bila 4 x enaka neumnost. Smile
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 25, 2010 6:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni tukaj nič novega o obločnem varjenju na avtu?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Lojz
Član
Član



Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31
Prispevkov: 668
Aktiv.: 2.82
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 25, 2010 7:04 pm    Naslov sporočila:  Re: obločno varenje na avtu Odgovori s citatom

sailor je napisal/a:

- v prejšnjem stoletju sem imel 6 avtov, vsi so bili kupljeni novi
- vsi so bili bencinarji z vplinjačem; kubatura pod 1200 ccm
- s prvimi petimi sem delal malo kilometrov, vendar pa toliko,
da sem prežigal auspuhe in doživljal posamezne opisane težave
- šestega pa sem imel 19 let in vkljub samo 30.000 prevoženih km
doživel vse v mojem prvem postu opisane napake, nekatere celo večkrat

Nikoli se nisem poglabljal v vzroke za nastanek napak,
samo malo sel klel in zapeljal avto na servis.
Po 19 letih sem ga z 30.000 km šenkal otrokom.

Šele potem sem začel razmišljati o preživetih težavah
in prišel do zaključka, da so se vedno pojavile
v določenem času po zamenjavi auspuha,
ki so ga mojstri električno varili na karoserijo

Jaz zase sicer imam razlago za vsako napako, ki se je zgodila, vendar tega
ne morem tukaj na široko obrazlagati in se spuščati v brezplodne debate.
Sem namreč že poskušal, pa ni bilo pozitivnih učinkov.

Predlog:
- vzemimo to kot uganko iz avtoelektrike
- prosim te, da prevzameš vodstvo debate
(kar si skoraj že naredil -hvala-HI)

Lepa hvala, DD+

1. Napisal si, da si imel 6 avtomobilov. S prvimi petimi si naredil malo kilometrov.
S šestim pa več - 19 let star avto in 30000km? Pa to še 1600km na leto ni!

2. Pri teh nekaj km in veliko letih ni čudno, da je na avtomobilu vse "pocrkalo"
Avto je potrebno držat v kondiciji.

3. In 19 let star "avto" podariš otrokom? Ga niti ne bi sprejel!

4. Če imaš razlage za napake, bi jih lahko na kratko zaupal, da ne bomo delali enakih bedarij. Ni potrebno debatirat o tem na dolgo in široko.

_________________
LP
Lojz
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 25, 2010 7:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uh, si se pa razhudil Lojz,
vendar pa je tudi v temu nekaj dobrega!
Prisilil si me v obujanje spominov ...
-----------------------------------------------

- pri varjenju auspuha pride do kar visokih napetostnih "špic"
- te špice so prekurile eno ali več regulacijskih diod v regulatorju alternatorja
- izhodna napetost alternatorja ni bila več regulirana in je bila stalno cca 17 Voltov
- zaradi tega so pregorevale žarnice v žarometih
- po daljšem času so začele temneti tudi parabole

- zaradi prevelike polnilne napetosti je AKU večkrat zavrel
- pogostoma je bilo treba dolivati dest. vodo
- AKU ni zdržal več kot 2 leti, pa so mi trdili, da je pač to doba garancije

- iztekajoči elektrolit se je počasi iztekal na podstavek AKUja
in skozi (kratko) izlivno cevko nekam navzdol
- slučajno je v mirovanju vedno kapljal na zavorno cevko
in jo po večih letih tudi prežrl, zavorni pedal je šel do poda .....
- Iz dopusta sem se pripeljal z uporabo ročne zavore ...

- mehanik je nalil novo zavorni olje, meni rekel naj pritisnem,
pa mu je špricnilo naravnost v oči ...

Morda je bilo še kaj, pa sem v dolgih letih pozabil ....

Nič od tega pa se ni zgodilo zaradi dotrajalosti materijala,
pač pa zaradi (nestrokovne) zamenjave auspuha.


Nisem prijatelj dolgega pisanja,
ampak, ker si vprašal, sem moral prikazati detalje.

Lep dan, srečno vožnjo, pa dobrega mehanika želim!
DD.+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.36
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 25, 2010 8:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim da sta pri električnem varjenju vsaj dva problema, prvi je relativno velik tok, ki pusti ohmski padec napetosti na vsem kjer teče. Če imaš na elektrodi minus, bo ob varjenju dobil kakšen takrat vključen porabnik višjo napetost kot 12V, večja in bolj nepredvidljiva težava pa je prehodni pojav ob vzpostavitvi obloka. Izjemno hitra sprememba toka lahko povzroči inducirane napetosti v bližini.
Pred časom smo varili na konstrukcijo nosilce za induktivna stikala, induktivna stikala pa so bila že privita v nosilec ne pa priklopljena. Čisto vsa so pri tem pocrkala.

_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 774
Aktiv.: 3.26
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 25, 2010 9:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Energetik-m je napisal/a:
Mislim da sta pri električnem varjenju vsaj dva problema, prvi je relativno velik tok, ki pusti ohmski padec napetosti na vsem kjer teče. Če imaš na elektrodi minus, bo ob varjenju dobil kakšen takrat vključen porabnik višjo napetost kot 12V, večja in bolj nepredvidljiva težava pa je prehodni pojav ob vzpostavitvi obloka. Izjemno hitra sprememba toka lahko povzroči inducirane napetosti v bližini.
Pred časom smo varili na konstrukcijo nosilce za induktivna stikala, induktivna stikala pa so bila že privita v nosilec ne pa priklopljena. Čisto vsa so pri tem pocrkala.


Smile
še en argument da akumulatorja ne smeš odklapljat ker so potem električni porabniki v "zraku". Vsi vemo ,da je akumulator nekakšen kondenzator ,ki precej reže napetostne špice

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 25, 2010 9:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hi

Predlagam rešitev za tiste, ki ne vejo kako pravilno variti avte in podobne stvari, da ne bodo uničili elektronskih komponent.
Uporabi kovičenje ali vijačenje.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 25, 2010 9:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pirpy je napisal/a:
Energetik-m je napisal/a:
Mislim da sta pri električnem varjenju vsaj dva problema, prvi je relativno velik tok, ki pusti ohmski padec napetosti na vsem kjer teče. Če imaš na elektrodi minus, bo ob varjenju dobil kakšen takrat vključen porabnik višjo napetost kot 12V, večja in bolj nepredvidljiva težava pa je prehodni pojav ob vzpostavitvi obloka. Izjemno hitra sprememba toka lahko povzroči inducirane napetosti v bližini.
Pred časom smo varili na konstrukcijo nosilce za induktivna stikala, induktivna stikala pa so bila že privita v nosilec ne pa priklopljena. Čisto vsa so pri tem pocrkala.


Smile
še en argument da akumulatorja ne smeš odklapljat ker so potem električni porabniki v "zraku". Vsi vemo ,da je akumulator nekakšen kondenzator ,ki precej reže napetostne špice

Lp



Akumulator je neke vrste zener dioda. Ispraven akumutator ne bo dopusil dosti dvigniti napetost. To lahko poskusi vsak, ki ima kak polnilec z regulacijo. Nekje pri 16V bo polnilni tok že blizu 10A !

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kvizko
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58
Prispevkov: 381
Aktiv.: 1.99
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 26, 2010 12:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poanta je v različnem potencialu. V firmi so skurli kar nekaj krmilja v CNC strojih kljub temu, da so bili opozorjeni, da če že popravljajo (varijo CO2) komponento na obdelovalni mizi naj izklopijo stroj....je pa [slovenščina je zame španska vas] ko scmari vse v omari Cool
_________________
LED je prihodnost!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 26, 2010 1:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kvizko je napisal/a:
Poanta je v različnem potencialu. V firmi so skurli kar nekaj krmilja v CNC strojih kljub temu, da so bili opozorjeni, da če že popravljajo (varijo CO2) komponento na obdelovalni mizi naj izklopijo stroj....je pa [slovenščina je zame španska vas] ko scmari vse v omari Cool


Zanimivo. Čudi me da razni roboti, ki varijo sploh delujejo?
Četrt stoletja sem delal na industrijskem vzdrževanju. Neštetokrat se je obločno varilo tudi na vklopljenih CNC strojih. Nikoli ni nič crknilo.
Problem v industriji je seveda drugje. Vse kovinske konstrukcije so ozemljene. Prav tako je običjano ozemljen sekundarni pol oz. masa varilnega transformatorja. Slabo nameščena masa povzroči, da varilni tok teče preko ozemlitvenega vodnika naprav, kar pa lahko povzroči veliko škodo. Tudi to sem že doživel. Žal tukaj tudi izklop glavnega stikala ne pomaga, kajti ozemlitveni vodnik se ne prekinja.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7831
Aktiv.: 33.02
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 26, 2010 1:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Problem je pri varilcu in njegovi lenobi oz. neznanju.
_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 26, 2010 1:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Branez je napisal/a:
Problem je pri varilcu in njegovi lenobi oz. neznanju.

Točno. Problematična je še posebej kaka "magneta" masa, ki se "pripopa" na ravno in po možnosti še na pobarvano površino. Potem so izpolnjeni vsi pogoji, da se povzroči škoda.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kvizko
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Okt 2009 20:58
Prispevkov: 381
Aktiv.: 1.99
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 26, 2010 1:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, takšnih imamo veliko (privlečejo delovno silo iz bivše juge, kjer jih večina še ni nikdar videla varilnega aparata) in potem mene "gušijo" s stvarmi, ki so samoumevne. Smile
_________________
LED je prihodnost!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group