 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
haks Član

Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.13 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 03, 2011 10:27 am Naslov sporočila: Izhodi iz motornega ECU-ja |
|
|
Zdravo
Rabil bi eno strokovno razlago pri izhodih iz ECU-ja...
V prvem primeru, motorni ECU pošilja maso, da bi rele delal...
(PRIMER: Na prvem pinu imamo stalno napetost, na drugi pin prihaja masa)
V drugem primeru, motorni ECU pošilja 0-3 volte, da bi rele delal...!!!???
(PRIMER: Na prvem pinu imamo stalno napetost, na drugi pin prihaja 0-3 volte)
Moje vprašanje je, ali je masa in 0-3 volte enako??
Kje je razlika??
Hvala in LP
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
Izhodi na motornem ECU-ju.doc |
Velikost datoteke: |
60 KB |
Downloadano: |
46 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
satelitko Član


Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27 Prispevkov: 1777 Aktiv.: 7.49 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Pon Jan 03, 2011 2:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Laično bi rekel, da mu to pomeni logično nulo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bi povedal za kateri avto se gre in kaj bi sploh rad dosegel ?
To kar si napisal v obeh temah, nima ne repa, ne glave.
In te napetosti iz zgornjega doc filetka ne povedno veliko, niti tega se ne ve ali so to napetosti iz ECU, ki niso nujno kar lepo enosmerne, povsem lahko gre za povorko impulzov, ampak so lahko tudi napetosti iz senzorjev, ki jih bere ECU.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
haks Član

Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.13 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Napetosti so iz ECU-ja in gredo direkt na rele! Vozilo je pa Honda, če to kaj pomaga!
Je pa seveda enosmerna napetost!
Se pravi, da ko je na releju prisotna napetost od okoli 12 V, rele ni vklopljen, ko pa pride napetost 0-3 V je pa rele vklopljen!
Upam, da sem bil zdaj bol jasen!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izjemni odgovori. Za politika vsekakor.
Za nekoga, ki ima tehničen problem in želi rešitev problema čez forum, pa niti malo.
In kaj dela ta rele, ki te tako muči ?
In zakaj ga ne komadiraš s stikalom, če misliš, da bi ga sam bolje kontrolral, kot ECU ? Seveda ne preveč razburjati, če bi zaradi tega iz Honde prišel na Pešhondo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
haks Član

Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.13 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Mal smo šli pregloboko...
Moje vprašanje je samo teoretično, zakaj ECU pošilja 0-3 volte, na kontakt B, med tem, ko je na kontaktu A stalna napetost 12 V!!
(Glej prilogo)
Zakaj ne pošilja klasične mase, kot je v 99% ostalih shem...
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
rele.doc |
Velikost datoteke: |
51 KB |
Downloadano: |
8 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Daj podatke kateri avto, kateri rele in shemo če jo imaš.
Potem boš dobil konkreten odgovor.
Ne moreš kar nekje v megli tavat in jamrat, kje je izhod.
Sicer pa ti je Azrael lepo napisal v obeh odgovorih.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.11 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Rele je čisto digitalna zadeva. Torej stanje 1 in stanje 0 (ali je vključen ali izključen). 0 ali 3V še vedno pomeni, da je rele izklopljen.
Jaz ne verjamem, da je napetost 3V, temveč si upam trditi, da samo tvoj V-meter pokaže tako. V resnici pa zelo hitro skače med 0V in 12V.
_________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi, če je na kontaktu B 3V bo še rele vedno pritegnil kotvo. Važna je potencialna razlika, ki je potrebna na A in B, da bo rele pritegnil kotvo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Tor Jan 04, 2011 1:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri relejih v avtu imaš pogosto narejeno tako, da ob vklopu releja, nanj ECU priklopi polnih 12V, ko pa zazna, da se je kotva prestavila (se da videt iz tokov), pa zmanjša napetost na minimalno, da še kotva drži zanesljivo.
_________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|