 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Tor Jan 04, 2011 10:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
@damjanc,
prosim, če poveš, katero prenapetostno zaščito si vgradil (kat. št.).
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, jaz imam sicer megana 2000 ampak napaka teh je kot prvo to da se ob kontaktu luči prižgejo, ko startaš motor se ugasnejo in ko spustiš ključ se zopet prižgejo - to je prvič smrt za žarnice. Jaz sem naredil zakasnilno vezje, da zakasni vklop za cca 5 sekund.
Drugič - si že sam povedal - eni avti imajo tako idiotsko narejene žaromete da se žarnice ne hladijo dovolj. In ker se pregrevajo, prej umrejo. Jaz sem pri mojem v 10 letih zamenjal eno, dvomim da dve.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.23 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 8:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Mojemu kolegu je na motociklu že pocrkalo kar nekaj žarnic v zelo kretkem času, pa tudi meni je H7 crnila med vklopom......zato sem naredil takle mehki zagon+ modulator da podnevi ne gori na polno...
lp
lado
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
826.29 KB |
Pogledana: |
49 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 8:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Bi še jaz pridal svojih 5c:
Imam Megana l.2007, ki ima projektorske žaromete (H7). Najprej so žarnice crkovale kot po tekočem traku. Ena na mesec, dva. Probal sem kar nekaj različnih tipov žarnic, pa ni bilo kake bistvene razlike. Recimo Nightbreaker mi je držala 3 tedne... Trenutno imam Šparove. Tudi Hoferjeve niso bile slabe...
Eno obdobje sem pred žarnici vezal greatz, pa je še vedno ena crknila po kakem mesecu.
Menjal konektorja, ker sta razpadla zaradi pogoste menjave in vročine.
Potem sem montiral xenon kit, ki je zdržal mogoče pol leta. Zamenjal en balast in eno sijalno. Na koncu pa popi*dil...
No, potem sem kupil v Conradu eno prenapetostno zaščito (za 11 EUR) in žarnici po dveh mesecih še vedno nista crknili
Enkrat vmes sem striktno ročno prižigal luči par sekund po štartu motorja. Tudi to zgleda da pomaga.
Še tole: ko sta mi konektorja razpadla sem med menjavo naredil kratek stik in je šla v maloro varovalka. Moral sem podreti pol avta, da sem jo lahko zamenjal
PS: razen z lučmi z Meganom nimam nikakršnih problemov. Nada |
enako , za p.o.p.i.z.d.i.t je da ne morem menjat žarnic ker imam enostavno preveliko roko .
sem že študiral da bi nastavil led kit s 30W ledico ( čes asferično lečo prebije vodo bo tudi zrak ) vendarse zatakne glede pokrovčka ki prekije (zapre parabolo in leče ). cel teden se vozim samo z eno žarnico in meglenkami to pa zato ker zaprejo servise ob 15.00 , edino renault pomoč je do 17. v logatcu , pridem pa prej 5minut predem zaprejo.
tole s zaščito mogoče niti ni slaba ideja .(.. kako pa si jo namontiral ... vzel sam luč ven ... imaš mogoče kakšna navodila kako jo odvzeti ven ...)
kit pa predvidevam da je ta ;
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
52.52 KB |
Pogledana: |
27 krat |

|
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 9:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Zelo dvomim da luči odpovedujejo od takih konic. Najbolje pomeriti napetost na njih.
In, če se slabo hladijo, dodati ventilator.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damjanc Član


Pridružen-a: Sob 31 Jul 2004 18:07 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.10 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 10:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Zelo dvomim da luči odpovedujejo od takih konic. Najbolje pomeriti napetost na njih.
In, če se slabo hladijo, dodati ventilator. |
Se šališ, ne? Za to bi moral poskrbeti proizvajalec. Zanimivo pa je, da se na servisu rekli, da je normalno, da luči crkujejo in da ne morejo nič narediti. Tipično balkansko
Rešitev s prenapetostno zaščito mi je svetoval sodelavec, kateremu so ga vgradili na Toyotinem servisu. Zaenkrat trkam po mizi
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damjanc Član


Pridružen-a: Sob 31 Jul 2004 18:07 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.10 Kraj: Litija
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 10:10 am Naslov sporočila: |
|
|
lucca brassi je napisal/a: |
tole s zaščito mogoče niti ni slaba ideja .(.. kako pa si jo namontiral ... vzel sam luč ven ... imaš mogoče kakšna navodila kako jo odvzeti ven ...)
kit pa predvidevam da je ta ; |
Točno ta. Vežeš na akumulator, polariteta ni pomembna.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 1:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
damjanc je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
Zelo dvomim da luči odpovedujejo od takih konic. Najbolje pomeriti napetost na njih.
In, če se slabo hladijo, dodati ventilator. |
Se šališ, ne? Za to bi moral poskrbeti proizvajalec. Zanimivo pa je, da se na servisu rekli, da je normalno, da luči crkujejo in da ne morejo nič narediti. Tipično balkansko
Rešitev s prenapetostno zaščito mi je svetoval sodelavec, kateremu so ga vgradili na Toyotinem servisu. Zaenkrat trkam po mizi  |
Se ne. Presnečen bi bil kakšni tovarniški defekti se pojavljajo.
Iz tovarne pride tako 'pa saj dela'.
Potem se pa ti zezaj
To je ko je celotni trg čisto potrošniško usmerjen in se menja modele ko noro, ne da bi izpilili enega do kraja in je mir.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 1:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Zelo dvomim da luči odpovedujejo od takih konic. Najbolje pomeriti napetost na njih.
In, če se slabo hladijo, dodati ventilator. |
zdaj ko sem to bral se mi je posvetilo da sem lani testiral alternatorje (znanega proizvajalca) ker hoče imeti čez oba drsna obroča nanos posebne prevodne barve ki naj bi preko barve iz obročev odvajala napetostne konice na maso(gred).
Ker je bilo okoli tega kup ''nejasnostii '' zakaj to sploh delati ko bi lahko naredil direkt kontakt iz obročev na maso. Barvni nanos pa je zelo težko ''vzdrževati enakomerno debel in ga ne poškodovati (pri natikanju drsnih obročev na gred )
Dejansko naj bi nastajale konice ki ji je elektronika alternatorja težko kos.
Lahko povem da je bila zahteva napetost 750V AC ter dovoljen tok med posameznim obročem med 5,0 - 8,5mA kar da upornost barve med 90k-150 kOhmi
_________________ Moments before detonation ,....... TT
Nazadnje urejal/a lucca brassi Sre Jan 05, 2011 3:54 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 2:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Noro. Pa kaj se jim totalno trga ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BojanR Član

Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52 Prispevkov: 693 Aktiv.: 3.31 Kraj: Vnanje Gorice
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 3:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žarnice so bile že do sedaj izključene iz garancije in so se lahko take stvari dogajale, zdaj naj pa pametnjakoviči ukinejo garancijo še na drugo tehnično blago.
Blagor nam ker nas vodi takšen možganski trust!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Jan 05, 2011 3:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Noro. Pa kaj se jim totalno trga ? |
Čisto nič. Prišparali bodo hitre diode v reglerju, ki so do sedaj žrle te špice.
Upajo, da bo farba cenejša in še bolj zanesljivo kot pri kitajskih diodah, bodo določili kdaj bo crknila in s tem odprli skoraj neomejeno možnosti, kaj vse se bo pokvarilo ali skurilo zaradi špic iz alternatorja, nekaj dni ven iz garancije.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Jan 12, 2011 9:35 am Naslov sporočila: |
|
|
ja nekaj je na tem
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
10493.pdf |
Velikost datoteke: |
87.15 KB |
Downloadano: |
55 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
downloadDocument.pdf |
Velikost datoteke: |
319.9 KB |
Downloadano: |
34 krat |
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Sre Jan 12, 2011 10:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Oj joj ....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.81 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Jan 12, 2011 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
še par cvetk
BTW: kar nekaj računalnikov je skurjenih ker so jih ljudje polnili brez zaščite tekom vožnje !
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
85.19 KB |
Pogledana: |
88 krat |

|
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
PET_Nov_04_Zener_Diode_Paper.pdf |
Velikost datoteke: |
378.21 KB |
Downloadano: |
10 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
mXyzyty.pdf |
Velikost datoteke: |
37.73 KB |
Downloadano: |
8 krat |
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
 |
www.elektronik.si Seznam forumov
-> Avtoelektrika |
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Naslednja
|
Stran 8 od 10 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|