www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Predelava - previtje alternatorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
1010497
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 01 Apr 2009 23:26
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 15, 2010 10:32 pm    Naslov sporočila:  več okrog previjanja Odgovori s citatom

Ojla. pozdravljeni
zanima me več glede previjanja raznih elektromotorjev.
pomagajte če lahko
HVALA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 28, 2010 8:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Tudi sam sem se lotil izdelave generatorja iz avtomobilskega altenatorja.
Ker to delam prvič, niti nimam znanja o teh stvareh bi prosil za pomoč.
Edino kar imam so spretne roke, hitro učenje in volja.

Torej, pri avtoelektričarju sem dobil en velik altenator, ki je bil namenjen na odpad. Razdrl sem ga kolikor se ga je dalo.

1. Zaustavilo se mi je pri statorju. Domnevam, da je jedro zalepljeno na ohišje in zdaj me zanima, kako je to možno dobiti narazen, če je to sploh potrebno.
Nisem niti poskušal, da nebi kaj uničil.

2. Ko sem odstranjeval navitje sem verjetno bil malo prehiter in se je na nekaterih delih odkrušila izolacija. Kako to sanirat? Ali bi bilo mogoče bolje vso izolacijo odstranit in potem na novo izolirat? S čim in kje kupiti?

Tole je zaenkrat vse. Preden ne rešim teh stvari, ne bom šel v nabavo žice in magnetov, da ne bom spet prehiter.

Za odgovore se zahvaljujem.



Poškodovana izolacija.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  2.46 MB
 Pogledana:  26 krat

Poškodovana izolacija.JPG



Razstavljen altenator.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.77 MB
 Pogledana:  9 krat

Razstavljen altenator.JPG



Altenator.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.41 MB
 Pogledana:  6 krat

Altenator.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 31, 2010 8:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A res ni nikogar, ki bi mi pomagal z nasveti? Pray
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bobek220
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Jul 2009 9:21
Prispevkov: 196
Aktiv.: 1.01
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 03, 2010 12:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni

Zanima me če ima kdo kakšen načrt za izdelavo šablone za navitje statorja iz začetka te teme?


LP

_________________
Kak je lepo ko je fajn
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renoo
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 03 Jan 2011 20:23
Prispevkov: 8
Aktiv.: 0.05
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 09, 2011 7:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Malo prebiram tole zanimivo temo. Iz začetka te teme me je zbodla v oči tista ideja, da bi vetrnice direktno namontiral na alternator. Pri tem se mi poraja vprašanje kako dolgo bo taka zadeva delovala zaradi aksialnih sil na rotorjevo os. Namreč take naprave imajo običajno vležajenje skonstruirano tako, da so vgrajeni ležaji, ki prenašajo sile v radialni smer in sile ki delujejo pravokotno na os rotorja. Če si predstavljamo vgradnjo alternatorja v vozilo, je tam pogon preko jermena in nastopajo sile (napet jermen) pravokotno na smer rotorja, ne pa aksilano (vzdolžno) na smer rotorja. Sicer je ležaj na strani jermenice običajno kroglični, ki prenaša nekaj sil tudi v askialni smeri, zadnji ležaji pa so v veliko primerih iglični, ki ne prenašajo nobenih aksialnih sil.
Sicer ne vem kako velike aksialne sile nastopajo pri teh vetrnicah, bi pa prosil za kako povratno informacjo kako se je taka izvedba obnesla pri vas.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 09, 2011 8:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

nima veze

Obrati veternice so mnogo prepočasni.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group