 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ultra-d Član

Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52 Prispevkov: 82 Aktiv.: 0.46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 10, 2011 4:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako si to rešil, če si? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
folc Član


Pridružen-a: Pon 16 Nov 2009 21:25 Prispevkov: 678 Aktiv.: 3.57 Kraj: Nekje med NG in Tolminom
|
Objavljeno: Pon Jan 10, 2011 6:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
ultra-d je napisal/a: |
Kako si to rešil, če si? |
nič veliko nisem rešil, kar sem storil je da sem očistil motorček prostega teka.. a včasih se še vedno utrma in noče in noče držati minimuma ( pozimi 2-3 krat mesečno) sedaj sumim senzor vode mogoče da se včasih mal "zblodi" podomače povedano in pošilja napačne informacije računalniku za vbrizg in dovod zraka ... _________________ elektrika je edina baba, k se ne pusti šlatat
Folc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 10, 2011 8:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moj Clio l.99 je imel prejšnjo zimo podobne simptome. Občasno mi je crknil sredi križišča, ko je bil avto v prostem teku. Menjal senzor mrtve točke,...ni bilo efekta, potem pranje motorčka,....ni bilo efekta, dokler enkrat ni hotel vžgati. Menjal svečke,cinšpulo, računalnik (premontaža delov z delujočega).....tester kazal vse OK. Vzrok sta bili 2 prekinjeni žici. Ena od releja pri akumulatorju (tam sta 2) do računalnika (pri demontaži konektorja je potrebno paziti na pine, saj se radi polomijo). Po tej odpravi je avto vsaj vžgal, vendar se je zaganjal. Prekinjena je bila žica do vžigalne tuljave, tik pri konektorju.
Moram reči, da me je stanje kablov in žic zelo presenetilo. Kabel zelo trd in lomljiv, kljub temu da je bil v cevi oz. opletu. Žice zelo majhnih presekov. Če primerjam z kabli od Golfa I , ki so sedaj stari prek 30 let....so še vsi lepo mehki, neprepereli, bistveno debelejšega preseka.
Sem pa zadnjič odpiral plastiko na havbi od mazde 6, zaradi priklopa meglenk....žice kot od novoletnih lučk....skoraj nič bakra, še manj izolacije. Trde pa kot drat.
Uf sem se razpisal.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pon Jan 10, 2011 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Šparat je treba. Boh ne daj da bi uporabili prave silikonske kable. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
renoo Neznanec

Pridružen-a: Pon 03 Jan 2011 20:23 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.05 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: Čet Jan 13, 2011 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podatki o tem vozilu so precej skopi, za take simptome je lahko zelo veliko možnosti.
Diagnosticiranje take težave poteka približno tako:
1. preveriti svečke in vžigalne kable; za take simptome bolj težko verjetna napaka, ampak vseeno se začne tukaj
2. preveriti zamaščenost šobe(e) goriva
2. senzor temperature hladilne tekočne; nekateri imajo 2 senzorja en za ECU in en za kazalec na armaturni plošči, pri Renaultu imajo običajno senzorji ki so povezani z delovanjem ECU ovalno obliko, ostali pravokotno obliko
3. senzor temperature zraka
4. koračni motorček lopute in s tem povezano stikalo prostega teka
5. potenciometer na loputi, ki daje informacijo o položaju lopute
6. prenos med pedalo in loputo
7. lahko tudi lambda sonda in z njo povezano ogrevanje lambda sonde
Po moji teoriji in praksi je to nekak običajno zaporedje diagnostike, šele nato obisk pri servisu na testerju.
Da pa vse to lahko narediš rabiš podatke in oznake kontaktov na priključkih, Autodata ali kaj podobnega.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Čet Jan 13, 2011 10:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ma francozi so obupni kar se tiče elektrike na avtih. Šparajo na vseh koncih, tako na žici kot na konektorjih. Enkrat sem že pisal na forumu da ne maram francoza več . Vozil sem ga ene sedem let, potem pa sem obupal. Vedno nekje ni bilo stika. Je pa res da je avto vedno zunaj parkiran nikoli v garaži. Sedaj imam že peto leto amerikanca, je dosti bolje. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 11:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
Kaj pa če tiči težava z različnimi vrtljaji prostega tega v trenju na jekleni pletenici (zajli) za plin. Občasno jo je dobro podmazati da ne "zariba" ker lahko ostaja na različnih pozicijah če ne teče gladko.
Tudi za ročno zavoro in sklopko je dobro malo podmazati pletenice.
Lp.
Darko _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|