www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Clio 1,4 RT l'99 ne drži minimum
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 10, 2011 4:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako si to rešil, če si?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
folc
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Nov 2009 21:25
Prispevkov: 678
Aktiv.: 3.57
Kraj: Nekje med NG in Tolminom

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 10, 2011 6:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ultra-d je napisal/a:
Kako si to rešil, če si?


nič veliko nisem rešil, kar sem storil je da sem očistil motorček prostega teka.. a včasih se še vedno utrma in noče in noče držati minimuma ( pozimi 2-3 krat mesečno) sedaj sumim senzor vode mogoče da se včasih mal "zblodi" podomače povedano in pošilja napačne informacije računalniku za vbrizg in dovod zraka ...

_________________
elektrika je edina baba, k se ne pusti šlatat Very Happy

Folc
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
poule
Član
Član



Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53
Prispevkov: 813
Aktiv.: 3.62
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 10, 2011 8:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moj Clio l.99 je imel prejšnjo zimo podobne simptome. Občasno mi je crknil sredi križišča, ko je bil avto v prostem teku. Menjal senzor mrtve točke,...ni bilo efekta, potem pranje motorčka,....ni bilo efekta, dokler enkrat ni hotel vžgati. Menjal svečke,cinšpulo, računalnik (premontaža delov z delujočega).....tester kazal vse OK. Vzrok sta bili 2 prekinjeni žici. Ena od releja pri akumulatorju (tam sta 2) do računalnika (pri demontaži konektorja je potrebno paziti na pine, saj se radi polomijo). Po tej odpravi je avto vsaj vžgal, vendar se je zaganjal. Prekinjena je bila žica do vžigalne tuljave, tik pri konektorju.
Moram reči, da me je stanje kablov in žic zelo presenetilo. Kabel zelo trd in lomljiv, kljub temu da je bil v cevi oz. opletu. Žice zelo majhnih presekov. Če primerjam z kabli od Golfa I , ki so sedaj stari prek 30 let....so še vsi lepo mehki, neprepereli, bistveno debelejšega preseka.
Sem pa zadnjič odpiral plastiko na havbi od mazde 6, zaradi priklopa meglenk....žice kot od novoletnih lučk....skoraj nič bakra, še manj izolacije. Trde pa kot drat.

Uf sem se razpisal....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 10, 2011 9:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Šparat je treba. Boh ne daj da bi uporabili prave silikonske kable.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renoo
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 03 Jan 2011 20:23
Prispevkov: 8
Aktiv.: 0.05
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2011 8:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Podatki o tem vozilu so precej skopi, za take simptome je lahko zelo veliko možnosti.
Diagnosticiranje take težave poteka približno tako:
1. preveriti svečke in vžigalne kable; za take simptome bolj težko verjetna napaka, ampak vseeno se začne tukaj
2. preveriti zamaščenost šobe(e) goriva
2. senzor temperature hladilne tekočne; nekateri imajo 2 senzorja en za ECU in en za kazalec na armaturni plošči, pri Renaultu imajo običajno senzorji ki so povezani z delovanjem ECU ovalno obliko, ostali pravokotno obliko
3. senzor temperature zraka
4. koračni motorček lopute in s tem povezano stikalo prostega teka
5. potenciometer na loputi, ki daje informacijo o položaju lopute
6. prenos med pedalo in loputo
7. lahko tudi lambda sonda in z njo povezano ogrevanje lambda sonde

Po moji teoriji in praksi je to nekak običajno zaporedje diagnostike, šele nato obisk pri servisu na testerju.

Da pa vse to lahko narediš rabiš podatke in oznake kontaktov na priključkih, Autodata ali kaj podobnega....
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2011 10:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ma francozi so obupni kar se tiče elektrike na avtih. Šparajo na vseh koncih, tako na žici kot na konektorjih. Enkrat sem že pisal na forumu da ne maram francoza več . Vozil sem ga ene sedem let, potem pa sem obupal. Vedno nekje ni bilo stika. Je pa res da je avto vedno zunaj parkiran nikoli v garaži. Sedaj imam že peto leto amerikanca, je dosti bolje.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 27, 2011 11:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo

Kaj pa če tiči težava z različnimi vrtljaji prostega tega v trenju na jekleni pletenici (zajli) za plin. Občasno jo je dobro podmazati da ne "zariba" ker lahko ostaja na različnih pozicijah če ne teče gladko.

Tudi za ročno zavoro in sklopko je dobro malo podmazati pletenice. Smile

Lp.

Darko

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group