 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Ned Jan 23, 2011 12:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
No glede castrola se pa lih ne bi mogel ravno najbolj strinjati. Čisto odvisno od motorja. BMW-jem naprimer zelo paše (prva vgradnja), zanimivo da tudi M motorjem.... Pol tok slabo že ne more bit...
Je pa res da za mene so servisni intervali 20-25k km, ali pa celo 30k km bedarija da večje ni. Kako se lahko nekdo upa za avtomobil predpisat tako dolg servisni interval??? Olje se mora menjati na 10-15k km, pri kakšnih hudih strojih pa bi jaz delal na 7-10k km...
Po 25k km pa nobeno olje ni več dobro, ne samo Castrol... Pa so lahko nevem kakšna longlife pa nevem kaj še, olje ne more zdržat toliko km.
Prav tako olje v menjalniku ne more zdržat neomejeno, kot velikokrat to navajajo proizvajalci avtomobilov. Nekje na 100k km bi bilo že dobro menjati olje v menjalniku. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Ned Jan 23, 2011 12:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
25 ali 30kkm je čisto dosegljiv interval.
Ampak večina pozablja na vzporedni interval, to je eno leto.
Se pravi 30kkm ali eno leto, kar pride prej.
Tako imaš pacienta, ki z novim dizlom komaj napraska 30kkm v treh-štirih letih, potem je pa olje tisto, ki ga poimenujemo po moškem spolovilu... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Ned Jan 23, 2011 2:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vidim da se nekateri oddaljujete od bistva.
dejstvo servisi se delajo ko je čas za to, torej cca 15000km. Kratko po servisu pa ponavadi nastopijo težave.
@El Barto
Zanimivo branje.
Torej na kratko (natančnejše branje ko utegnem) nižja ko je cifra 15W40 višja je vizkoznost.
Ok razumem predlog za 10W40. Ko je avto/olje hladen je bolje podmazan.
Moram malo preučiti zadeve. Verjetno bom šel na pol/pol za dolivanje. Ob naslednjem servisu pa mogoče na sintetiko. Ker imam avto predelan na LPG imam tudi porabo olja malo večjo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.78 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Ned Jan 23, 2011 2:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ženska vozi A4 dizel. Kupljen in servisiran v Nemčiji (tam dela), sedaj ima 300.000 servisi so na 30.000 ali dve leti, do sedaj mu ni nič bilo. Zanimivo je da za iste avtomobile v Sloveniji velja eno leto ali 15.000. Pri mojemu Oplu je v serv. knjigi interval na dve leti ali 30.000. Serviser želi da je interval na eno leto ali 15.000. Sem ga povprašal zakaj, kakšna je razlika med državama? Odgovor je bil da nimamo tako kvalitatnega goriva kot tujina, zato je poreben enoletni interval. Ne sekiram se za njegove izjave saj sem dobil garancijo. Mi se pa zdi da naši želijo več denaraja, z dveletnim inervalom smo jim prepolovili zaslužek.
LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
El Barto Član


Pridružen-a: Sob 08 Avg 2009 21:28 Prispevkov: 32 Aktiv.: 0.17 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Jan 23, 2011 2:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
A mar 15W-40 tankaš ? Ker po viskoznosti je to čisto navadno mineralno olje - nič čudnega, da se vse skupaj maši. Za dolivanje uporabljaj isto olje, kot ga imaš v motorju, sicer naj bi se olja brez problemov mešala, a kdaj pride do nepredvidenih reakcij.
Obenem se ti zna naredit, da bo poraba olja padla pri uporabi drugega olja. Jaz sem enkrat nalil eno brozgo od kastrole in je skorajda tekla skozi motor, karkoli drugega ni pila skorajda nič.
Seveda bi ti pred menjavo za polsintetiko z več detergenti priporočil čiščenje motorja, da ti nebi sedanje usedline zamašile oljnih kanalov in posledično uničile motor.
PS
Indeks viskoznosti že nekaj pove o olju, vendar se zaradi različnih gradacij zelo spreminja. HTHS pa predstavlja odpornost oljnega filma proti pretrganju le tega pri višjih obremenitvah. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Ned Jan 23, 2011 7:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm vidim da ni nič dokler ne primem zadeve in prepišem iz nje (po moji krivdi sem zavajal).
V avto tankam: Castrol magnatec 10W-40 A3/B3
Piše: "part syntetic technology" - karkoli je to že? Upam da vsaj pol sintetsko???
Vidim da sem glede avto zadev precej bos oziroma sem se pustil žejnega peljati nad vodo. Materiala za prebrat je pa v neskončnost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 3:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Z castrolovim magnatec sem tudi sam imel težave v avtu. Poraba olja je bila 1,5l na 15k km, na pokrovu za dolivanje olja je bila skoz ''smetana''. Olje zamenjal z Aral BlueTronic 10W-40, ''smetana'' čudežno izginila, poraba olja padla na 0,4-0,5l na 15k km.
Delam dolge relacije (cca 250km dnevno, 6k km mesečno, večinoma avtocesta in vožnja izven mesta, mestne vožnje je zelo malo) tako da je kondenz na pokrovu bil vzrok slabega olja.
Poraba olja je glede na to da vozim TDIja, starega 12let z 450k km, zanemarljiva. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1442 Aktiv.: 7.20 Kraj: Lj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
El Barto Član


Pridružen-a: Sob 08 Avg 2009 21:28 Prispevkov: 32 Aktiv.: 0.17 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 4:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Narediš pač kar hočeš, saj je avto tvoj. Osebno se kastrole tudi s palico ne dotaknem.
Obenem pa vprašanje zakaj dat redkejše olje, kot je v originalu, ker poleti bo tole zelo redko?
PS
Mobil 1 2000 je pri Mimovrste 26€ za 4 litre  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 5:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nevem, jaz sem sedaj zamenjal avto in je bil v njega ves čas tankan original BMW olje, ki je Castrol Edge 5W-30 v drugi embalaži. Tudi sam sem ga sedaj nalil noter in ni nikjer nobenih sledi o kakšnih usedlinah in podobnih packarijah v motorju...
Sem pa dal 65,5€ za 7litrov olja, torej 9,35 za liter...
Vem da je offtopic ampak vseeno, danes sem šel vprašat za olje za menjalnik. Pač ena BMW specifika ki ga dobiš samo na uradnem servisu. Cena? 27€ za liter Na nobeno drugo olje, baje, ne dela lepo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 5:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako veš da je tisti v drugi embalaži ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je stvar jasna že nekaj časa. Tudi eden izmed bolj priznanih mehanikov za bmw, mi je rekel da je to res. BMW je poročen z castrolom in je EDGE tisto olje ki ga tankajo v BMW embalažo. Zanimivo je, da je cena praktično enaka, original bmw je celo nekoliko cenejši... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
In kako mehanik to ve ?
To je tako, baba rekla, baba kazala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 7:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo smo offtopic....ampak:
60 litrski sod olja stane mehanično delavnico med 140 EUR in 160 EUR.
Če mislite, da bo s "Super-Duper" oljem, za katerega plačujete 10 EUR/liter avto tekel "boljše" in dlje,je to zmota. Seveda to ne velja, če ste modri, rumeni ali rdeči dirkač z vrtljaji vedno okoli 10krpm.
Raje malce skrajšajte servisni interval (za olje in filter olja), pa boste s tem naredili večjo uslugo motorju kot z oljem za 10 EUR/liter in servisnim intervalom 30kkm.
Dobesedno vas (vsakdanje normalne nešportne voznike) nategujejo........ _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pon Jan 24, 2011 8:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slučajno kdo ve kje v Ljubljani in moji bližnji okolici bi dobil olje 10W-30. Rabim ga za generator, sicer ga drži Maksimiljan Vode, ampak je to daleč. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|