www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

el. magnet pri traktorju
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.68
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 14, 2011 11:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je pri 12V potegnilo 17 A, je to 204 W, je to omejitev napajalnika.
Jaz bi pred podiranjem navitja vseeno preizkusil še direkt na 12V akumulator.

Če si prav predstavljam, je tuljava fiksna. Noter potegne en čep / bat, ki je železen.

Magnetno polje je definirano s tokom in številom ovojev. I x N.
Čisto za primer (izmišljene vrednosti):
U = 24V
I = 24 A
N = 50 ovojev
------------------
I x N = 1200

R = 1 ohm.

Pri 12V torej dobimo
I = 12A
in je
I x N = 600

Če odviješ polovico ovojev, dobiš:
R = 0,5 ohm
N = 25
-------------------
I = 24A
I x N = 24 x 25 = 600
Torej s tem nisi naredil nič. (samo večji tok potegne in se bolj greje)

Za enako delovanje na 12V kot je bilo prej na 24V bi moral:
- zmanjšati R na polovico (torej zamenjati žico s presekom x2) - pri tem se tok poveča na x2; vse skupaj je večje in se bolj greje
ali
- obdržati R in povečati N, kar pomeni več ovojev debelejše žice (je večje, a se manj greje)


-----------------
Zakaj ima tuljava 4 priključne žice??

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Sniper001
Član
Član



Pridružen-a: Sre 27 Okt 2010 14:31
Prispevkov: 132
Aktiv.: 0.74
Kraj: Izlake

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 15, 2011 12:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najlepša hvala za izčrpen odgovor. Takšnega sem čakal. Torej bom jutri poizkusil priklopiti na 12V in bomo videli kaj se bo zgodilo. Za navijanje debelejše žice in prostora torej mi ne preostane veliko možnosti.
4 žice, nisem se še poglobil ampak pri priklopu pa je pisalo ALT, bat+ in bat-.

LP Nino

_________________
https://sites.google.com/site/ninorazpotnik/
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kavka
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Feb 2008 11:06
Prispevkov: 30
Aktiv.: 0.14
Kraj: sk. loka

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 19, 2011 12:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če ima tri priključke (dve navitji) je eno potezno (pri štartanju odpre dovod goriva), ko je motor v teku se izkluči, drugo pa držalno in je pod napetostjo, dokler na odvzameš kontakta. Večina magnetov na "bosh pumpah" deluje na ta način.
LP Gorazd
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group