 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.94 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Tor Maj 03, 2011 6:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek se ne pokaže več ....
Ali lahko kdo drug pomeri padec napetosti v svojem avtu;
dobrodošla bi bila kakšna tabela za različne uporabnike in avte.
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Maj 03, 2011 7:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nisem 24 ur dnevno na forumu...
očitno eni ne vedo da poseben shunt ni potreben...Oziroma pri analognih instrumentih je skoraj potreben, saj niso tako občutljivi kot digitalni.
No, stanje je sledeče: na mojem meganu je kabel od accuja do mase dolg cca 15 cm. napetost je ob prižganih pozicijskih okoli 12mV, ob prižganih zasenčenih se dvigne na cca 18 mV. Torej če imamo DVM z območjem 200 mV, je 20 mV će 10%, KAR BI OB OBMOČJU 200A kazalo 20A, torej je napetosti dovolj, v skrajnem primeru se pa uporabi shunt meter čip. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Tor Maj 03, 2011 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
DonFelipe je napisal/a: |
Igor01, si imel ali imaš XM-a ?
Prejšnji XM mi je zgorel pri karambolu.
Pa še danes ne morem ugotoviti vzroka. |
Ne, imam pa Xantije že 16 let.
Sem pa marsikaterega hidravličarja (tudi XM) električarsko obdelal.
Ponavadi je pri karambolu kriv LHM, ki brizgne po kolektorju. Je ena cev tako čudno speljana. Ga ni junaka, ki bi to uspel pogasiti brez gasilnega aparata. Sem pa doživel tudi že požar na XM, ki je bil parkiran cca 4 ure. Vzrok ni bil nikoli odkrit, zagorelo pa je v motornem prostoru.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dyfan Član

Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54 Prispevkov: 652 Aktiv.: 2.95
|
Objavljeno: Tor Maj 03, 2011 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot so ti že razložili, s tem ampermetrom si ne boš olajšal odkrivanja napak.
Zadostuje kontrolka alternatorja in voltmeter.
Če želiš imeti bolj "fancy" izgled, potem lahko vgradiš voltmeter in ampermeter enakih izgledov, s tem, da voltmeter priklopiš, ampermeter pa pustiš nepriklopljen.
Tako se izogneš nepotrebnemu poseganju v inštalacijo in nevarnosti pred požarom.
Za ampermeter pa itak nihče ne bo vedel, da ni priklopljen
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Maj 03, 2011 11:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dyfan, meni ni v interesu imet fancy zadevo.
Rad pa imam vse pod kontrolo.
Koliko pa je normalno da kažeta V in A meter ?
(tako kot za temperaturo motorja vem da je normalno oziroma ok 90oC) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 9:42 am Naslov sporočila: |
|
|
za A-meter je normalno da kaže nulo, če je accu napolnjen. Po startu bo nekaj časa kazal polnjenje accuja, potem mora biti nula.
Za voltmeter je pri mojem npr. 14.3 V.
S tem da tudi jaz ne vidim v čem bi bil na boljšem glede odkrivanja napak - psebej z analognim a-metrom, kjer ne vidiš razlike 5-10A. Kvečjemu digitalnega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 11:13 am Naslov sporočila: |
|
|
No, gre tudi zato ker pri digitalnem ne rabiš čarati po napeljavi, pa še točnejši je. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
To je res, saj prikazuje na decimalke(npr.12,3).
V Fiat Tempri sem imel takega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 11:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Kot sem napisal, pri meni recimo na koščku žice iz accuja do ohišja kaže 6MV razlike ko prižgem luči, kar je popolnoma dovolj za direkten priklop digitalnega merilnika. Vzameš digitalni a-meter modul, pobereš ven vse shunte, da dobiš največjo občutljivost in si zmagal. Saj ga lahko zmontiraš na bolj nevidno mesto, če ne želiš da preveč izpada iz celote. Poleg tega lahko z enim stikalom na istem merilniku preklapljaš ali gledaš porabo ali napetost in si s tem prihranil en merilnik ter pridobil eno informacijo več.
Aja...edino kar je pri večini digitalnih merilnikov je da rabijo ločen izvor napajanja, kar je nenazadnje mogoče izvesti z oscilatorjem, par kaskadami in kondenzatorji za galvansko ločitev, pa celotno zadevo vseeno napajaš iz 12V accuja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sraka Član


Pridružen-a: Čet 20 Nov 2008 23:52 Prispevkov: 481 Aktiv.: 2.38 Kraj: PMAVs
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 3:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
...... na koščku žice iz accuja do ohišja kaže 6MV razlike ko prižgem luči, ..... |
Pa ti imaš celo elektrarno v avtu... _________________ Danes je težko biti budala, konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan.
Sem ogledalo: Nisem kriv, če v meni vidite nekaj kar vam ni všeč. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 5:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Itak! Renault je Renault, ni kaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DonFelipe -2
Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.52 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|