www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Amper in Volt-meter
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 03, 2011 6:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek se ne pokaže več ....
Ali lahko kdo drug pomeri padec napetosti v svojem avtu;
dobrodošla bi bila kakšna tabela za različne uporabnike in avte.
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 03, 2011 7:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nisem 24 ur dnevno na forumu...
očitno eni ne vedo da poseben shunt ni potreben...Oziroma pri analognih instrumentih je skoraj potreben, saj niso tako občutljivi kot digitalni.
No, stanje je sledeče: na mojem meganu je kabel od accuja do mase dolg cca 15 cm. napetost je ob prižganih pozicijskih okoli 12mV, ob prižganih zasenčenih se dvigne na cca 18 mV. Torej če imamo DVM z območjem 200 mV, je 20 mV će 10%, KAR BI OB OBMOČJU 200A kazalo 20A, torej je napetosti dovolj, v skrajnem primeru se pa uporabi shunt meter čip.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 03, 2011 7:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DonFelipe je napisal/a:
Igor01, si imel ali imaš XM-a ?
Prejšnji XM mi je zgorel pri karambolu.
Pa še danes ne morem ugotoviti vzroka.


Ne, imam pa Xantije že 16 let.
Sem pa marsikaterega hidravličarja (tudi XM) električarsko obdelal.
Ponavadi je pri karambolu kriv LHM, ki brizgne po kolektorju. Je ena cev tako čudno speljana. Ga ni junaka, ki bi to uspel pogasiti brez gasilnega aparata. Sem pa doživel tudi že požar na XM, ki je bil parkiran cca 4 ure. Vzrok ni bil nikoli odkrit, zagorelo pa je v motornem prostoru.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 03, 2011 9:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ojoj.
Meni je pri karambolu tudi zagorel v motornem prostoru, pa še danes nevem vzroka.

Ta merilnika pa je v takem avtu, ki ima kup električne opreme dobro imeti,saj je lažje ugotoviti napake kot sem povedal.

Zanimivo,da ima tudi prejšnji VW Sharan to v opremi
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/volkswagen/sharan-19-tdi-85-kw-trendline.pdf
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.95

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 03, 2011 10:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot so ti že razložili, s tem ampermetrom si ne boš olajšal odkrivanja napak.
Zadostuje kontrolka alternatorja in voltmeter.

Če želiš imeti bolj "fancy" izgled, potem lahko vgradiš voltmeter in ampermeter enakih izgledov, s tem, da voltmeter priklopiš, ampermeter pa pustiš nepriklopljen.
Tako se izogneš nepotrebnemu poseganju v inštalacijo in nevarnosti pred požarom.
Za ampermeter pa itak nihče ne bo vedel, da ni priklopljen Wink

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 03, 2011 11:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dyfan, meni ni v interesu imet fancy zadevo.
Rad pa imam vse pod kontrolo.

Koliko pa je normalno da kažeta V in A meter ?
(tako kot za temperaturo motorja vem da je normalno oziroma ok 90oC)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 9:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

za A-meter je normalno da kaže nulo, če je accu napolnjen. Po startu bo nekaj časa kazal polnjenje accuja, potem mora biti nula.
Za voltmeter je pri mojem npr. 14.3 V.
S tem da tudi jaz ne vidim v čem bi bil na boljšem glede odkrivanja napak - psebej z analognim a-metrom, kjer ne vidiš razlike 5-10A. Kvečjemu digitalnega.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 10:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Protonček, hvala za podatka.

So tudi digitalni V metri
http://shop.conrad.si/cgi/websale7.cgi?act=product&prod_index=852789&ref=svetoglasov&shopid=conrad-slowenien&subref=article/852789 , vendar moja armatura ni digitalna(obstajal je tudi XM z njo),in nekako nebi pasalo skupaj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 11:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, gre tudi zato ker pri digitalnem ne rabiš čarati po napeljavi, pa še točnejši je.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 11:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je res, saj prikazuje na decimalke(npr.12,3).
V Fiat Tempri sem imel takega.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 11:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot sem napisal, pri meni recimo na koščku žice iz accuja do ohišja kaže 6MV razlike ko prižgem luči, kar je popolnoma dovolj za direkten priklop digitalnega merilnika. Vzameš digitalni a-meter modul, pobereš ven vse shunte, da dobiš največjo občutljivost in si zmagal. Saj ga lahko zmontiraš na bolj nevidno mesto, če ne želiš da preveč izpada iz celote. Poleg tega lahko z enim stikalom na istem merilniku preklapljaš ali gledaš porabo ali napetost in si s tem prihranil en merilnik ter pridobil eno informacijo več.
Aja...edino kar je pri večini digitalnih merilnikov je da rabijo ločen izvor napajanja, kar je nenazadnje mogoče izvesti z oscilatorjem, par kaskadami in kondenzatorji za galvansko ločitev, pa celotno zadevo vseeno napajaš iz 12V accuja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sraka
Član
Član



Pridružen-a: Čet 20 Nov 2008 23:52
Prispevkov: 481
Aktiv.: 2.38
Kraj: PMAVs

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 3:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
...... na koščku žice iz accuja do ohišja kaže 6MV razlike ko prižgem luči, .....
Pa ti imaš celo elektrarno v avtu...
_________________
Danes je težko biti budala, konkurenca je velika, pa še dokazovati se moraš večkrat na dan.
Sem ogledalo: Nisem kriv, če v meni vidite nekaj kar vam ni všeč.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.75
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 5:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Itak! Renault je Renault, ni kaj.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 04, 2011 9:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Protonček, hvala za informacijo.

Vgradnja Ampermetra
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/842052-an-01-sl-Ampermeter_za_vozila.pdf
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DonFelipe
-2



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 12:39
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.52
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 05, 2011 2:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Omenjena merilnika
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/842060-an-01-sl-Artikel.pdf

http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/842052-an-01-sl-Ampermeter_za_vozila.pdf

bi vgradil tukaj
namesto pepelnika

,

kot ima tale neko napravo



(simbolna slika)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 3 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group