www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

alternator - akumulator
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 6:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni nujno, če je merilnik primeren za meritev toka štarterja. Samo v tem primeru bo rezultat meritve toka polnjenja:

a.) v komaj opaznem premiku kazalca, če se uporabi merilnik z vrtljivo tuljavico, ki ima 0 na sredi skale;
b.) enako tudi pri merilnikih na mehko železo (ki mora biti za istosmerni tok);
c.) ga ni mogoče odčitati na merilniku z vrtljivo tuljavico, ki ima 0 na začetku skale (sicer pa velja enako kot v prejšnjih dveh primerih);
d.) rezultat je v rangu tolerance in digitov napake pri digitalnih merilnikih.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 7:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem tok meril tako da sem obremenil na konec vodnika z znano obremenitvijo, nato pa pomeril padec napetosti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gogib
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 27 Sep 2007 19:05
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.04
Kraj: DRAVOGRAD

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 7:26 pm    Naslov sporočila:  Re: alternator - akumulator Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
gogib je napisal/a:

Za merjenje toka najprej zveži zaporedno ampermeter, nato pa zaženi motor

In skuri A-meter?


Tak ampermetr najdeš tuhttp://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/842052-an-01-sl-Ampermeter_za_vozila.pdf
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 7:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nebi pomagal prav veliko, saj bi pokazal samo ob štartu ali pa bi ga celo zabilo. Še vedno je merjenje napetosti napetosti na akumulatorju najhitrejša in najbolj učinkovita metoda.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 9:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

O tem "inštrumentu" je tekla razprava tukaj.

Na kratko rečeno. zelo fancy, neuporabno in pogosto nevarno.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.95

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 9:03 pm    Naslov sporočila:  Re: alternator - akumulator Odgovori s citatom

gogib je napisal/a:
Za merjenje toka najprej zveži zaporedno ampermeter, nato pa zaženi motor.

To bi mogoče šlo, če bi pred zagonom paralelno ampermetru vezal pomožni kabel (tisti s klemami).
Ko motor enkrat steče, se kabel odstrani, da lahko meriš tok.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 9:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rešitev so seveda tokovne klešče. Dobi se jih tudi poceni in mislim, da uporabnost in hitrost meritve v nekaterih primerih upraviči nakup.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
vilko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2004 10:26
Prispevkov: 3362
Aktiv.: 14.18
Kraj: Dragomer

PrispevekObjavljeno: Sob Jul 09, 2011 11:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala vsem za odgovore. Hvala bogu nisem odklopil akumulatorja med delovanjem motorja.
Sem šel k avtoelektričarju, da je dal voltmeter na akumulator med delovanjem motorja in je po napetosti sklepal: Alternattor je v redu.
Poslal me je v trgovino, kjer sem kupil no akumulator. Sedaj bo upam za nkeaj časa mir.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 10, 2011 10:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bil je Nissan, model neznan, zgodilo pa se je zato, ker so predolgo mečkali z vgradnjo novega. Namreč, če greš ti z starim akumulatorjem po novega, lahko kar traja, da prideš nazaj. In če to traja nad x časa je potrebno avto odpeljati na servis.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2011 8:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moj primer:
Po 15 dnevih dopusta akumulator ni imel niti toliko, da bi kašna kontrolna žarnica zasvetila. S pomočjo kablov in drugega vozila je motor vžgal. 14 dni mi dela normalno. Vem pa da bo treba acuu (6 let uporabe) menjati. Ne gre pa mi "skupaj" s trditvijo, da če se Pb accu izprazni pod 1,8V na celico je "mrtev". Torej sem oživil mriiča Rolling Eyes .

Vaša mnenja?

Ps. Vilko vozi in uživaj, pa pomeri če imaš ~ 14,3V pri vžganem motorju na sponkah accu. Pa boh ne daj da voziš R5!

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.36
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2011 9:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vozi s sabo kable. Pa ne tiste kitajske, na katerih piše "200 A", pa dosežejo teh 200A, če priklopiš na eni strani dober akumulator, na drugi pa narediš kratek stik.
_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2011 9:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

re bojans:
Si mogoče pogledal, če je še kaj elektrolita v celicah?
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2011 9:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Rešitev so seveda tokovne klešče. Dobi se jih tudi poceni in mislim, da uporabnost in hitrost meritve v nekaterih primerih upraviči nakup.

Ali je morda že kdo s tokovnimi kleščami meril tok v avtu?
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2011 9:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvisno kak tok in s kakšno natančnostjo bi rad meril.
Za par A in iskanje mA so (sploh cenene) bolj neuporabne...
Se da več narediti prek varovalk.
Jaz uporabljam spodnji adapter in digitalca z 20A obsegom.
Za grobo meritev zagonskega toka ali toka obremenjenega alternatorja pa znajo biti klešče uporabne.



122206_Conrad.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  5.51 KB
 Pogledana:  7147 krat

122206_Conrad.jpg


Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2011 10:43 pm    Naslov sporočila:  tokovne klešče v avtu Odgovori s citatom

Moje vprašanje je imelo globlji smisel,
potrebno pa je malo razmišljanja ....
gl, DD+


Nazadnje urejal/a sailor Tor Jul 12, 2011 11:34 am; skupaj popravljeno 4 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group