 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 12:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja, tokovne klešče za DC niso ravno low cost, sploh take, s katerimi boš kaj pametnega izmeril. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 12:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Pretiravanje 100 na uro...
Vsako vozilo je narejeno (vsaj mora bit), da lahko odklopiš akumulator med delovanjem(čeprav v navodilih piše drugače)...
Ne vem sicer kako pri "S" klasi od zvezde, vendar z zagotovostjo vem kako je pri:
VW - golf, passat, polo - do l. 2006 (tudi VW12)
SEAT - skoraj vse do l.2006
ŠKODA - skoraj vse do l.2006
AUDI - skoraj vse do l. 2006 (tudi A8-4.2q)
FORD focus do l. 2010
RENAULT megane l. 2005
Primer: Ženi je odpovedal akumulator v mestu sredi zime, jaz nisem imel zagonskih kablov. Prišel sem tja z FOCUS-om(1.6), odklopil akumulator (FOCUS je delal), ga premontiral v megana (2005, 1.9dci), ga zaštartal, premontiral nazaj. Oba avtomobila sta bila vsaj 2 minuti brez akumulatorja in ni bilo problema.
Pred leti sem delal na VW servisu in je bila takšna dnevna praksa.
Preveč komplicirate... Kaj bi se pa zgodilo, če bi vodnik za plus ali minus zgubil stik med vožnjo (tudi to smo videli)? nič... enostavno nebi delal pri naslednjem poskusu zagona...
Par minut brez akumulatorja nima vpliva.. preizkušeno..
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.1m Član


Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30 Prispevkov: 454 Aktiv.: 2.14 Kraj: Goriška Primorska
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 8:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Najbrž res ne, seveda če se v tem času poraba in pa število obratov motorja ne spreminja. Akumulator sam jemljem tudi kot velik kondenzator na izhodu regulatorja ki še dodatno drži napetost stabilno.
Torej kot sem napisal vse je pod velikim ČE...
Mole skromno mnenje  _________________ Biti ali ne Biti oziroma Bajti? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 9:35 am Naslov sporočila: |
|
|
Tako početje je neumnost ki samo škodi elektroniki vozila.
Alternator brez težav na izhodu nabije napetost preko 100V.
To da je to redna praksa na servisih samo nakazuje na malomarnost takih servisov.
Citiram: |
Kaj bi se pa zgodilo, če bi vodnik za plus ali minus zgubil stik med vožnjo (tudi to smo videli)? |
Kaj bi se zgodilo ? Elektronika bi trpela.
To da ti vodnik za plus ali minus zgubi stik ponovno vodi na malomarnost.
Šalabajzerstvo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 11:10 am Naslov sporočila: |
|
|
A ni tako, da alternator v bistvu potrebuje akumulator za pravilno delovanje? _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 11:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
To da ti vodnik za plus ali minus zgubi stik ponovno vodi na malomarnost.
Šalabajzerstvo. |
Renoju se to dokaj redno dogaja. Pletenica iz - kleme pri spoju na šasijo. Pa ni edini. No ja, saj vemo zakaj imajo Francozi Eiffelov stolp
PZUFIC je napisal/a: |
A ni tako, da alternator v bistvu potrebuje akumulator za pravilno delovanje? |
Alternator ne more zagnati proizvodnje brez da bi dobil brco elektronov v rit. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 2:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej, nezanesljivi kabli pri Renaultu imajo kar tradicijo? Tudi pri katri je bilo trebati menjati masni trak, verjetno posledica predrobnih kablov.
Zanimivo pa, da pri Wartburg 353, kjer sta bila kabla (mislim, da 25 ali 35mm2) od akumulatorja do mase na menjalniku in + do štarterja z Al kablom z zelo debelimi žilami in je DKW trovaljnik znal lepo tresti, to kablovje ni odpovedovalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 6:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Tako početje je neumnost ki samo škodi elektroniki vozila.
|
Nikoli nisem dejal, da je takšno početje dobro za vozilo...
Pyr0Beast je napisal/a: |
To da je to redna praksa na servisih samo nakazuje na malomarnost takih servisov. |
Se strinjam popolnoma. Nevem sicer, kako je NM, vendar v MB je zelo klaverno s pooblaščenimi servisi. Ko sem svojega focusa peljal na servis sem bil zraven. Drugače pa majhne servise delam sam, večje pa sosed, ki je mehanik in obvlada.
Pyr0Beast je napisal/a: |
Citiram: |
Kaj bi se pa zgodilo, če bi vodnik za plus ali minus zgubil stik med vožnjo (tudi to smo videli)? |
Kaj bi se zgodilo ? Elektronika bi trpela.
To da ti vodnik za plus ali minus zgubi stik ponovno vodi na malomarnost.
Šalabajzerstvo. |
Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)...
LP _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 6:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)... |
Imam 19 let starega francoza. Kolikokrat bi se to moralo že zgoditi ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 6:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Citiram: |
Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)... |
Imam 19 let starega francoza. Kolikokrat bi se to moralo že zgoditi ? |
Vsaj enkrat
Saj ni nujno da se pri vseh to dogaja no.. Dogaja pa se... Pa elektronika je tudi vedno preživela..
Pri našem meganu se tudi ni zgodilo, menjal pa sem že 2x na drugih francozih. Torej se dogaja _________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se sprašujem kaj je lažje vzeti 13 ključ odvijačiti kleme, nato vzeti natični ključ, oziroma po možnosti cevni ključ, če ni prostora in odvijačiti akumulator. Potem vzeti akumulator ven, ga priklopiti v drugem avtomobilu ali enostavno pripeti štiri krokodilčke.
Res ne vem, od kje vam take ideje. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Jul 12, 2011 9:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
matejcek81 je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
Citiram: |
Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)... |
Imam 19 let starega francoza. Kolikokrat bi se to moralo že zgoditi ? |
Vsaj enkrat
Saj ni nujno da se pri vseh to dogaja no.. Dogaja pa se... Pa elektronika je tudi vedno preživela..
Pri našem meganu se tudi ni zgodilo, menjal pa sem že 2x na drugih francozih. Torej se dogaja |
Haha.
No, mogoče je finta tudi v tem, da se preko tiste pletenice napaja/prazne samo alternator in zaganjač
Kakor jaz vem ima tale mašinca negativni pol štromarije vezano kar direktno na akku.
Motor pa dela tudi brez elektrike  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.00 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sre Jul 13, 2011 6:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Alternator brez težav na izhodu nabije napetost preko 100V |
Samo, če je regler na njem prebit, drugače pa ne normalno...
PZUFIC je napisal/a: |
A ni tako, da alternator v bistvu potrebuje akumulator za pravilno delovanje? |
Rabi samo nekaj malega toka za regler za začetek vzbujanja rotor navitja, potem pa sam sebi dovaja iz enega navitja vzbudni tok, tako da ko je enkrat zagnan motor, vzbujevalnega toka ne dobiva več iz akumulatorja, ampak usmerjeni iz lastnega DC+ navitja ... Velja vsaj za večino alternatorjev, ki imajo (večina) regler že gor vgrajen ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joc Član


Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19 Prispevkov: 371 Aktiv.: 1.65 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Jul 20, 2011 7:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo.
Mene pa zanima ali je možno oz. na kakšen način bi lahko z enim alternatorjem polnil dva akumulatorja (en regler ali dva)? Vezava?
Lp, joc. _________________ Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Sre Jul 20, 2011 11:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Paralelno jih daš in to je to. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|