www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

alternator - akumulator
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.36
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 12:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, tokovne klešče za DC niso ravno low cost, sploh take, s katerimi boš kaj pametnega izmeril.
_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 12:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pretiravanje 100 na uro...

Vsako vozilo je narejeno (vsaj mora bit), da lahko odklopiš akumulator med delovanjem(čeprav v navodilih piše drugače)...
Ne vem sicer kako pri "S" klasi od zvezde, vendar z zagotovostjo vem kako je pri:
VW - golf, passat, polo - do l. 2006 (tudi VW12)
SEAT - skoraj vse do l.2006
ŠKODA - skoraj vse do l.2006
AUDI - skoraj vse do l. 2006 (tudi A8-4.2q)
FORD focus do l. 2010
RENAULT megane l. 2005


Primer: Ženi je odpovedal akumulator v mestu sredi zime, jaz nisem imel zagonskih kablov. Prišel sem tja z FOCUS-om(1.6), odklopil akumulator (FOCUS je delal), ga premontiral v megana (2005, 1.9dci), ga zaštartal, premontiral nazaj. Oba avtomobila sta bila vsaj 2 minuti brez akumulatorja in ni bilo problema.

Pred leti sem delal na VW servisu in je bila takšna dnevna praksa.

Preveč komplicirate... Kaj bi se pa zgodilo, če bi vodnik za plus ali minus zgubil stik med vožnjo (tudi to smo videli)? nič... enostavno nebi delal pri naslednjem poskusu zagona...

Par minut brez akumulatorja nima vpliva.. preizkušeno..

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dr.1m
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30
Prispevkov: 454
Aktiv.: 2.14
Kraj: Goriška Primorska

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 8:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najbrž res ne, seveda če se v tem času poraba in pa število obratov motorja ne spreminja. Akumulator sam jemljem tudi kot velik kondenzator na izhodu regulatorja ki še dodatno drži napetost stabilno.
Torej kot sem napisal vse je pod velikim ČE...
Mole skromno mnenje Wink

_________________
Biti ali ne Biti oziroma Bajti?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 9:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako početje je neumnost ki samo škodi elektroniki vozila.


Alternator brez težav na izhodu nabije napetost preko 100V.


To da je to redna praksa na servisih samo nakazuje na malomarnost takih servisov.


Citiram:
Kaj bi se pa zgodilo, če bi vodnik za plus ali minus zgubil stik med vožnjo (tudi to smo videli)?

Kaj bi se zgodilo ? Elektronika bi trpela.


To da ti vodnik za plus ali minus zgubi stik ponovno vodi na malomarnost.

Šalabajzerstvo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 11:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A ni tako, da alternator v bistvu potrebuje akumulator za pravilno delovanje?
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 11:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
To da ti vodnik za plus ali minus zgubi stik ponovno vodi na malomarnost.

Šalabajzerstvo.

Renoju se to dokaj redno dogaja. Pletenica iz - kleme pri spoju na šasijo. Pa ni edini. No ja, saj vemo zakaj imajo Francozi Eiffelov stolp Mr. Green

PZUFIC je napisal/a:
A ni tako, da alternator v bistvu potrebuje akumulator za pravilno delovanje?

Alternator ne more zagnati proizvodnje brez da bi dobil brco elektronov v rit.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 2:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej, nezanesljivi kabli pri Renaultu imajo kar tradicijo? Tudi pri katri je bilo trebati menjati masni trak, verjetno posledica predrobnih kablov.

Zanimivo pa, da pri Wartburg 353, kjer sta bila kabla (mislim, da 25 ali 35mm2) od akumulatorja do mase na menjalniku in + do štarterja z Al kablom z zelo debelimi žilami in je DKW trovaljnik znal lepo tresti, to kablovje ni odpovedovalo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 6:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Tako početje je neumnost ki samo škodi elektroniki vozila.


Nikoli nisem dejal, da je takšno početje dobro za vozilo...

Pyr0Beast je napisal/a:
To da je to redna praksa na servisih samo nakazuje na malomarnost takih servisov.


Se strinjam popolnoma. Nevem sicer, kako je NM, vendar v MB je zelo klaverno s pooblaščenimi servisi. Ko sem svojega focusa peljal na servis sem bil zraven. Drugače pa majhne servise delam sam, večje pa sosed, ki je mehanik in obvlada.

Pyr0Beast je napisal/a:

Citiram:
Kaj bi se pa zgodilo, če bi vodnik za plus ali minus zgubil stik med vožnjo (tudi to smo videli)?

Kaj bi se zgodilo ? Elektronika bi trpela.


To da ti vodnik za plus ali minus zgubi stik ponovno vodi na malomarnost.
Šalabajzerstvo.


Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)...


LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 6:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:

Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)...


Imam 19 let starega francoza. Kolikokrat bi se to moralo že zgoditi ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 6:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Citiram:

Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)...


Imam 19 let starega francoza. Kolikokrat bi se to moralo že zgoditi ?


Vsaj enkrat Very Happy

Saj ni nujno da se pri vseh to dogaja no.. Dogaja pa se... Pa elektronika je tudi vedno preživela..

Pri našem meganu se tudi ni zgodilo, menjal pa sem že 2x na drugih francozih. Torej se dogaja

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 8:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se sprašujem kaj je lažje vzeti 13 ključ odvijačiti kleme, nato vzeti natični ključ, oziroma po možnosti cevni ključ, če ni prostora in odvijačiti akumulator. Potem vzeti akumulator ven, ga priklopiti v drugem avtomobilu ali enostavno pripeti štiri krokodilčke.

Res ne vem, od kje vam take ideje.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 12, 2011 9:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matejcek81 je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
Citiram:

Potem pa slabo poznaš avtomobile. Dogaja se in vedno se bo (še najbolj pri francozih)...


Imam 19 let starega francoza. Kolikokrat bi se to moralo že zgoditi ?


Vsaj enkrat Very Happy

Saj ni nujno da se pri vseh to dogaja no.. Dogaja pa se... Pa elektronika je tudi vedno preživela..

Pri našem meganu se tudi ni zgodilo, menjal pa sem že 2x na drugih francozih. Torej se dogaja



Haha.

No, mogoče je finta tudi v tem, da se preko tiste pletenice napaja/prazne samo alternator in zaganjač

Kakor jaz vem ima tale mašinca negativni pol štromarije vezano kar direktno na akku.
Motor pa dela tudi brez elektrike Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.00
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 13, 2011 6:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Alternator brez težav na izhodu nabije napetost preko 100V
Samo, če je regler na njem prebit, drugače pa ne normalno...
PZUFIC je napisal/a:
A ni tako, da alternator v bistvu potrebuje akumulator za pravilno delovanje?
Rabi samo nekaj malega toka za regler za začetek vzbujanja rotor navitja, potem pa sam sebi dovaja iz enega navitja vzbudni tok, tako da ko je enkrat zagnan motor, vzbujevalnega toka ne dobiva več iz akumulatorja, ampak usmerjeni iz lastnega DC+ navitja ... Velja vsaj za večino alternatorjev, ki imajo (večina) regler že gor vgrajen ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.65
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 20, 2011 7:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo.

Mene pa zanima ali je možno oz. na kakšen način bi lahko z enim alternatorjem polnil dva akumulatorja (en regler ali dva)? Vezava?

Lp, joc.

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 20, 2011 11:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Paralelno jih daš in to je to.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group