 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.00 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Čet Mar 24, 2011 11:26 am Naslov sporočila: |
|
|
lojzek je napisal/a: |
Skrij lučko za armaturo  |
Prodam avto, še prej kupim pregorelo žarnico za indikator olja.  _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Mar 24, 2011 4:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pusti tako, dokler ne bo dokončno pokvarjeno.
Upaj le, da se to ne bo zgodilo takrat, ko traktor najbolj potrebuješ. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Mar 24, 2011 7:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da mu diode zaenkrat ne prebijajo, ampak prekinjajo.
Ali je ena dioda prekinjena (te diode je treba preveriti z žarnico za žaromete -> tok naj bo nekaj A, z multimetrom rezultat ni dovolj zanesljiv) ali pa prekinja kateri od zacinjenih kontaktov (priklop na navitje ali na eno od diod).
V vsakem primeru, ni v redu in tako obratovanje lahko pripelje do preboja preostalih diod (neobremenjena faza ima lahko dovolj visoko napetost, da preostala dioda v tej fazi prebije).
Ko močnostne diode v alternatorju prebijejo, je rezultat v najboljšem primeru dimni signali iz alternatorja, v najslabšem pa "nekoliko več" dimnih signalov in obisk gasilske brigade.
Med +polom akumulatorja in D+ na alternatorju, varovalk namreč ni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Mar 24, 2011 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ima možnost pa naj z osciloskopom (on ali nekdo drug) opazuje izhodno napetost na alternatorju. Če bo videl kakšne "prepade" ali "barikade" namesto hribčkov, potem gre za slabe diode. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Mar 26, 2011 3:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
VolkD je napisal/a: |
lojzek je napisal/a: |
Skrij lučko za armaturo  |
Prodam avto, še prej kupim pregorelo žarnico za indikator olja.  |
Zakaj bi jo kupoval, sam jo pokvari!  _________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bordo Član

Pridružen-a: Pon 12 Okt 2009 20:01 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.15 Kraj: NM
|
Objavljeno: Tor Jun 21, 2011 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bi se dalo dobit elek. shemo za IMt 445 ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bordo Član

Pridružen-a: Pon 12 Okt 2009 20:01 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.15 Kraj: NM
|
Objavljeno: Sre Sep 14, 2011 10:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Zanima me ali mora biti napetost med sponko D+ in maso 0V pri pravilnem delovanju alternatorja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ikar Član

Pridružen-a: Pon 31 Dec 2007 12:32 Prispevkov: 166 Aktiv.: 0.78 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 14, 2011 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja mora biti 0 v. _________________ Slavko |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bordo Član

Pridružen-a: Pon 12 Okt 2009 20:01 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.15 Kraj: NM
|
Objavljeno: Sre Sep 14, 2011 10:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Koliko mora biti pa napetost med A+ in maso ? Obstaja kje kakšna zadeva kjer so te medsebojne napetosti razložene ali saj priključna shema alternatorja ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ikar Član

Pridružen-a: Pon 31 Dec 2007 12:32 Prispevkov: 166 Aktiv.: 0.78 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Sep 14, 2011 10:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Približno 14v. _________________ Slavko |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ikar Član

Pridružen-a: Pon 31 Dec 2007 12:32 Prispevkov: 166 Aktiv.: 0.78 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bordo Član

Pridružen-a: Pon 12 Okt 2009 20:01 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.15 Kraj: NM
|
Objavljeno: Sre Sep 14, 2011 10:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
1000x hvala ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
danilok Član

Pridružen-a: Pon 19 Sep 2011 21:47 Prispevkov: 12 Aktiv.: 0.07 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Sep 23, 2011 7:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Bordo je napisal/a: |
Koliko mora biti pa napetost med A+ in maso ? Obstaja kje kakšna zadeva kjer so te medsebojne napetosti razložene ali saj priključna shema alternatorja ? |
Nazivna napetost na katero je regulator umerjn je 14.4V. Dogaja se,da je pri nepravilnem delovanju regulatorja lahko ta napetost tudi višja (kljub priključeni bateriji), kar lahko povzroči uničenje baterije. Ko baterija ni priključena na altenator je ta napetost okrog 17-18V.
lp, D |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bordo Član

Pridružen-a: Pon 12 Okt 2009 20:01 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.15 Kraj: NM
|
Objavljeno: Čet Nov 03, 2011 6:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
zadeve še zdaj nisem rešil ker ni bilo časa.
Sem pa po zamenjavi regulatorja zapeljal alternator na sevis in je gospod lepo povedal da je komplet navitje fuč.... ok...
Pred tem sem 2x polnil akumulator s polnilcem in mi je ta zavrel.
Sedaj imam alternator od R5, ker ravno tako paše gor. po priključitvi mi alternator ne polni oz. lahko na alternatorju zmeril pri vžganem traktorju le 8,5V in ta napetost je na akumulatorju ko traktor ni vžgan.
NA IMT original alternatorju sta 2 sponki + in-. Na tem alternarorju pa so sponke M(debelejši navoj), potem mislim da - (ožji navoj) in še dve direktno iz regulatorja.
Zanima me kako se zveže ta alternator na traktor?
Drugo pa ali je možnost da alternator noče polnit, ker sem z zavretjem akumulatorske tekočine uničil akumulator?
Hvala za odgovore .... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Nov 03, 2011 7:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za svinčeno-kislinski akumulator je normalno, da med polnjenjem iz kisline izhajajo mehurčki oziroma natančneje vodik. Seveda pa se s tokom polnjenja ne sme pretiravati. In ponavadi se polni pri v kolikor je možno odprtih čepih posameznih celic.
Če je napetost na akumulatorju res samo 8,5V potem ga lahko kar odneseš na prvo primerno mesto za odlaganje akumulatorjev. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|