 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Ned Okt 09, 2011 6:28 pm Naslov sporočila: Citroen C5 - napaka P1352 |
|
|
Pozdravljeni,
Imam Citroen C5 l.2003, 2.2HDI. Pri priključitvi avtomobila na obd tester, sporoči napako P1352. Nekaj sem našel na spletu, da naj bi bila to napaka na grelnih svečkah in / oziroma releju. Imate kakšne predloge kje pomeriti oziroma iskati napako. Trenutno avto normalno vžiga, zjutraj le obrati nekaj časa malce nihajo (motor se malce zaganja). Me pa zadeva kar precej nervira. Prijatelj mi je priporočil, naj preverim grelne svečke, vendar se temu malce izmikam, saj se nahajajo na precej nedostornem delu.
Ima mogoče kdo električno shemo, da bi si malce pomagal. Kje se nahaja omenjen rele grelnih svečk?
Za vse predloge in pomoč se v naprej zahvaljujem.
LP Jani
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Okt 09, 2011 7:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen,
Koda: |
P1352 Ignition coil A Primary circuit Malfunction / SID 801- Pre/Post heating relay circuit - Relay & Pre-Heat plugs not controlled |
če avto normalno vžiga tudi, kadar je zunaj hladno, potem mislim da ni nič narobe z grelnimi svečkami in/ali relejem.
Glede na to, da imaš težave z nestabilnim tekom pri hladnem motorju je najverjetneje je težava z kakšnim senzorjem, mogoče temperatura vhodnega zraka. Shemo boš našel na kakšnem citroen forumu ali morebiti na avtodati. Pri slednji boš tudi imel navodila za preverjanje senzorjev.
LP
ps: Vzami varovalko za predgretje ven in poskusi zagnat hladen stroj. Takrat boš videl, če je OK. Če se stroj ne zažene lepo ni predgretja. Ko vstaviš varovalko in se zažene normalno potem deluje kot treba.
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Ned Okt 09, 2011 8:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore in pripete linke.
Autodate žal nimam, pa tudi ne vem kje bi se nahajal tale rele. Tako po občutku mora biti kar precej velik...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Okt 09, 2011 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Avtodato lahko snameš marsikje na spletu... Če ne najdeš ti lahko posredujem povezavo na ZS.
Rele se bi naj nahajal nekje zraven ostalih relejev. To je od avta do avta različno. Preveri v kabini nekje pri varovalkah. Mogoče tudi pri motorju in glavnih varovalkah. Če rele deluje lahko pri hladnem motorju, ko daš "kontakt" zaslišik klik za par sekund. Verjetno ti tudi takrat gori kakšna lučka v obliki tuljavice na armaturni plošči.
Kot prvo preveri varovalke, mogoče pa je varovalka pregorela in ti sploh ne greje.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Ned Okt 09, 2011 10:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rele je v motornem prostoru, za lažje iskanje slika izgleda. Cena novega na pooblaščencu cca 55€
LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
61.77 KB |
Pogledana: |
15 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Okt 09, 2011 10:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo sem pobrskal po avtodati, oznaka releja je K93. Dve sliki sem ti pripel, drugače pa je težko celo shemo sem dat.
LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
180.44 KB |
Pogledana: |
24 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
252.78 KB |
Pogledana: |
39 krat |

|
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 8:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pripeto. Po šihtu se takoj spravim na delo.
P.S. Se priporočam za povezavo za autodato, saj jih je kar nekaj... Najboljša je že preizkušena...
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 9:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Najlažje je, če najprej odklopiš povezavo na svečkah in pomeriš upornost med kontaktom svečke in blokom motorja. Mora biti praktično nič ohmov.
Naslednji test je, da meriš napetost na kablu proti bloku motorja, nekdo pa da ključ noter in kontakt. Za par sekund se mora pojaviti 12V napetost na kablu.
Če napetosti ni, pogledaš najprej v fuse-box v motornem prostoru in iščeš kakšno od 60A do 80A varovalk za svečke.
Če je varovalka cela, držiš roko na releju medtem ko nekdo vklaplja in poskušaš začutiti ali slišati, če preklaplja. Sicer ga odmontiraš in meriš krmilno napetost za rele.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 10:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Da pristavim lonček.... Če ne dobiš 12V na svečke še ne pomeni da je rele kriv za to....
najprej poglej, a se ti ko daš kontakt prižge lučka za špiralo v armaturi? Če se ne, ali pa le za delček sekunde, potem je lahko kriv tudi tipalo, ki tipa temperaturo. Namreč novejši diesel ne pogreva sveč, ko je mašina topla....če je ta tipalo zanič, stvar ne deluje, kot bi mogla....
Še eno vprašanje: Ko ti avto vžge, ali zakadi močneje kot ponavadi? Sivkasto moder dim?
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 10:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Še eno vprašanje: Ko ti avto vžge, ali zakadi močneje kot ponavadi? Sivkasto moder dim? |
Je oblak dima posledica nedelovanja grelnih svečk? Sprašujem zato, ker meni poleti lučka za grelne svečke takoj ob kontaktu ugasne in ob vžigu avto pošteno pokadi. Pozimi lučka gori par sekund in avto ne pokadi prav nič. Napake nobene, tovarna pravi, da je kajenje normalno
_________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 11:51 am Naslov sporočila: |
|
|
piroman je napisal/a: |
Citiram: |
Še eno vprašanje: Ko ti avto vžge, ali zakadi močneje kot ponavadi? Sivkasto moder dim? |
Je oblak dima posledica nedelovanja grelnih svečk? Sprašujem zato, ker meni poleti lučka za grelne svečke takoj ob kontaktu ugasne in ob vžigu avto pošteno pokadi. Pozimi lučka gori par sekund in avto ne pokadi prav nič. Napake nobene, tovarna pravi, da je kajenje normalno  |
Definitivno ni 'normalno'
Tale dim (saje) se ti potem nabira znotraj mašine in je zadevo treba toliko bolj gonit da vse spucaš.
Grelne sveče naj se prižigajo tudi poleti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dipsi111 Član


Pridružen-a: Sre 12 Nov 2003 21:17 Prispevkov: 349 Aktiv.: 1.47 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 12:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najverjetneje boš moral zamenjati rele. Sem imel enako težavo na Xsari 2.0 HDI. Grelne svečke delujejo pri HDI motorjih po malo drugačni logiki kot smo navajani. Svečke se ativirajo šele pod 5°C zunanje temperature (nekje sem zasledil, da celo pod 0°C) in delujejo dokler ne doseže hladilna tekočina motorja 60°C. Rele pa ni direktno krmiljen, ampak komunicira preko CAN vodila z motorno elektroniko (to je informacija, ki sem jo dobil na Citroen servisu).
LP Boštjan
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.98 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 1:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore.
No, ni najlažje odklopit, pa pomerit, saj se svečke nahajajo v delu pri požarni steni, ter je potrebno kar nekaj delov odstranit.
Ko dam kontakt lučka za gretje (spirala na armaturki) na hitro utripne cca. 0.3 sekunde.
Verjetno je res rele krmiljen preko CAN vodila, vsaj sodeč po pripeti shemi iz autodate.
Glede sajavosti, pa težko karkoli rečem, saj nisem opazoval.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejcek81 Član

Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 7.70 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pon Okt 10, 2011 8:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa veste da je preko CAN vodila krmiljen? Meni zgleda, vsaj po shemi sledeč, da je signal peljan iz motornega računalnika na rele. CAN vodilo se načeloma uporablja za komunikacijo med enotami(motorni računalnik, abs, konfort, blokada motorja, alarm, diagnostika,...).
Če se motim, me razsvetlite...
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|