Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Rafter Član

Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.21 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 2:28 am Naslov sporočila: Dual Battery System |
|
|
Zdravo.... ali se je že kdo od vas poskusil v izdelavi podobnega modula regulacije dveh ACCUtov v avtu? Tudi sam bi potreboval nekaj bolj pametnega, zdaj namreč kar doma napolnim accu in ga prinesem v avto, kopa je prazern pa ven in drugega noter...
http://ibs-dual-battery.ch/en/products/dual-battery-system.html
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 3:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Iz alternatorja spelji še odcepe za diode za sekundarni akku - 6 komadov silicij 40A+, lahko tudi manj konec koncev ker niti ne moreš imeti take obremenitve.
+ vežeš 55W/50W halogenko (paralelno vezano je cirka 100W)
--
S tem omejiš tok polnjenja na kake 6A + Imaš vizualno indikacijo da zadeva lavfa
+ Ne rabiš nobene elektronike ki bo crknila, en akku se ne bo praznil v drugega, odstraniš potrebo po releju in s tem tudi ogromne tokove ki bi se pretakali v prazen akku.
--
Lahko pa spelješ ven vsa navitja in iz alternatorja odstraniš originalne diode (dobra ideja bi bila nabava močnejšega, če ga že sedaj nimaš)
Namesto silicija vzameš schottky diode in jih uporabiš za oba akkuja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 7:59 am Naslov sporočila: Re: Dual Battery System |
|
|
Ali ta avto kdaj voziš? Če ga dnevo uporabljaš ne rabiš te dodatne šare. Drugače pa priklopiš polnilec preko tedenskega tajmerja in nastaviš 24h polnjenje pa boš imel vedno poln aku.
LP Nace
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 1:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Namesto releja daš paralelno ene par močnih schottky diod (vsaki zaporedno recimo 1 ohm upor) in se bo lepo polnilo.
A tu gre za avto ali kamper?
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mirko Član

Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 16:03 Prispevkov: 210 Aktiv.: 0.99
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 4:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi mene zanima tale zadeva probal sem z navadnimi diodami pa je pre visoka upornost.Ali morda kdo ve konkretno kaksna sotki bi sla za kaksnih 20 do 30 amperov,gre se namrec za solarni sistem 12V.L.P.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 7:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem schottky diode nametal notri v avtomobilski alternator kot zamenjavo za originalne. Na Farnellu sem brez težav dobil nekaj-deset amperske.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jaka57 Moderator



Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5820 Aktiv.: 24.54 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 7:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Shema, ki je narisana v prvem postu je za barke.
Pred mnogimi leti sem delal, za naše weekend mornarje, dvojne diode (Iskra) cca. 40A s tem, da je bilo potrebno nastavit tudi regulator alternatorja, ker mora biti izhodna napetost cca. 0.7V višja zaradi padca na diodah.
Zakaj dvojna dioda? Zato, da se jim ni spraznila baterija za zagon motorja čez ostale porabnike v barki, kar se jim je redno dogajalo, predvsem zaradi hladilnika.
Takrat (l.1980) so bile schottky diode drage kot žafran (pa še težko jih je bilo dobiti), danes pa tega problema ni!
Običajno so bile diode vezane kar na originalno stikalo za preklop (izklop) napajanja med akumulatorji.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
56.8 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
_________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
diode so zgodovina, sploh pri zanič regulatorjih, ki so vgrajeni v alternator.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dioda pri starter bateriji ni v redu, ker vitel ni več povezan na akumulator...
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vitel naj prestavi direktno na + oziroma katodo diode pa bo ok.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.22 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ sscott Kaj si hotel povedati s tem "...diode so zgodovina.... ????
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 8:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
polnenje dveh akumulatorjev preko močnostnih diod se že nekaj časa ne uporablja, saj že tako zanič alternator, polni še slabše.(padec na diodah). Zato se uporabi pametni rele(glej link zgoraj), ob polnenju poveže akumulatorje vsporedno, ko neha polniti, pa jih prekine. S tem ni izgub 0.7v in s tem zagotovimo optimalno polnenje. Če želi polniti z večjim tokom, pa je obvezno zamenjati še regulator (Mastervolt). Originalni alternator polni akumulatorje z nazivnim tokom 50A(ali več) samo nekaj minut, nato pa tok polnenja drastično pade. S tem podaljšamo čas polnenja.
LP Mare
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 9:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
s 50A akku tudi ne boš kaj dolgo polnil.
Razlog tiči v tem da akku vleče manj toka in ne v regulatorju samem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sscott Član

Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11 Prispevkov: 1133 Aktiv.: 5.83 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Ned Nov 27, 2011 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
sej zato pa rabiš pametni regulator. Če regulator dvigne napetost, se tok poveča.
Podobni sistemi se uporabljajo na barkah. Te zadeve že delamo že vsaj 10 let.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|