 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 6:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
@MadMax
So bili po letu 1980 brisalci na lučeh še kje drugje kot pri ruskih in DDR avtih (Wartburg je imel te brisalce kot opcijo) ?
Mislim, da so na zahodu le prej pogruntali, če montiraš malo močnejšo pumpo, kot sicer in se tako izvedbo primerno okrasi z marketinškimi opisi, prišparajo pri vsakem avtu, ki ima pranje žarometov: 2 motorčka, mehanizem, brisalce in nekaj kablovja in je treba napeljati samo vodovod, brez katerega pranja žarometov tako ali tako ni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 7:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem, ne poznam pleharije tako "v nulo".
Drži, da je vsekakor zadeva cenejša kot z brisalci.
Ampak učinkovita pa ni niti približno toliko, pa da ga =beš.
Saj nas je večina že hotela oprat avto samo z visokotlačnim čistilcem (karherjem, wapom, vstavi poljubno), pa smo še vsi pogruntali, da brez drgnjenja ne gre pa pika.
/edit: Saab 9-3 jih ima.
Nazadnje urejal/a MadMax Tor Dec 27, 2011 7:55 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 7:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Praktično vsi starejši Volvi so imeli brisalce na lučeh.
Morda ni bil samo cena vzrok za opustitev brisalcev ampak tudi prehod na plastične žaromete. Si ne predstavljam kako bi zgledala tista plastika po parih letih drgnenja s peskom. Ze UV sesuje luči v par letih... _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 7:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi res, tole s plastiko.
Svoje pa so naredili tudi umetniki oblikovanja, ko na avtih skoraj ni več niti kvadratnega centimetra ravne površine.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 8:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
He, he, kar se mene tiče, bi morali avte standardizirati. Par tipov ohišja, par tipov motorja, par tipov luči in konec. Kot PC: kupiš ohišje, matično, napajalnik... _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 9:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
piroman je napisal/a: |
He, he, kar se mene tiče, bi morali avte standardizirati. Par tipov ohišja, par tipov motorja, par tipov luči in konec. Kot PC: kupiš ohišje, matično, napajalnik... |
Pozabil si dodati še ljudi
LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smart Član

Pridružen-a: Sob 03 Feb 2007 16:02 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.37 Kraj: okolica Grosuplja
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 9:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da pri Accordu pranje žarometov sploh ni poceni rešitev, saj so v mirovanju šobe skrite v odbijač, potebna sta dva motorčka za dvigovanje le teh, tu je pa še pumpa z nesramno velikim pretokom.
Po moje je najboljša rešitev vlažna krpa, kar sem prakticiral tudi do sedaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 9:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nista motorčka.
Vse opravita tlak tekočine in pa vzmet. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smart Član

Pridružen-a: Sob 03 Feb 2007 16:02 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.37 Kraj: okolica Grosuplja
|
Objavljeno: Tor Dec 27, 2011 11:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še vedno gre preveč tekočine v nič, efekta pa premalo, tudi če je perpetummobile. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.61 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sre Dec 28, 2011 2:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Ker nisem lastnik avtomobila s ksenonskimi žarometi ampak navadnimi H4, sem primoran le te pogosto čistiti, da vidim tako, kot je treba.
Sedaj ob takih temperaturah, ko so avto-ceste stalno vlažne zaradi obilice soli, čeprav ni ne snega ne poledice, ne nobenih padavin, je avto takoj umazan, še posebej pa žarometi, ker se zaradi toplih stekel umazanija še bolj zasuši, je čiščenje stekel žarometov skoraj nujno. Pranje s curkom tekočine za pranje stekel sicer delno reši situacijo, vendar je poraba tekočine za pranje (VITREX in podobni...) n3enormalno visoka in pretirana glede na doseženi efekt, zato vsekakor priporočam skoraj vsakodnevno čiščenje s krpo in pršilko s primernim čistilom. Jaz za čiščenje stekel na avtomobilu uporabljam kar poceni Mercatorjevo čistilo za stekla in se čisto dobro obnese, seveda pa porabim še nekaj papirnatih brisačk iz rolice enake blagovne (trgovske) znamke. Minutka ali dve za brezhibno očiščeno vetrobransko steklo + luči seveda pomeni boljšo vidljivost in večjo varnost v prometu in seveda tudi znaten prihranek na zgoraj omenjenem vitrexu, ki je le ime enega izmed mnogih čistil (tekočin) za pranje stekel.
Komur ni težko malce umazati roke, bo pač imel čista stekla in prihranek v denarnici, če je pa kdo tako fin, da raje porabi nekaj litrov tekočine za pranje (ki se tudi ne natoči sama v namensko posodo) pa naj kar kupuje enormne količine te "čudežne" tekočine. En star pregovor pravi: " kdor nima v glavi, ima v denarnici..." _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smart Član

Pridružen-a: Sob 03 Feb 2007 16:02 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.37 Kraj: okolica Grosuplja
|
Objavljeno: Sre Dec 28, 2011 11:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem sprobal moj včerajšnji izdelek (odklop varovalke za pranje žarometov)
Prevoženih 300km, poraba tekočine manj kot 0,5l.
Preden sem odklopil pranje žarometov v podobnih razmerah do 3l na isti relaciji in podobna vožnja: v koloni s premajhno varnostno razdaljo, oz 12 litrov nič redčene tekočine na dva tanka nafte v mnogo boljših pogojih kakor danes, euri pa  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Rokic Član

Pridružen-a: Pet 28 Sep 2007 0:22 Prispevkov: 128 Aktiv.: 0.59 Kraj: Okolica Gorice
|
Objavljeno: Tor Jan 03, 2012 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
ne vem kako ima Honda to poštimano, ampak pri VWju oz. komplet koncernu se da preko VAG-COMa ugasnit pranje žarometov, če se ne motim. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sre Jan 04, 2012 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako kompliciraš!
Daj malo manjšo šobo in boš imel porabo manjšo, tlak pa morda še malo večji in bo efekt podoben. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smart Član

Pridružen-a: Sob 03 Feb 2007 16:02 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.37 Kraj: okolica Grosuplja
|
Objavljeno: Pet Jan 06, 2012 1:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri hondi se da tudi ugasnit pranje žarometov, le ponoči ni preveč priporočljivo to počenjati, ob ugasnjenih lučeh se pranje le teh izklopi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Pet Jan 06, 2012 1:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam tudi potratno pranje žarometov, vendar povečini rešujem tako, da ne brizgam pet sekund ob vsaki mali kapljici umazanije na vetrobranu. Pri kvalitetnih brisalcih je poraba še manjša, ker obrišejo umazanijo, če je le malo bolj vlažna (npr. nasproti pripelje tovornjak). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|