www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

C problem
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Osnove programiranja AVR-jev
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
.
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 01 Okt 2004 1:17
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.00

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 07, 2012 9:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2004 10:26
Prispevkov: 3361
Aktiv.: 14.18
Kraj: Dragomer

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 07, 2012 10:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala.
Z objektnim programiranjem se še nisem ukvarjal, zato mi je bil atribut privaten, tuj.

_________________
Nihče ni za vojno in vsi so za mir,
vsi so za bratstvo, nihče za prepir.
Od same ljubezni vsak čas na granatah
bo vtisnjeno geslo: "Darilo za brata"
Janez Menart
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.92
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 07, 2012 4:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
He, he, Silvo, izgleda, da sem ti stopil na žulj.


?? Odgovoril sem le na tvoje zastavljeno vprašanje.

Citiram:
A nisem imel namena odpreti te teme, ker je popolnoma nesmiselna in ne prideš do rezultata. Vsak svojo ljubico hvali.


Zakaj ne? Si bom ob priliki vzel čas, pa spisal eno isto zadevo (kot sem to naredil pri primerjavi PIC-AVR) v assemblerju, C-ju ter bascomu. Pa bomo naredili primerjavo funkcijonalnosti, hitrosti, potratnosti.

Mimogrede eno vprašanje glede LCD-ja zate Vilko. Zadnjič me je nekdo spraševal - mislim sicer, da je že rešil, pa vseeno. Pri osveževanju se mu je pojavljalo neprijetno utripanje.
Zanima me kako funkcija za brisanje briše displej. (Kot cel DD-Ram,oz mu lahko določiš pozicijo, da obrišeš le vidni del?) Brisanje celega DD-R ter pomik kazalčka HOME traje kar precej dolgo, ne glede na to s čim je program napisan.
Brisanje sicer ni nič posebnega harwerska instrukcija 0x1, ki jo sicer pozna LCD napolni cel ram z 0x20. Osebno jo koristim le pri inicializaciji. Potem pa pri brisanju brišem le tisto kar je potrebno na vidnem delu.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2004 10:26
Prispevkov: 3361
Aktiv.: 14.18
Kraj: Dragomer

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 07, 2012 5:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hja, LCD se pisal in brisal samo v Bascomu in še to samo znakovne LCD-e.
Bascom ima ukaz za brisanje LCD-a CLS in LCD je brisan. Nikoli nisem imel težav ali utripanja. Z grafičnimi LCD-i pa se nisem še ukvarjal.

LCD-e sem uporabljal kot izhod, ko sem še vstopal v Bascom. Sedaj mi je premalo informacije, ki mi jo lahko nudi LCD, pa čeprav je 4 X 20 znakov.
Prešel sem na serial izhod na enem pinu (ni nujno, da je TX pin) in nanj preko adapterja priklučim osebni računlnik z Brayevim terminalom in tam spremljam podatke in življenje programa. To v Bascomu igleda tako:

Najprej določim portpin, preko katerega bom pisal podatke, recimo B.1:

Koda:
Open "comb.1:9600,8,n,1" For Output As #2   


9600 je seveda bodna hitrost
In potem lahko kjerkoli v programu pišem recimo tako:

Koda:
Print #2 , " "
Print #2 , " Reset.Velux03.bas ID = " ; Idokna ; " Tipkovnica = " ; Tipkovnica
Print #2 , " "


V tem primeru sem napisal tri vrstice, med narekovaji so konstante, sicer spremenljivke (Idokna, Tipkovnica)

Vsak moj projekt ima vsaj en pin vezan na trojni konektor - GND-portpin-+5V
na katerega potem lahko priklopim adapter - v ta namen sem si naredil optično ločen prehod iz TTL na RS232 , kar gre potem seveda na PC.

Primer na sliki.
Žal mi je, da ti na LCD vprašanje nisem mogel in znal odgovoriti.



mini-FILE0040.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  75.36 KB
 Pogledana:  2 krat

mini-FILE0040.JPG



_________________
Nihče ni za vojno in vsi so za mir,
vsi so za bratstvo, nihče za prepir.
Od same ljubezni vsak čas na granatah
bo vtisnjeno geslo: "Darilo za brata"
Janez Menart
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vlado
Član
Član



Pridružen-a: Sre 03 Mar 2004 21:35
Prispevkov: 563
Aktiv.: 2.38
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 07, 2012 8:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bascom je zelo potraten z časom in RAM-om, ni idealen, je pa za nas ki smo šole končali pred desetletji in se programiranja nismo učili dober pripomoček.
Ukaz CLS v Bascomu traja 297 ciklov, da ni treba prepisati cele vsebine na LCD-ju, Bascom pozna ukaz LOCATE y,x s katerim se lahko piše na določeno mesto na displeju.
Pri pisanju na LCD se v Bascomu ne uporablja pin RW (je vezan na minus), zato Bascom pri izpisu čaka določen čas da se konča izpis na LCD. Tudi to se da rešiti z uporabo dodatne lib, potem pa je izpis hitrejši.
Vsak uporablja orodje ki ga je najbolj navajen in nima smisla prerekati se kaj je boljše.
En link na katerem se vidi da Bascom zmore kar veliko:

http://v.youku.com/v_show/id_XMjAzODg3MDc2.html

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.92
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 07, 2012 9:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

BF tudi sam ne čitam. Pri nekaterih displjejih zna povzročati težave. Glede na število ciklusov bi rekel, da cel DDR prepiše z 0x20. Hardverski "CLR" bi trajal par deset ciklusov, a bi potem bilo potrebno dlje časa čakat kontroler LCD-ja.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
searider
Član
Član



Pridružen-a: Sre 09 Apr 2008 23:12
Prispevkov: 70
Aktiv.: 0.33
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2012 7:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zanima me kako kompiler razume ta izraz:

*pointer++

Ali lahko pomen zgoraj napisanega zapišem kot:

*(pointer)++

ali

(*pointer)++

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matematik
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Okt 2010 7:56
Prispevkov: 53
Aktiv.: 0.30
Kraj: Komenda

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2012 7:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poglej si tole, to je vrstni red v katerem compiler upošteva različne opreatorje:
http://en.cppreference.com/w/cpp/language/operator_precedence
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.41

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2012 7:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Koda:
*pointer++

Tule dobiš vrednost, na katerega kaže pointer, sam pointer se pa poveča (da kaže na naslednji element).

Koda:
*(pointer)++

Enako, kot zgoraj.

Koda:
(*pointer)++

Tule dobiš vrednost, na katerega kaže pointer, povečan za 1. Sam pointer se ne spremeni.

_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
searider
Član
Član



Pridružen-a: Sre 09 Apr 2008 23:12
Prispevkov: 70
Aktiv.: 0.33
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2012 8:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hvala za odgovore
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Osnove programiranja AVR-jev Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group