 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 4:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mimogrede tisti vijak je glede na sliko res za zaščitni bimetal. Saj če prav vidim je na njega zataknjena žica, ki se odvija in navija pri vrtenju vijaka. Amapk, če pride napetost na motor to nima vloge. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poro Član

Pridružen-a: Sob 05 Mar 2011 17:19 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.32 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 4:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
ima žico vendar spodaj ni nič priklopljeno ker verjetno je staro stikalo in ni original temu. se vrti v prazno tisto ampak brez tega je že delovalo pred enim tednom , sedaj pa mrk stroja.
Nemoreš verjet da ne najdem kaj bi bilo narobe. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 4:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pomeri napetost pri vklopljenem stikalu na motorju. Če napetosti ni preveri, če so krive žice in spoji, če ne pa zamenjaj stikalo s kakšno grebenasto sklopko.
Lahko poskusiš motor sneti in mu mogoče pomagati obrniti z roko, če bo imel kaj volje. Sicer pa motor nesi na popravilo ali kupi drugega. Samo ne kakih jermenov z roko premikat! _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.87 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 5:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Z fotografije je težje razbrati za kak enofazni motor gre.
Gremo po vrsti:
Pri enofaznih motorjih z dvema kondezatorjema je običajno eden zagonski drugi delovni. Prvi se vklaplja s centrifugalnim stikalom. Ko so vrtlaji doseženi se izklopi. Stalno pa ostane vključen delovni kondezator.
V primeru, da motor brni, ko vključiš stikalo, se pa ne zavrti je lahko vzrok zagonski kondezator, centrifugalno stikalo, ali morebiti pomožno navitje.
V tem primeru se bo motor zažel vrteti, če ga zaženeš z roko.
V primeru, da iz motorja ni nobenega glasu, ko vključiš stikalo je prekinjen tokokrog na glavno navitje. Okvara je lahko kabel, ali prekinjena žica na priključku. V skrajnem primeru prekinjeno glavno navitje. Najprej z ohmmetrom preveri oba navitja. Upornost glavnega navitja bo nekoliko nižja od pomožnega. Bo pa v par ohmih.
PS
Preveri, če motor nima kje na ohišju kakega gumba - termična zaščita. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poro Član

Pridružen-a: Sob 05 Mar 2011 17:19 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.32 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 5:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čudim se saj 15 let in še prejšni teden je delovalo samo z start stop tipko in sedaj dvomim da bi bila kje kaka termična zaščita.
odklopil bom lamelce ki povezujejo navitja in izmeril vsako posebej ? delam prav tako da se slučajno ne kje motim ?
napetost pride na kondenzatorja, na navitje glavno pomožno in stvar še vedno ne deluje.
motor ne da nič od sebe. podalšek je vredu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 5:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meritev s probirko ni zanesljiva, če misliš to "faznprifer".
Zdaj boš pričel razdirati motor potem pa boš ugotovil, da nimaš nule na dovodu. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poro Član

Pridružen-a: Sob 05 Mar 2011 17:19 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.32 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 7:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tvoj nasvet je zelo dober in je bil tudi uspešno koristen!
Tale stroj so priključili preko podaljška, ki je bil tak da ne rečem za kam.
Tako da stvar je rešena, nula prekinjena ker je bil podalšek ves pretrgan in z izolirjem povit.
Hvala za vaš trud in živce ki smo jih za brezveze rabili.
Ampak na napakah se učimo
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
poro je napisal/a: |
bojans je napisal/a: |
Najprej preveri najbolj "butaste" stvari. Je vtičnica OK? (preizkusi s kakšnim porabnikom recimo vrtalka, prenosna luč ....).
Preveri dovodni kabel. Ohmmeter ti bo prav prišel.
Če je vse OK, izmeri še upornosti navitij. Če ni nič prekinjeno, je verjetno eden od kondenzatorjev odšel v električna večna lovišča.
Vsaj jaz bi se tako lotil popravila. In uspeh ti želim. Pa poročaj kaj je bilo narobe.  |
če bi prebral vse moje prispevke bi videl da sem to že vse storil in ne najdem napake pa da se ubijem. |
Odlično, da si rešil.
Kje sem se ti zameril? in KJE??????????? je bila napaka?.
Sicer so po bitki vsi lahko generali. Vendar sem ti že pred !"bitko" napovedal prekinjen dovodni vodnik.
PS. Hvala ker sem ti lahko pomagal. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 8:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
poro je napisal/a: |
Saj to je problem ker se ne nič.
napetost na sponkah motorja je povsot prisotna. zato me čudi in ga ne zavrti!
|
Evo - že tu se lahko na grobo diagnosticira napaka - do motorja nekaj ni OK.
Ker motor za delovanje potrebuje fazo in nulo in če lučka povsod sveti ponavadi ni nule. Če pa povsod nič ne sveti ni faze.
Bolj hudič je, če ni ozemljitve  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
besoft Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2012 10:22 Prispevkov: 585 Aktiv.: 3.63 Kraj: Žižki - Prekmurje
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2012 8:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
zato sem spraševal z čim si meril..ker probirka je zalo varljiva ..zato je ni niti v mojem orodju..
vseeno, glavno da motor melje  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poro Član

Pridružen-a: Sob 05 Mar 2011 17:19 Prispevkov: 56 Aktiv.: 0.32 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Sre Maj 09, 2012 10:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja . Če bi preveril z voltmetrom bi moralo biti 0V če se ne motim ane ?
Ja no se na napakah učimo. vse pride slej ali prej, ampak tako je najbolše drug drugemu svetuje in sčasoma se to zelo obrestuje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Čet Maj 10, 2012 6:35 am Naslov sporočila: |
|
|
besoft je napisal/a: |
zato sem spraševal z čim si meril..ker probirka je zalo varljiva ..zato je ni niti v mojem orodju..
vseeno, glavno da motor melje  |
Probirka- fazni preizkuševalec, z njim pač preizkušaš prisotnost faz, za ugotavljanje prekinitve kabla pa je bolj tako tako. Najbol merodajno je preizkušanje s 100W žarnico- probir lampa. Sem imel primer, ko je na nepriklopljenem kablu probirka svetila na vseh žilah- položen poleg drugih energetskih kablov na kabeljski polici.
LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|