 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pet Avg 17, 2012 6:49 pm Naslov sporočila: Megan 1.6 ie težava. |
|
|
Pozdravljeni
Prej popoldan mi je med mirno vožnjo(že ugret motor) crknil avto.Megan bencinar 1.6 letnik96. In to naenkrat.Prosim za nasvet.
Ne užge. Iskra je ok(močna). Gorivo do injektorjev je pod pritiskom v cevi. Pumpa za gorivo zabrni. Gorivo slišim poklokotat. Tudi preveril sem. Iskra je. Gorivo ter tlak je zadovoljiv. Niti zakašlja ne. Nazadnje sem ga vžgal brez problema. Ko mi je iznenada kar crknil. Kot da bi obrnil ključ iz kontakta.. Mimogrede. Nimam čip kode v ključu. Vžiga brez tega sistema.
Varovalke,konektorje , kar je logičnega itd sem pogledal. Morda kaj okoli injektorjev? Ampak vse je v skupni škatli to krmilje vred z vžigalnim sistemom. Na velikem glavnem konektorju(kompjuter)
Imate še kakšen nasvet?
Vergla ok. Kompjutr lučka se po nekaj sekundah normalno ugasne. Ostale komande tudi normalno gorijo ter se ugasnejo. Avto kot da ne pljune goriva v valje??
Injektorska cevni razdelilnik ima gorivo pod pritiskom. Sem preveril.Je morda kje zamašeno. Prekontroliral sem samo dovodno cev. Katero sem jo snel..in v dokaz dobil malo bencina v glavo. Mejkap proti soncu,hi
Lopute so bile očiščene na lansko zimo.
Zdaj imam vse naenkrat. Telefon,avto..hi
Lp Klavdij
Nazadnje urejal/a KlavdijC Ned Avg 19, 2012 2:22 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.42 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Avg 17, 2012 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ima motor iskro, bencin in kompresijo ne vem kaj več bi si lahko še želel?
Injektorji se odpirajo? Nekoč sem imel podobne težave in sem v konektor od injektorja zataknil kar ledico z uporom. _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pet Avg 17, 2012 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Injektori me skrbijo..da ni odpovedal krmilni sistem. Tudi mene me jezi. Vedno vsi pravijo..vedno neki senzorčki. Samo ta moja škatlica dela dolgo brez kakega jeb..ajna za oltajmarja. (Ni zgonjen 180 kkm)Če pa crkne..so neke pertum mobile okoli oksidov itd.Saj inšatalacija je preprosta. Ampak vse se dogaja v kovinski škatli zalito v smolo. Računalnik,krmilniki teh loput,vbrizgov,napajanje svečk. Avto še čihne ne.
Kako si to mislil pri injektorju to o diodicah ter uporčkih?..Da si popravil karakteristiko..da je kljub tolerancam računalnik mislil da je ok? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Avg 17, 2012 9:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali imaš obratomer? Ali ti zazna obratn na kazalcu v armaturi?
Napiši še kilowate ali konje motorja (obstajajo 3-je tipi 1,6 motorja)Ali je ena cinšpula ali sta dve? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.04 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Avg 17, 2012 9:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na konektor od injektorja priklopi led diodo , da boš po utripanju videl če dobijo injektorji signal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kovac74 Neznanec

Pridružen-a: Pon 23 Mar 2009 22:17 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.04 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Pet Avg 17, 2012 9:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
Na mojem 2003 letniku kangoo 1.6 je bil podoben problem. Sicer je crknil nenapovedano med vožjo, potem pa ga nisi mogel vžgati. Po uri, ko se je ohladil, je vžgal brez problema. Crknil je senzor odmične gredi. Če se zamenja z novim, je dobro zamenjati tudi povezovalni kabel, ker so medtem spremenili konektor.
Ta napaka se pojavlja serisko na vseh mašinah 1.6
Cene pa ne vem, oziroma tam do ene 100€
lp Klemen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 2:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Motor je 1.6 90konjev. Z dvema Sagem cinšpulama. Avto s petimi vrati. Navaden benzinar.Za obratomir povem jutri. Ker nisem opazoval.
Preveril sem črpalko,dovod goriva,svečke(močna modrobela iskra) varovalke,gorivo do priklopa cevi na razdelilnik za injektorje dober pritisk.(Dobro brizgne iz pumpe v rezervoarju). Kontrolne lučke se obnašajo normalno. Injektorji še ostanejo..pa kak murfi okoli smeti itd po moje.
To z diodo ni slabo..(sem razmišljal o osciloskopu). Zadovoljivo tudi dioda. Za določanje smernic napak.
Drugače ni avto nič posebnega. Krmilni sistem z računalnikom je pritrjeno na desno stran motorja nad kolesom. (siemens). En big kabelsk" skart scena" konektor . Vse gre not-vse gre ven v to zadevico. (po svoje stara klasika injektorskih sistemov)
Hmm če bi bilo treba menjati..pomoje iz kake take kripe bi že brez programiranja. Moral malce zacbat.
Zato bi rad preden pljunem. Stvar sam odpravil to neušečnost.
Po svoje bi mi bilo na koncu smet v cevi najbolj všeč ..  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 9:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Zdaj bom preveril injektorje . Bom sporočil kako bo.
Mimogrede. Nekdo prodaja računalnik siemes za dva dvajsetaka.
Ker je motor 1.4 drugače enak po opremi ter isti letnik kot moj. Na kaj je treba gledati osnovno?
Bi ustrezal. Videti je enak mojemu z enakim priklopom. Če bi se iskazalo bi ga vzel..potem že peljem mehaniku da ga na kompjutru podesi. Zdaj nisem še nikamor ga peljat. Razen vprega
Poročam še kaj mi dioda pove..
Lep dan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 3:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pa stavim da avto ima neke vrste kodiran vžig in motor ne dobi bencina, ker blokada motorja je obvezna od okoli leta 94. Imaš mogoče IR krmiljeno daljinsko centralno zaklepanje, ki mogoče deluje tudi kot blokada motorja?
Glede preprogramiranja motornega računalnika za 1.4 motor, da bo deloval na 1.6 motorju, najdi nekoga ki je to že počel in boš tako 100% vedel če to mogoče, recimo Avtoelektronika Črnuče so eni izmed bolj poglobljenih v ta svet, za druge pa ne vem, mogoče ti zna pomagat kdo, ki se sicer ukvarja z "tuningom" turbodizlov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 3:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede diod za test napetosti injektorjev. Utripajo pri zaganjanju z močno svetlobo. Bencin do razdelilca za injektorje je. Potem nima nobenih ovir. Ampak svečke so poplnoma suhe. Sem razmišljal. Je možno tudi da bi jermen preskočil za zob?
Iskre na svečkah so na vseh štirih.
Ostalo ne bo drugače kot mehanika. Saj v logiki ima vse pogoje. Glede varovanja. Imam infra centralno zaklepanje. Vendar v ključu tudi rezervnem nimam čipa za blokado. Užigal sem normalno tudi z rezervnim. Lahko da je imel..pa so to pri prvem lastniku kaj popravljali. Ali pa sploh nima tega sistema.
Kot sem rekel delal normalno. Ko pa sem včeraj dobro speljal..se je ugasnil.
Tako da sem sam glede tega skoraj že iščrpal možnosti..razen da ni kaj zamašilo,prebilo..kako pa to z jermeni zobatem? Pri 120 je bil menjan. Zdaj jih imam180Kkm |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.04 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 5:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo ugibam, je možno, da imajo injektorji kak skupen minus in je ta odpadel z motorja? Se je že dogajalo , da je povezava mase med motorjem in šasijo kamor gre najprej minus pol Akuja zgnila ali se odlomila. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jermenice in blok motorja imajo oznake, ki se morajo ob pravih trenutkih poravnati. Avto postaviš na ravnino, daš v 5.prestavo, počasi rineš in gledaš oznake.
Pomeri ohmsko upornost injektorjev in napiši rezultate. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 7:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni treba rinit avta, samo z dvigalko dvigneš kot bi menjal gumo na pogonskem kolesu, pa ga v 5. počasi vrtiš. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo nemogoče je v tem stanju in kjer se nahajam potiskat vozilo. Injektorje lahko pomerim upornost..Ampak vsi naenkrat pa ne bi smeli tako..da sploh ne vergne.
No bom videl. Čene do lokalnega mehaničarja. Kot štromar pa le pogledam vsaj osnove. Pred tem sem pričakoval kaj okoli isker,varovalk,injektorjev,pumpe..pa.
Nekaj preprečuje vbrizg. Teško razumem nekaj da vse štiri so suhe. Gorivo do šob pa pod pritskom. Iskra pa tudi. Vsi dejavniki vsaj za vergl. Pač Fhanshwa heno
Bom poročal. Zdaj grem na pir..Verjetno bo kaka tipična fora. Ampak nikoli se ne ve. Kar postoriš sam..nekaj prihraniš. Vsaj te osnovne zadeve. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Avg 18, 2012 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi lahko preveril še varovalke (če še nisi) na levi strani motorja tik pod vetrobranskim steklom.
Kolega je namreč imel problem, da se je avtu preprosto utrgalo, konec koncev pa sploh ni več vžgal.
Problem s tisto škatlo je, da po njej teče voda zaradi slabe tesnilnosti gume ob pokrovu motorja in zaliva močnostne varovalke pri katerih sčasoma korozija uniči kontakte. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|