 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2012 9:56 am Naslov sporočila: |
|
|
To sem opazil. Danes pogledam še injektorje če kaj brizgne gorivo. Upam da ni jermen..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2012 11:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Preveri, če zobati jermen sploh še poganja odmično gred. Lahko je potrgalo zobe na zobatem jermenu - sicer redkost, pa vendar.
_________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2012 12:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo..če bI bilo tako. Ali ne zabije vsaj enega ventila ali vsaj malo mokre svečke..če je sreča?
Zdaj grem šraufat. Taka stara kripa okoli štroma me ne bo jeb..saj ni pertum mobile.
Če vse potegneš ven razen senzorja užiga(indukcjiske tuljavce na magnetu)..bi vsaj tipično z opletanjem laufal,kašljal,prdal. Zdaj sem na koncu..samo še to ali so vsi zamašeni. Ali je z napajanjem injektorjev . LED že sveti. Ni pa dokaz dokler ne pomerim še končnih napetosti in tokovni vlek za injektorje. Z osciloskopom bi še kaj več opazil v grafu..in kar pa raje prepustim mehanikom..tj jermen.Če injektorji brizgajo. Bom sporočil .
Morda okoli mas ni še izključeno .To rutinsko kontroliram.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Ned Avg 19, 2012 3:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
KlavdijC je napisal/a: |
Samo..če bI bilo tako. Ali ne zabije vsaj enega ventila ali vsaj malo mokre svečke..če je sreča? |
Konkretno za Megana ne vem. Na golfu 1,3 bati ne dosežejo ventilov in se ne zgodi ventilom nič. Sicer pa ni težko preverit. Odstraniš pokrov jermena (če drugače ne vidiš) in poskušaš avto vžgati.
_________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Avg 20, 2012 10:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
V prilogi je načrt. Jaz bolj sumim senzor temperature vode, ali pa vakum cevko ki gre do senzorja tlaka sesalnega kolektorja (sam senzor mi še ni odpovedal)
Če bi jermen preskočil bi ropotalo ker bi pokrivilo ventile.
Lahko pa tudi da je slabo napajanje +12V - v konektorju na motornem računalniku, ali pa da je odpovedal motorček prostega teka - dodaj malo gasa med verglanjem.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
16megane.zip |
Velikost datoteke: |
270.29 KB |
Downloadano: |
20 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pon Avg 20, 2012 11:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za trud. Uff, ko bi imel že od začetka ta načrt. Zdaj sem doktoriral iz meganov.
Vendar je res. Z mehanikom pogledala pod pokrov zobatega. Jermen je utrgan.
Nekaj čez 60 000 jih je imel. Pri 120 sem ga kupil. Takrat sem zamenjal vse jermenice. (ne smeš verjeti lastniku.Prepričat se sam ).
Zdaj kaj je povilo še ne vem. Morda ni sile. V nekaj dnevih bom bolj na jasnem. Ampak ne vem če bom popravljal..Vreden je pljunek. Vanj sem nametal da je že nov..potem je tu sklopka ki gre proti koncu.
Vsaj električna diagnoza je bila pravilna.Ni teško razumet .. Škoda da nisem imel prej načrta. Hvala vam.
Veliko pomaga tudi internet . Z načrtom bi šlo hitreje.
Vedno se pa zgodijo take nevšečnosti ravno takrat ko je najmanj treba.
Bo treba na vsakih pedeset kilo jih menjat. Se je čudil mehanik da ga je utrgalo. Rekli so mi do devedeset.
ahja kar je je..
Vseeno nisem ravno vesel.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 12:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Koliko let pa je imel jermen za sabo? Jermen se menja na priporočeno kilometrino ali pa na 5 let, kar je prej. Sicer, če maš 8V motor lahko upaš, da je motor take konstrukcije, kjer ventilov ne povije ob trganju jermena.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 9:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Pet let. Ravno v speljevanju od doma se mi zdi da med menjavo v tretjo..saj sem kar v prostem teku nato zapeljal na stran ceste.Sklopko sem pridržal . In opustil menjavo .Ne vem če sem dosegel 40-50km,h. Verjetno stem ni pvilo vse. Se mi je zdelo čudno. Sem pa dvakrat nazadnje.Zadnje dan pred tem močneje zavru z zavoram..zaradi majhnega cucka, katerega sem ga skoraj povozil ker je stekel pred avto. Psu ni bilo nič. Morda zaviranje pospešilo poškodbo?Jermen itak menjam..ampak bo treba na vsakih štiri. S prejšnimi avtomobili nisem z jermeni imel nobenih problemov v tako kratkem času oziroma teh km. Se je pa bližal čas menjave seveda.Navaden motor .
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 12:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
pri meganu se NE menja na priporočeno število kilometrov, ker je le-to 120.000, kar pa je odločno preveč. Meni so rekli na 80-90 kkm ali ŠTIRI leta. Res pa je, da se prvega imel skoraj 6 let (nisem vedel za 4 leta, km je pa imel cca 50.000).
Ampak ko mi je enkrat preskočila jermenica (je pa 16 ventilar) je bilo škode - vseh 16 ventilov, obe odmični gredi, brušenje glave, seveda jermen in jermenica. Upam, da 1.6e nima teh težav. Pri 16V je problem ker bat udari v ventil in ga skrivi skupaj z odmično vred.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
KlavdijC Član


Pridružen-a: Sob 15 Avg 2009 16:26 Prispevkov: 1523 Aktiv.: 7.89 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 12:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam upam.Tako sem tudi sam bil seznanjen okoli teh jermenic. Bom videl kaj bo rekel mehanik ,ko bo odstranil glavo. Zaenkrat ker avto ni zdelan da bi bil za odpis. Še klima perfektno deluje,hi..pa veliko stvari poservisiranih. Bi rad videl še škodo.
Vsi so pa mnenja da zaviranje v kakršnikoli sili. Delujejo momentne sile tudi na jermenice.
Sem bolj elektronik.
No bom videl koliko bo za pljunit.Kaj se izsplača. Potem se bom odločil .Saj so še drugi vsakodnevni stroški.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 1:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni je na R Kangoo-ju utrgalo jermen 15000km po prejšnji menjavi, ker mehanik ni zamenjal napenjalcev, ampak samo jermen . A zvilo je samo 2 ventila, ker sem se v približeval delu na cesti in je bil motor v prostem teku. Menjana sta bila 2 ventila in 2 teflona, še največ stroškov je bilo za delo, tesnilo glave in vodne črpalke ter nov jermenski komplet (jermen, zgornja blažilna jermenica, 2 napenjalca). A to je vse plačal mehanik. Če bi se trganje zgodilo pri višjih vrtljajih in pod obremenitvijo, bi bilo dosti hujše (zvita glava in vsaj 4 ventili, udarjeni ležaji ojnic, polomljena odmična gred, poškodovana vodila ventilov, ...) .
@KlavdijC : Obstaja možnost, da je šlo za blažji primer posledic.
Ne vem, zakaj nimajo vsi avti, pri katerih bati dosežejo ventile, narejene vzvode ventilov kot R Magnum (tovornjak). Tam običajno udarijo vsi ventili, a pri tem počijo samo "t.i. "šalčke", ki so namensko najšibkejše točke mehanizma. Odvijači se pokrov ventilov, zamenja komplet "šalčk", tovornjak gre po dobro uro trajajočem posegu že naprej.
Najhujše obremenitve jermena so pri zaganjanju avta s porivanjem. Tisti, ki rinejo, bodo želeli nasprotno, a sklopko je potrebno zelooo počasi in nežno spustiti.
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 2:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, ko smo že pri tem, bi bilo boljše vprašanje ZAKAJ ne naredijo tako, da ventili sploh NE BI udarili...? Bi bila škoda neznatna...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mobwap Član


Pridružen-a: Sre 14 Mar 2012 9:42 Prispevkov: 326 Aktiv.: 2.02 Kraj: Doma
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 2:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
No, ko smo že pri tem, bi bilo boljše vprašanje ZAKAJ ne naredijo tako, da ventili sploh NE BI udarili...? Bi bila škoda neznatna... |
Saj nekateri avtomobili imajo tako narejeno, večinoma japonci. Drugače pa se vračajo v avtomobile pogonske verige namesto jermenov, je manj težav z njimi na splošno očitno.
Pri renaultih je skoraj ceneje menjat celo glavo z rabljeno če ventili vredu udarijo.
No sam se držim starega nepisanega ruskega pravila treh F-jev. Ne kupuj Fiata, ne Forda in ne Francoza. Ne me vlečt za jezik, meni se to obnese
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
besoft Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2012 10:22 Prispevkov: 585 Aktiv.: 3.63 Kraj: Žižki - Prekmurje
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 2:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
mobwap je napisal/a: |
Citiram: |
No, ko smo že pri tem, bi bilo boljše vprašanje ZAKAJ ne naredijo tako, da ventili sploh NE BI udarili...? Bi bila škoda neznatna... |
Saj nekateri avtomobili imajo tako narejeno, večinoma japonci. Drugače pa se vračajo v avtomobile pogonske verige namesto jermenov, je manj težav z njimi na splošno očitno.
Pri renaultih je skoraj ceneje menjat celo glavo z rabljeno če ventili vredu udarijo.
No sam se držim starega nepisanega ruskega pravila treh F-jev. Ne kupuj Fiata, ne Forda in ne Francoza. Ne me vlečt za jezik, meni se to obnese  |
No se podpišem pod tole .. po nekaj poskusil drugih znamk ala Ford in Opel težav malo morje..pa preveč francozov kot službena vozila..sem spet pri stari preverjeni znamki..pa zaenkrat z nobenim težav..
Sicer pa vsak si kupi kaj mu je včeč in kaj si lahko privošči..
Moje mnenje je, da se sigurno najde ogromno teh meganov..pa rezervni deli ..ali pa celo drugi motor nebi smel biti težava..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Avg 21, 2012 4:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
mobwap je napisal/a: |
Saj nekateri avtomobili imajo tako narejeno, večinoma japonci. Drugače pa se vračajo v avtomobile pogonske verige namesto jermenov, je manj težav z njimi na splošno očitno.
|
Pa tudi veliko fiatov ima motor take konstrukcije, da se bati in ventili ne srečajo, od FIRE motorjev naprej (prvi Punto 55 recimo), če imajo še pa ne vem.
Glede vračanja verig v motorje je pa tako. VW TSI motor jo ima, v osnovi je bila poddimenzionirana, trenutno jo po potrebi menjajo z močnejšo, v javnost je pa že ušel namig (neka predstavitev nove generacije trenutnih motorjev), da bodo verigo opustili in šli nazaj na zobati jermen
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|