www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

senzor temperature hladilne tekočine zetor 5211

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mcer
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 20:53
Prispevkov: 53
Aktiv.: 0.30
Kraj: posavje

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 8:46 pm    Naslov sporočila:  senzor temperature hladilne tekočine zetor 5211 Odgovori s citatom

Kako se preveri senzor temperature če deluje?(oziroma simulira signal za test števca temp.) Sumim ta senzor,ker se števec temperature zelo malo premakne.
http://i44.tinypic.com/2qbzko9.jpg

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 9:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vzemi ohmmeter in omeri upornost med ohišjem in tistim faston priključkom.
Nato senzor do polovice namoči v vrelo vodo, malo počakaj in ponovno pomeri upornost.

Obe vrednosti napiši tukaj.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 9:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali deluje lahko preveriš tudi, da ga odklopiš in pogledaš odklon števca. Če pri odklopljenem pade čisto nazaj in pri priključenem malo naraste je OK.

Da ne bi odreagiral na spremembo temperature in bi števec stal na mestu pa je maloverjetno. V tem primeru je lahko okvarjen tudi števec, da ga kaj mehansko blokira.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mcer
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 20:53
Prispevkov: 53
Aktiv.: 0.30
Kraj: posavje

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 10:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri kontaktu kazalec malo trzne kot ponavadi,pri segretem motorju pa se kazalec premakne zelo malo(približno 50 C)
Jutri bom premeril senzor,pa javim rezultate........
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 22, 2012 10:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Normalno stanje traktorja pri zmerni obremenitvi je okoli 60°C, vse ostalo manj.

Lahko izmeriš tudi hladilno tekočino, ko je traktor segret in primerjaš.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mcer
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 20:53
Prispevkov: 53
Aktiv.: 0.30
Kraj: posavje

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 23, 2012 11:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rezultati : hladen motor 5,34 k Omega, segret motor 3,24 k Omega
So to normalne vrednosti za ta ntk?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mcer
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 20:53
Prispevkov: 53
Aktiv.: 0.30
Kraj: posavje

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 02, 2012 1:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zamenjal senzor, števec se premakne do 60°C,tudi pri daljši obremenitvi tako ostane.
Števec ima 3 kontakte +,-,V-ta je direktno povezan s senzorjem.Če odklopim - skoči kazalec na maksimum.
Med - in V sem vezal potenciometer(namesto senzorja) in pri minimalnem odklonu(40°C) na skali je bila upornost 130 ohm,pri maksimalni (120°C) pa 10 ohm.Na pogled se kazalec normalno premika (ni mehansko blokiran).
Kako rešiti problem?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.68
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 02, 2012 3:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bo čas (če ne bo v uporabi) ti bom preko vikenda izmeril vrednosti na našem 5211.
_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mcer
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 20:53
Prispevkov: 53
Aktiv.: 0.30
Kraj: posavje

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 02, 2012 10:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom zelo vesel vsake informacije.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group