 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Joze2 Član

Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.15 Kraj: Nm
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 1:50 am Naslov sporočila: |
|
|
s55m je napisal/a: |
Se mi je zdelo, da proizvajalci ne nastavijo vsega optimalno-barabe šlampaste.
Hvala za odgovor. |
Optimalno ne, zadovoljivo pa. Napačno bi pa bilo razmišljati, da bi nekdo, ki v podrobnosti ne pozna delovanja motorja in vseh komponent lahko to naredil boljše. Sploh pa ne z nekim vmesnikom za nekaj deset €. Za kaj takega je potrebno znanje in profesionalna oprema. S temi vmesniki, o katerih je debata, lahko malo berete in pobrišete kaj, kar je potrebno in lahko tudi kar ni potrebno. Najbolj neprijetno pa postane, ko po takšnih priklopih "testerjev", avto več ne vžge, dokler ne vidi pravega testerja, pa v najslabšem scenariju še menjavo česa. Zato previdno s tem. Kalibracije, kodiranje, prekodiranje, programiranje, preprogramiranje, sinhronizacije,.... raznih komponent po menjavi, se s takšnim cenenim "orodjem" ne dela. _________________ Lp, Jože. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s59ma Član

Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31 Prispevkov: 634 Aktiv.: 3.00 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 8:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči. _________________ Na napakah se učimo (pametni se na tujih). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.61 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 8:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Pred leti sem naredil en OBD vmesnik še za RS232 in sem ga nekam založil, sedaj pa bi spet rabil pogledat napako in ogasnit lučko za napako. V kakšne nastavitve se ne mislim poglabljat, dovolj bo, če lahko preberem parametre, preberem napako in ugasnem lučko.
Kateri vmesnik mi priporočate danes, prav gotovo je sedaj na trgu kaj novejšega, ker tema je že stara in povezave tudi.
Rabim pa vmesnik za avto Škoda Octavia l. 2002 motor bencin 1.8T _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Joze2 Član

Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.15 Kraj: Nm
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 1:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
reber je napisal/a: |
Pred leti sem naredil en OBD vmesnik še za RS232 in sem ga nekam založil, sedaj pa bi spet rabil pogledat napako in ogasnit lučko za napako. V kakšne nastavitve se ne mislim poglabljat, dovolj bo, če lahko preberem parametre, preberem napako in ugasnem lučko.
Kateri vmesnik mi priporočate danes, prav gotovo je sedaj na trgu kaj novejšega, ker tema je že stara in povezave tudi.
Rabim pa vmesnik za avto Škoda Octavia l. 2002 motor bencin 1.8T |
Bo tisti, ki si ga takrat naredil, pa je deloval, kar dober, če rabiš za avtomobil 2002 letnik. Če si naredil vmesnik z ELM327, bi bilo potem boljše, da poiščeš kje shemo ali kupiš kakšnega z FTDI čipom. _________________ Lp, Jože. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Joze2 Član

Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.15 Kraj: Nm
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 1:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
s59ma je napisal/a: |
Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči. |
To že drži, ampak za kaj takšnega je pa takšen vmesnik, kot je tu govora veliko premalo, oziroma ni v nikakršno pomoč. Z njim lahko kvečjemu dosežemo le vračanje dimnih zaves za dizli, kar se pa tudi res vse pogosteje vidi. Predpisi o izpustih niso čisto brez veze, saj v tem okolju živimo vsi, in tudi dihamo isti zrak.
Pride prav edino, da za vsako malenkost ni potrebno tekati na servis, in da vsaj približno izveš kaj bi lahko bilo narobe, če se že prižge kakšna kontrolka, ali če si zamenjaš olje, zavorne pl.,..... _________________ Lp, Jože. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.61 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Joze2 je napisal/a: |
reber je napisal/a: |
Pred leti sem naredil en OBD vmesnik še za RS232 in sem ga nekam založil, sedaj pa bi spet rabil pogledat napako in ogasnit lučko za napako. V kakšne nastavitve se ne mislim poglabljat, dovolj bo, če lahko preberem parametre, preberem napako in ugasnem lučko.
Kateri vmesnik mi priporočate danes, prav gotovo je sedaj na trgu kaj novejšega, ker tema je že stara in povezave tudi.
Rabim pa vmesnik za avto Škoda Octavia l. 2002 motor bencin 1.8T |
Bo tisti, ki si ga takrat naredil, pa je deloval, kar dober, če rabiš za avtomobil 2002 letnik. Če si naredil vmesnik z ELM327, bi bilo potem boljše, da poiščeš kje shemo ali kupiš kakšnega z FTDI čipom. |
Ne spomnim se točno, kako je bil narejen, lahko da je bil gor MAX232 in optocoupler, povezava pa je bila samo na K linijo, konektorja nisem imel, sem pa vtaknil žičko v pravo luknjico in priključil maso kabel sem napeljal 4m daleč do računalnika (nisem imel prenosnika) in vključil v COM port.
Težava je tudi v samem programu, tudi tega bi moral poiskati, če ga sploh še imam, zato bi rad kar kupil narejen vmesnik, ki je na USB in OBD konektor, zraven pa program in gonilnik, da priključim na prenosnik in pobrišem napako. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
a.vidmar Član


Pridružen-a: Ned 08 Jul 2007 11:03 Prispevkov: 1159 Aktiv.: 5.30 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 2:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na Subaruju mi deluje OBD Bluetooth vmesnik, na katerega se povežeš z Android telefonom in prebereš ter resetiraš napako.
Če greš kaj mimo Postojne, lahko preizkusiva če bo delovalo.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
El Barto Član


Pridružen-a: Sob 08 Avg 2009 21:28 Prispevkov: 32 Aktiv.: 0.17 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 2:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Joze2 je napisal/a: |
s59ma je napisal/a: |
Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči. |
To že drži, ampak za kaj takšnega je pa takšen vmesnik, kot je tu govora veliko premalo, oziroma ni v nikakršno pomoč. Z njim lahko kvečjemu dosežemo le vračanje dimnih zaves za dizli, kar se pa tudi res vse pogosteje vidi. Predpisi o izpustih niso čisto brez veze, saj v tem okolju živimo vsi, in tudi dihamo isti zrak.
Pride prav edino, da za vsako malenkost ni potrebno tekati na servis, in da vsaj približno izveš kaj bi lahko bilo narobe, če se že prižge kakšna kontrolka, ali če si zamenjaš olje, zavorne pl.,..... |
Odvisno od tunerja.
Res večina samo nafto dvigne, dobi dimno zaveso in to je to.
Če pa tuner ve kako stvar deluje in se je pripravljen vanjo poglobit, potem brez nekih dimnih zaves brez problema doseže precej izboljšanja pri moči in navoru.
@reber TPB and google are your fiends za program, itak za holcvagn grupo ni problem karkoli dobit.
ELM327 pa na eBayu dobiš za 12$, navadnega K-line pa še ceneje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za Škodo je dober vmesnik VAGcom 401(ali kkl,...) in pa original free program VCDSlite. Le lopute plina se ne da več programirati z tem programom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Joze2 Član

Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.15 Kraj: Nm
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 3:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
El Barto je napisal/a: |
Joze2 je napisal/a: |
s59ma je napisal/a: |
Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči. |
To že drži, ampak za kaj takšnega je pa takšen vmesnik, kot je tu govora veliko premalo, oziroma ni v nikakršno pomoč. Z njim lahko kvečjemu dosežemo le vračanje dimnih zaves za dizli, kar se pa tudi res vse pogosteje vidi. Predpisi o izpustih niso čisto brez veze, saj v tem okolju živimo vsi, in tudi dihamo isti zrak.
Pride prav edino, da za vsako malenkost ni potrebno tekati na servis, in da vsaj približno izveš kaj bi lahko bilo narobe, če se že prižge kakšna kontrolka, ali če si zamenjaš olje, zavorne pl.,..... |
Odvisno od tunerja.
Res večina samo nafto dvigne, dobi dimno zaveso in to je to.
Če pa tuner ve kako stvar deluje in se je pripravljen vanjo poglobit, potem brez nekih dimnih zaves brez problema doseže precej izboljšanja pri moči in navoru.
@reber TPB and google are your fiends za program, itak za holcvagn grupo ni problem karkoli dobit.
ELM327 pa na eBayu dobiš za 12$, navadnega K-line pa še ceneje. |
Ne vem, mogoče sem napačno razumel temo, ampak mislim, da ni debata o tunerjih , ampak o OBD II (poceni) vmesnikih. Verjemi, da tunerji takšnih ne uporabljajo, in normalno da je dobro, če vedo kaj delajo .
Očitno se na zadeve spoznaš, zato nima smisla debatitrati v tej smeri naprej .  _________________ Lp, Jože. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Nov 10, 2012 8:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imel sem ELM in sem lahko gledal in brisal napake, videli so se parametri motorja,....
Sedaj imam Tactrix Openport 2.0 in program Mazdaedit- s to kombinacijo lahko spreminjam vse mape in ostale parametre v ECU-ju (na mazdi). Skupaj jih je čez 100. Od predvžiga, AFRja, boosta, odprtja lopute glede na stopalko, blokada končne hitrosti, boosta v odvisnosti od prestav, load,kalibracija MAFa, tlak goriva , ..... kar ti srce poželi  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
scolaro Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2012 14:51 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vipava
|
Objavljeno: Pon Nov 12, 2012 3:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima kakšen program in kabel obd priporočate za vozilo BMW letnik 2006 320D.
L.p. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Joze2 Član

Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.15 Kraj: Nm
|
Objavljeno: Pon Nov 12, 2012 11:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Imel sem ELM in sem lahko gledal in brisal napake, videli so se parametri motorja,....
Sedaj imam Tactrix Openport 2.0 in program Mazdaedit- s to kombinacijo lahko spreminjam vse mape in ostale parametre v ECU-ju (na mazdi). Skupaj jih je čez 100. Od predvžiga, AFRja, boosta, odprtja lopute glede na stopalko, blokada končne hitrosti, boosta v odvisnosti od prestav, load,kalibracija MAFa, tlak goriva , ..... kar ti srce poželi  |
Odvisno kakšne želje ima srce . _________________ Lp, Jože. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Joze2 Član

Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.15 Kraj: Nm
|
Objavljeno: Pon Nov 12, 2012 11:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
scolaro je napisal/a: |
Mene pa zanima kakšen program in kabel obd priporočate za vozilo BMW letnik 2006 320D.
L.p. |
Odvisno kaj bi rad počel. Veliko jih ima INPo in OBD II vmesnik. _________________ Lp, Jože. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Tor Nov 13, 2012 8:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Joze2 je napisal/a: |
Odvisno kakšne želje ima srce . |
Več od vse si redko zaželi  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|