www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avtomobilski OBD vmesnik
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Joze2
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.15
Kraj: Nm

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 1:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:


Se mi je zdelo, da proizvajalci ne nastavijo vsega optimalno-barabe šlampaste.
Hvala za odgovor.


Very Happy Optimalno ne, zadovoljivo pa. Napačno bi pa bilo razmišljati, da bi nekdo, ki v podrobnosti ne pozna delovanja motorja in vseh komponent lahko to naredil boljše. Sploh pa ne z nekim vmesnikom za nekaj deset €. Za kaj takega je potrebno znanje in profesionalna oprema. S temi vmesniki, o katerih je debata, lahko malo berete in pobrišete kaj, kar je potrebno in lahko tudi kar ni potrebno. Najbolj neprijetno pa postane, ko po takšnih priklopih "testerjev", avto več ne vžge, dokler ne vidi pravega testerja, pa v najslabšem scenariju še menjavo česa. Zato previdno s tem. Kalibracije, kodiranje, prekodiranje, programiranje, preprogramiranje, sinhronizacije,.... raznih komponent po menjavi, se s takšnim cenenim "orodjem" ne dela.

_________________
Lp, Jože.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s59ma
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31
Prispevkov: 634
Aktiv.: 3.00
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 8:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči.
_________________
Na napakah se učimo (pametni se na tujih).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.61
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 8:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pred leti sem naredil en OBD vmesnik še za RS232 in sem ga nekam založil, sedaj pa bi spet rabil pogledat napako in ogasnit lučko za napako. V kakšne nastavitve se ne mislim poglabljat, dovolj bo, če lahko preberem parametre, preberem napako in ugasnem lučko.

Kateri vmesnik mi priporočate danes, prav gotovo je sedaj na trgu kaj novejšega, ker tema je že stara in povezave tudi.

Rabim pa vmesnik za avto Škoda Octavia l. 2002 motor bencin 1.8T

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Joze2
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.15
Kraj: Nm

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 1:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

reber je napisal/a:
Pred leti sem naredil en OBD vmesnik še za RS232 in sem ga nekam založil, sedaj pa bi spet rabil pogledat napako in ogasnit lučko za napako. V kakšne nastavitve se ne mislim poglabljat, dovolj bo, če lahko preberem parametre, preberem napako in ugasnem lučko.

Kateri vmesnik mi priporočate danes, prav gotovo je sedaj na trgu kaj novejšega, ker tema je že stara in povezave tudi.

Rabim pa vmesnik za avto Škoda Octavia l. 2002 motor bencin 1.8T

Bo tisti, ki si ga takrat naredil, pa je deloval, kar dober, če rabiš za avtomobil 2002 letnik. Če si naredil vmesnik z ELM327, bi bilo potem boljše, da poiščeš kje shemo ali kupiš kakšnega z FTDI čipom.

_________________
Lp, Jože.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Joze2
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.15
Kraj: Nm

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 1:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s59ma je napisal/a:
Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči.

To že drži, ampak za kaj takšnega je pa takšen vmesnik, kot je tu govora veliko premalo, oziroma ni v nikakršno pomoč. Z njim lahko kvečjemu dosežemo le vračanje dimnih zaves za dizli, kar se pa tudi res vse pogosteje vidi. Predpisi o izpustih niso čisto brez veze, saj v tem okolju živimo vsi, in tudi dihamo isti zrak.
Pride prav edino, da za vsako malenkost ni potrebno tekati na servis, in da vsaj približno izveš kaj bi lahko bilo narobe, če se že prižge kakšna kontrolka, ali če si zamenjaš olje, zavorne pl.,.....

_________________
Lp, Jože.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.61
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 2:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Joze2 je napisal/a:
reber je napisal/a:
Pred leti sem naredil en OBD vmesnik še za RS232 in sem ga nekam založil, sedaj pa bi spet rabil pogledat napako in ogasnit lučko za napako. V kakšne nastavitve se ne mislim poglabljat, dovolj bo, če lahko preberem parametre, preberem napako in ugasnem lučko.

Kateri vmesnik mi priporočate danes, prav gotovo je sedaj na trgu kaj novejšega, ker tema je že stara in povezave tudi.

Rabim pa vmesnik za avto Škoda Octavia l. 2002 motor bencin 1.8T

Bo tisti, ki si ga takrat naredil, pa je deloval, kar dober, če rabiš za avtomobil 2002 letnik. Če si naredil vmesnik z ELM327, bi bilo potem boljše, da poiščeš kje shemo ali kupiš kakšnega z FTDI čipom.


Ne spomnim se točno, kako je bil narejen, lahko da je bil gor MAX232 in optocoupler, povezava pa je bila samo na K linijo, konektorja nisem imel, sem pa vtaknil žičko v pravo luknjico in priključil maso Wink kabel sem napeljal 4m daleč do računalnika (nisem imel prenosnika) in vključil v COM port.
Težava je tudi v samem programu, tudi tega bi moral poiskati, če ga sploh še imam, zato bi rad kar kupil narejen vmesnik, ki je na USB in OBD konektor, zraven pa program in gonilnik, da priključim na prenosnik in pobrišem napako.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
a.vidmar
Član
Član



Pridružen-a: Ned 08 Jul 2007 11:03
Prispevkov: 1159
Aktiv.: 5.30
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 2:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na Subaruju mi deluje OBD Bluetooth vmesnik, na katerega se povežeš z Android telefonom in prebereš ter resetiraš napako.

Če greš kaj mimo Postojne, lahko preizkusiva če bo delovalo.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
El Barto
Član
Član



Pridružen-a: Sob 08 Avg 2009 21:28
Prispevkov: 32
Aktiv.: 0.17
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 2:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Joze2 je napisal/a:
s59ma je napisal/a:
Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči.

To že drži, ampak za kaj takšnega je pa takšen vmesnik, kot je tu govora veliko premalo, oziroma ni v nikakršno pomoč. Z njim lahko kvečjemu dosežemo le vračanje dimnih zaves za dizli, kar se pa tudi res vse pogosteje vidi. Predpisi o izpustih niso čisto brez veze, saj v tem okolju živimo vsi, in tudi dihamo isti zrak.
Pride prav edino, da za vsako malenkost ni potrebno tekati na servis, in da vsaj približno izveš kaj bi lahko bilo narobe, če se že prižge kakšna kontrolka, ali če si zamenjaš olje, zavorne pl.,.....

Odvisno od tunerja.
Res večina samo nafto dvigne, dobi dimno zaveso in to je to.
Če pa tuner ve kako stvar deluje in se je pripravljen vanjo poglobit, potem brez nekih dimnih zaves brez problema doseže precej izboljšanja pri moči in navoru.

@reber TPB and google are your fiends za program, itak za holcvagn grupo ni problem karkoli dobit.
ELM327 pa na eBayu dobiš za 12$, navadnega K-line pa še ceneje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.61
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 3:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za Škodo je dober vmesnik VAGcom 401(ali kkl,...) in pa original free program VCDSlite. Le lopute plina se ne da več programirati z tem programom.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Joze2
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.15
Kraj: Nm

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 3:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

El Barto je napisal/a:
Joze2 je napisal/a:
s59ma je napisal/a:
Z ignoriranjem (beri: spremembo) določenih nastavitev motorja, ki so takšne samo zaradi zadovoljevanja okoljskih standardov (npr. EURO 3, 4, 5a ali 5b pri dizlih) se da iz motorja iztisniti bistveno več moči.

To že drži, ampak za kaj takšnega je pa takšen vmesnik, kot je tu govora veliko premalo, oziroma ni v nikakršno pomoč. Z njim lahko kvečjemu dosežemo le vračanje dimnih zaves za dizli, kar se pa tudi res vse pogosteje vidi. Predpisi o izpustih niso čisto brez veze, saj v tem okolju živimo vsi, in tudi dihamo isti zrak.
Pride prav edino, da za vsako malenkost ni potrebno tekati na servis, in da vsaj približno izveš kaj bi lahko bilo narobe, če se že prižge kakšna kontrolka, ali če si zamenjaš olje, zavorne pl.,.....

Odvisno od tunerja.
Res večina samo nafto dvigne, dobi dimno zaveso in to je to.
Če pa tuner ve kako stvar deluje in se je pripravljen vanjo poglobit, potem brez nekih dimnih zaves brez problema doseže precej izboljšanja pri moči in navoru.

@reber TPB and google are your fiends za program, itak za holcvagn grupo ni problem karkoli dobit.
ELM327 pa na eBayu dobiš za 12$, navadnega K-line pa še ceneje.


Ne vem, mogoče sem napačno razumel temo, ampak mislim, da ni debata o tunerjih , ampak o OBD II (poceni) vmesnikih. Verjemi, da tunerji takšnih ne uporabljajo, in normalno da je dobro, če vedo kaj delajo Very Happy .
Očitno se na zadeve spoznaš, zato nima smisla debatitrati v tej smeri naprej .

_________________
Lp, Jože.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 10, 2012 8:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem ELM in sem lahko gledal in brisal napake, videli so se parametri motorja,....
Sedaj imam Tactrix Openport 2.0 in program Mazdaedit- s to kombinacijo lahko spreminjam vse mape in ostale parametre v ECU-ju (na mazdi). Skupaj jih je čez 100. Od predvžiga, AFRja, boosta, odprtja lopute glede na stopalko, blokada končne hitrosti, boosta v odvisnosti od prestav, load,kalibracija MAFa, tlak goriva , ..... kar ti srce poželi Smile

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
scolaro
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Nov 2012 14:51
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vipava

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 12, 2012 3:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mene pa zanima kakšen program in kabel obd priporočate za vozilo BMW letnik 2006 320D.

L.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Joze2
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.15
Kraj: Nm

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 12, 2012 11:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Imel sem ELM in sem lahko gledal in brisal napake, videli so se parametri motorja,....
Sedaj imam Tactrix Openport 2.0 in program Mazdaedit- s to kombinacijo lahko spreminjam vse mape in ostale parametre v ECU-ju (na mazdi). Skupaj jih je čez 100. Od predvžiga, AFRja, boosta, odprtja lopute glede na stopalko, blokada končne hitrosti, boosta v odvisnosti od prestav, load,kalibracija MAFa, tlak goriva , ..... kar ti srce poželi Smile

Odvisno kakšne želje ima srce Smile.

_________________
Lp, Jože.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Joze2
Član
Član



Pridružen-a: Čet 30 Jun 2011 15:54
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.15
Kraj: Nm

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 12, 2012 11:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

scolaro je napisal/a:
Mene pa zanima kakšen program in kabel obd priporočate za vozilo BMW letnik 2006 320D.

L.p.

Odvisno kaj bi rad počel. Veliko jih ima INPo in OBD II vmesnik.

_________________
Lp, Jože.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 13, 2012 8:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Joze2 je napisal/a:

Odvisno kakšne želje ima srce Smile.


Več od vse si redko zaželi Wink

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 4 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group