 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
obi Član

Pridružen-a: Tor 12 Apr 2011 7:28 Prispevkov: 90 Aktiv.: 0.52
|
Objavljeno: Tor Nov 13, 2012 10:00 pm Naslov sporočila: Zakasnjen vklop in izklop prednjih žarometov |
|
|
Lep pozdrav vsem skupaj.
Ker med iskanjem po forumu nisem zasledil dogovora na moje vprašanje sprašujem sledeče. Ali ima kdo oz. ve kdo za kakšno vezje s katerim bi lahko zakanjeno vklopil prednje luči na svoje avtomobilu. Vem da bi šlo za neke vrste krmilno vezje, ki bi vklopilo oz. izklopilo rele po x času.
Hvala za vse namige in sheme.
Lp Grega
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HYBRID Neznanec


Pridružen-a: Sre 31 Okt 2012 16:01 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.04 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Tor Nov 13, 2012 10:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pred 10 leti, ko sem bil ponosen lastnik Golf2 TD, sem zadevo rešil z vezavo releja na D+ priključkek na alternator.
Problem se je pojavil, ko mi je sredi noči na avtocesti odpovedal alternator, kontrolna lučka je zasvetila rele se je izklopil, jaz pa ostal brez luči...
Novejša vozila imajo to opcijo "progamsko podprto" le aktivirati jo je potrebno.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
obi Član

Pridružen-a: Tor 12 Apr 2011 7:28 Prispevkov: 90 Aktiv.: 0.52
|
Objavljeno: Tor Nov 13, 2012 11:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hja
Ideja ni slaba vendar je ravno tu problem. Tista zadeva iz altenatorja ugasne takoj ko začneš avto "verglat po domače" kar pa za moje potrebe ni sprejemljivo.
Jaz bi rad luči prižga po tem ko avto že normalno teče.
Nekaj podobnega kot je na filmčku spodaj. (osebi na flimčku v prvo spodleti)
https://www.youtube.com/watch?v=SFxe6OFu_v8
Sam sem razmišljal o enostavnem vezju, ki bi kot prvo kontrolo na prvem releju imelo kontakt, oz obstoječe luči saj se užgejo ob kontaktu. Nato pa bi moral poiskati katera od varovalk izgubi oz. pridobi napajanje takoj po vklopu avtomovila. Iz te varovalke nato spelješ kontrolo za drugo stopnjo. Ko sta oba pogoja zadoščena se luči užgejo.
Za zakasnjeni izklop pa preprosto vezje z diodo in kondenzatorjem vzporedno z obema kontrolama, da se po izklopu kondenzatorja počasi sprazneta in luči ugasnejo.
Vem da je moje razmišljanje malo primitvno vendar bolje ne znam opisati
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stane Član

Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 21:19 Prispevkov: 1281 Aktiv.: 5.79 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Tor Nov 13, 2012 11:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na sliki imaš najbolj enostavno izvedbo. Zakasnitev vklopa in zakasnitev izklopa. Čas nastavljaš z menjavo kondenzatorja.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
24.46 KB |
Pogledana: |
50 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kose19 Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37 Prispevkov: 1228 Aktiv.: 5.18 Kraj: okolica Kobarida
|
Objavljeno: Sre Nov 14, 2012 8:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za zakasnjen vklop se navadno pri starejših modelih veže na stikalo pritiska olja. Ko je pritisk dosežen, motor že teče.
Drugače pa si omisli časovni rele, ki omogoča zakasnitev vklopa in izklopa.
_________________ - Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan - |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|