www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Autodata tipalo pretoka zraka
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LEDuser
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06
Prispevkov: 1104
Aktiv.: 5.26
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 20, 2012 1:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Senzor je navaden hall senzor in se nahaja nekje na obodu vztrajnika in je pritrjen z enim vijakom. Včasih pomaga, da odstraniš morebitne opilke s senzorja, ki povzročajo motnje. Menjava pa tudi ni pretirano draga.
_________________
Razsvetljujemo od leta 1920!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 20, 2012 4:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo mene.

Senzor je na voznikovi strani, uradno je treba umakniti akumulator, nosilec akumulatorja, naftni filter, motorni računalnik in cev iz turbota v sesalni kolektor. 4 ure dela. Sem se malo nahecal in v 2,5 urah dobil narazen in skupaj. Mehanik se je kar za glavo prijel, ko je videl, da mi je uspelo priti "po bližnjici" med snopom cevi in kablovja, takorekoč na otip in na slepo.
So dogodki, ob katerih postane človek veren.

Zjutraj sem brez težav naredil 6km do Krškega, nazaj do mehanika je šlo le s 3000+rpm. Senzor stane 26E, a sem najprej očistil obstoječega. Je imel kar pokrovček umazanije gor. Pa še magnete od vztrajnika sem spihal in očistil.
Poseg sem opravil kar lepo na toplem v mehanikovi delavnici in z njegovim orodjem.

Jutri mora zdržati 1100km, pa da vidimo, če in kdaj bom še enkrat razdiral. Ravno, ko sem v trgovini spraševal za ceno senzorja, je nekdo klical za ta senzor za Volvota.

Do konca sveta bo zdržalo, naprej bo pa že nekako.

Hvala vam za pomoč in podporo.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 20, 2012 10:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
... je nekdo klical za ta senzor za Volvota.
saj volvovi 1.9 dizli so renojevi dizli - z rotacijsko crpalko so dTi, common raili pa dCi, le da bolj slicijo na kombijevske razlicice (volvov common rail 115 hp 1.9d je recimo identicen trafficovem dCi 115). Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 22, 2012 5:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Žal se je izkazalo, da samo čiščenje ni zadostovalo d'oh! .

Tokrat mi je za razkopavanje, menjavo in sestavljanje zadostovalo 70minut (sem ni vštet logistični "podvig" okrog nakupa senzorja in iskanja potrebnega orodja) - kar na eni bencinski črpalki v Srbiji d'oh! . Zdaj avto spet v redu deluje.

Stari senzor bom razkopal v raziskovalne namene. Ali pa ne, saj je na pinih konektorja sumljiva bela plast nečesa, kar bi zlahka povzročalo slab stik in s tem naključno (ne)delovanje. Sad . Ker pa si zadnjič pri čiščenju zunanjih oblog nisem mogel privoščiti morebitne poškodbe krhkega konektorja med razstavljanjem (senzor je na izrazito tresljajem izpostavljenem mestu, brez zagozde ni drugih oprijemljivih delov, ki bi držali spoj), hkrati pa sem mislil, da tako dobro zatesnjen spoj ne bi smel biti problematičen, ga nisem razstavljal. Draga napaka d'oh! .

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 25, 2012 8:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na sreco (ali pa na zalost) ne mores vedeti ce je ravno to napaka.

Glavno je to, da avto deluje.

Ce imas dvopinski konektor (predvidevam da ga imas), gre za enostavno tuljavo z namagnetenim jedrom. Ce ohmsko stima, gre verjetno za napako (nesnago) na konektorju - ni pa nujno. Lahko da gre za obcasno prekinjen (ali kratek) stik v sami tuljavi.

Zakaj ti senzorji v vecini primerov (poleg vecjih mehanskih poskodb) odpovedujejo - zaradi nenehnih vibracij in (pre)trdega materiala ohisja pride do mikro razpok, ko voda v njih zmrzne se skoda na ohisju se potencira, ali (in) pa k nadaljnemu napredovanju pripomorejo se nadaljne vibracije in zarezni ucinek. Ko pride razpoka do navitja je le se vprasanje casa kdaj bo neslo ali zico navitja, ali pa izolacijo zice navitja - in senzor odpove. To je tudi vzrok da dizli bolj trpijo za to boleznijo kot bencinarji - ker bencinarji proizvedejo bistveno vec vibracij visjih amplitud.

Nad 2k rpm recimo motor proizvede vibracije bistveno manjsih amplitud kot recimo pri 800 ali 1200 rpm. Signal prekinja, ECU se zmede, in lahko da je tu bil vzrok "cudnega" obnasanja motorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group