 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
barosa Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.79 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Maj 02, 2013 4:58 pm Naslov sporočila: Varnostni sistem |
|
|
Zdravo,
potreboval bi vašo pomoč, če bo kdo vedel o čem se gre.
Testiram sistem "tec-tus 1" kateri naj bi prekinil dovod električne energije do računalnika, črpalke goriva in zaganjača. Tokokrog naj bi sklenil šele ko položiš "ključek" na poseben senzor.
Naprava ima 3 releje za vklop zgoraj naštetih stvari, ključek za aktivacijo in senzor kateri zazna ključek. Gor naj bi priklopil 2x kabel iz ključavnice, 2x maso in 1x kabel iz stikala vrat. Testiral sem ga še preden sem ga začel vgrajevati v avtomobil, tako, da sem na žico iz ključavnice dal 12v, na ozemljitev -, žico stikala vrat sem pa dal na + takrat ko naj bi bila vrata odprta, med tem pa sem spremljal releje.
Rezultat je bil tak, da so releji vedno sklenjeni, ne glede na to kaj jaz tam čaram z žicami. Enkrat mi je uspelo releje razkleniti, ampak še sam ne vem kako. Nato sem jih spet sklenil skupaj z aktivacijskim ključkom.
Moje vprašanje je, pod kašnimi pogoji se morajo releji razkleniti, oz kaj delam narobe ?
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3457
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3458
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3459
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3460
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3461
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3462
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3463 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Maj 02, 2013 11:51 pm Naslov sporočila: Re: Varnostni sistem |
|
|
Kljub obširnosti je to brez načrta precej pomanjkljivo vprašanje.
barosa je napisal/a: |
...Moje vprašanje je, pod kašnimi pogoji se morajo releji razkleniti, oz kaj delam narobe ? ... |
Odgovor je preprost a ti najbrž ne bo pomagal ... klasični releji se razklenejo/sprostijo, ko ne dobivajo več napajanja
Imam pa jaz vprašanje zate? Zakaj, kako in s kakšnim namenom uporabljaš signal:
barosa je napisal/a: |
... kabel iz stikala vrat ... |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 03, 2013 6:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Iz teh shem ni razvidno delovanje. Kot je napisal iztok je uganka stikalo vrat. Res ne vem, čemu služi. Mogoče avto lahko ukradeš le pri odprtih vratih . Nekateri alarmi imajo časovnik, da si po zaprtju vrat moral v določenem času vstaviti ključ,kodo,... Mogoče je kaj takega in si bil pri testiranju "prepočasen" in ti kljub ključku ni vklopilo.
Kot jaz tole razumem, bi morali releji sklenit, čim imaš vstavljen "aktivacijski ključek". Ali je ključek tudi stikalo, ali pa je samo senzor prisotnosti ključka ni razvidno.
Kakorkoli,....Rele ti mora preklapljat, čim mu na tuljavico priklopiš napajanje. Stestiraj. Pripni slikco releja,....pa opis delovanja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
barosa Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.79 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Maj 03, 2013 8:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Težava je v tem, ker ni navodil delovanja zraven. Vse kar imam sem že poslikal zgoraj, pa tudi google mi ne pomaga veliko.
@poule:
Ključek položiš na senzor in takrat aktiviraš ta sistem, ne preverja prisotnosti potem več. Kako je z vrati ne vem, samo mislim, da more biti nekaj v zvezi z časovnikom kot si napisal. Iz sheme ne morem ugotoviti ali ta naprava ima stalno napajanje vedno, ali dobi tok samo takrat ko daš kontakt. Malce ne logično bi bila potem ta ćasovna funkcija, če mu prekineš napajanje takoj ko vzameš ključ ven. Na shemi je narisano, da moreš dati dve žici na ključavnico in na skici se lepo vidi da sta to dve različni žici na ključavnici, samo kaj ko ni nič z besedam opisano glede tega. Piše samo: enkrat igniton +15, drugič pa ignition +30.
Kako rele deluje vem, saj mu sama naprava daje tok na tuljavco, razen če dvomiš o njegovem delovanju?
Sem odprl zadevo, da vidim kaj je notri.
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3464
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3465 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
barosa Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.79 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Maj 03, 2013 10:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Update:
Našel še neka navodila, samo kaj ko so v nemščini in jaz ne razumem nič.
Lahko kdo pomaga? drugače bom pa nafehtal koga da mi prevede.
Številke strani so napisane spodaj, ker je to več listov v eni sliki, da ne bo koga zmedlo.
http://www.elektronik.si/phpBB2/album_pic.php?pic_id=3466 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poule Član

Pridružen-a: Čet 11 Jan 2007 19:53 Prispevkov: 813 Aktiv.: 3.62 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 03, 2013 10:57 am Naslov sporočila: |
|
|
+15 in +30 so oznake v avtoelekriki. Poglej
povezavo..
30 je stalni plus + pol,...15 vžig in dnevni porabniki, 15 a izhod predupora k vžigalni tuljavi . Oznake imaš napisane na ključavnici od avtomobila. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
barosa Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.79 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Maj 03, 2013 12:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
poule je napisal/a: |
+15 in +30 so oznake v avtoelekriki. Poglej
povezavo..
30 je stalni plus + pol,...15 vžig in dnevni porabniki, 15 a izhod predupora k vžigalni tuljavi . Oznake imaš napisane na ključavnici od avtomobila. |
No pa sem se spet nekaj novega naučil. Hvala
Sedaj je treba še ugotoviti kaj je s temi vrati oz. razvozlati nemška navodila, ker se mi zdi da piše nekaj v zvezi s časom in utripanjem led diode.
Bom poročal kako se bo končalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
barosa Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.79 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Maj 03, 2013 9:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Končno sem prišel zadevi do dna.
Bom še tukaj gor napisal, če bo mogoče komu kdaj pomagalo
a)Standardna aktivacija sistema:
Odvzameš kontakt
Odpreš in zapreš vrata
Čez dve minuti se sistem vklopi
a)Aktivacija sistema brez da bi izstopil iz vozila:
Odvzameš kotakt
Čez pet minut se sistem vklopi.
Torej moje napake so bile:
-Nisem vedel katera žica potrebuje stali in katera začasni tok
-ter nisem vedel za časovne funkcije.
Ne rata mi aktivirati sistema po načinu z odpiranjem vrat (a).
Jaz simuliram odpiranje vrat z priklopom na napetost toliko časa, kolikor naj bi bila odprta. Je to narobe, bi morala biti napetost prisotna ves čas in prekinem takrat ko so vrata odprta? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|