www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Funkcija kondenzatorja pri vžigalni tuljavi pri APN 4
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 27, 2013 11:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Namesto žice, ki ti manjka je verjetno speljano kar na jedro in potem preko ohišja.

Kakor vem ponavadi odpove vžigalna tuljava, zaradi preboja. Mogoče, poizkusiš ločiti priklope napajalnega navitje in nekako potegneš kable ven iz ohišja, sestaviš in z vijačnikom zavrtiš magnet ter meriš napetost, pa boš hitro ugotovil kje je napaka.

Od tu naprej ni neposredno povezano z vprašanjem, ker sprašujem za drug, novejši tip vžiga.

Spajky še eno vprašanje zate, ker vidim, da se spoznaš. Prav domnevam, da pri CDI-ju pa ne gre več za nihajni krog pač pa le zato, da elektronika sklene povezavo med napajalno in vžigaln tuljavo, torej kondenzatorja ni?

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 27, 2013 4:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V crni tuljavi sta obe navitji vziga, Vn in Nn. En del obeh jih je vezan na maso- kotva, nn ima drugi del drobno crno zico, vn ima drugi del kabel, izvod na svecko. Zicni izvod nn gre na platino in paralelni kondi. Tasluzi za shrambo energije za dobro iskro. Napetost se v tuljavah inducira z vrtenjem magneta.

Na kratko,in deloma narobe. Za princip delovanja kar ok, ceprav sta tuljavici v resnici vezani zaporedno.

Ona druga, bakrena tuljava, je samo za luc in z vzigom nima veze.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.00
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 27, 2013 7:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ psevdonim : mislim, da si dobro razumel; na vztrajniku je zalepljen obroč-ferit magnet, ki se ne razmagneti (stalni) ...

@ PZUFIC : Kondenzator je, vendar je vgrajen (se ne vidi!) v VN špuli pri novejših avtih, namesto platin pa je elektronika etc ... že pri mojem 20 let starem škodilaku je tako ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 27, 2013 8:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aha hvala za napisano, čeprav sem ciljal tudi sam z vprašanjem bolj na kosilnice in ostalo, čeprav je verjetno tam enako. Samo ni mi jasno, zakaj nihajni krog, če bi lahko bil na mesto tuljave v bistvu transformator, pa bi po moje zadeva morala ravno tako delovat.

Glede na moje izkušnje se tudi trajni magneti razmagnetijo, sicer ta izkušnja ni povezana z vžigalnimi deli, ampak se.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
stursc
Član
Član



Pridružen-a: Tor 08 Jun 2004 14:29
Prispevkov: 323
Aktiv.: 1.36

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 27, 2013 8:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lojzek je napisal/a:
Tasluzi za shrambo energije za dobro iskro.
.


Ta preprečuje nastanek iskre ob zapiranju platin.


LP, stursc
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 27, 2013 9:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri vzigu se izkoriscajo prehodni pojavi zato trafo nebi prisel v postev...
Ceprav je taVN tuljava pravzaprav trafo,ki izkorisca prehodne pojave. Ima namrec VN in NN navitje. Samo obliko ima drugacno, prilagojeno namenu in prostoru. To se pac imenuje optimalnost.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 27, 2013 9:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

stursc je napisal/a:
lojzek je napisal/a:
Tasluzi za shrambo energije za dobro iskro.
.


Ta preprečuje nastanek iskre ob zapiranju platin.


LP, stursc


Ne morem da nebi...

Pravis, da bo stroj delal brez kondija, samo zaradi iskrenja bodo platine hitreje izrabljene. Poizkusi.!

Je pa tudi res, da poleg tega tudi iznici iskro... Wink

Aja,Pzufic, tudi mi se bomo nekoc -razmagnetili- . Kako pa moj moped letnik 57 se kar da iskro?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.29
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 1:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo

Ali drži, da VN vžigalne tuljave ni dobro preskušati brez nastavljenega iskrila - ker lahko prebije izolacija v VN navitju ?

Lp.

Darko

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
TilenS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29
Prispevkov: 556
Aktiv.: 2.34

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 3:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko prebije ja oz. meni je še vedno prebilo nekje drugje če ni bilo iskrila.
_________________
LP Tilen
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.79
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 3:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Seveda saj se tam potroši energija ki bi se morala na "iskrilu"- mislim da misliš svečko?
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group