 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Jun 27, 2013 11:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Namesto žice, ki ti manjka je verjetno speljano kar na jedro in potem preko ohišja.
Kakor vem ponavadi odpove vžigalna tuljava, zaradi preboja. Mogoče, poizkusiš ločiti priklope napajalnega navitje in nekako potegneš kable ven iz ohišja, sestaviš in z vijačnikom zavrtiš magnet ter meriš napetost, pa boš hitro ugotovil kje je napaka.
Od tu naprej ni neposredno povezano z vprašanjem, ker sprašujem za drug, novejši tip vžiga.
Spajky še eno vprašanje zate, ker vidim, da se spoznaš. Prav domnevam, da pri CDI-ju pa ne gre več za nihajni krog pač pa le zato, da elektronika sklene povezavo med napajalno in vžigaln tuljavo, torej kondenzatorja ni? _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Jun 27, 2013 4:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
V crni tuljavi sta obe navitji vziga, Vn in Nn. En del obeh jih je vezan na maso- kotva, nn ima drugi del drobno crno zico, vn ima drugi del kabel, izvod na svecko. Zicni izvod nn gre na platino in paralelni kondi. Tasluzi za shrambo energije za dobro iskro. Napetost se v tuljavah inducira z vrtenjem magneta.
Na kratko,in deloma narobe. Za princip delovanja kar ok, ceprav sta tuljavici v resnici vezani zaporedno.
Ona druga, bakrena tuljava, je samo za luc in z vzigom nima veze. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.00 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Čet Jun 27, 2013 7:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ psevdonim : mislim, da si dobro razumel; na vztrajniku je zalepljen obroč-ferit magnet, ki se ne razmagneti (stalni) ...
@ PZUFIC : Kondenzator je, vendar je vgrajen (se ne vidi!) v VN špuli pri novejših avtih, namesto platin pa je elektronika etc ... že pri mojem 20 let starem škodilaku je tako ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Jun 27, 2013 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aha hvala za napisano, čeprav sem ciljal tudi sam z vprašanjem bolj na kosilnice in ostalo, čeprav je verjetno tam enako. Samo ni mi jasno, zakaj nihajni krog, če bi lahko bil na mesto tuljave v bistvu transformator, pa bi po moje zadeva morala ravno tako delovat.
Glede na moje izkušnje se tudi trajni magneti razmagnetijo, sicer ta izkušnja ni povezana z vžigalnimi deli, ampak se. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stursc Član

Pridružen-a: Tor 08 Jun 2004 14:29 Prispevkov: 323 Aktiv.: 1.36
|
Objavljeno: Čet Jun 27, 2013 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
lojzek je napisal/a: |
Tasluzi za shrambo energije za dobro iskro.
. |
Ta preprečuje nastanek iskre ob zapiranju platin.
LP, stursc |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Jun 27, 2013 9:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri vzigu se izkoriscajo prehodni pojavi zato trafo nebi prisel v postev...
Ceprav je taVN tuljava pravzaprav trafo,ki izkorisca prehodne pojave. Ima namrec VN in NN navitje. Samo obliko ima drugacno, prilagojeno namenu in prostoru. To se pac imenuje optimalnost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Čet Jun 27, 2013 9:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
stursc je napisal/a: |
lojzek je napisal/a: |
Tasluzi za shrambo energije za dobro iskro.
. |
Ta preprečuje nastanek iskre ob zapiranju platin.
LP, stursc |
Ne morem da nebi...
Pravis, da bo stroj delal brez kondija, samo zaradi iskrenja bodo platine hitreje izrabljene. Poizkusi.!
Je pa tudi res, da poleg tega tudi iznici iskro...
Aja,Pzufic, tudi mi se bomo nekoc -razmagnetili- . Kako pa moj moped letnik 57 se kar da iskro? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.29 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Ned Jan 19, 2014 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
Ali drži, da VN vžigalne tuljave ni dobro preskušati brez nastavljenega iskrila - ker lahko prebije izolacija v VN navitju ?
Lp.
Darko _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TilenS Član

Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29 Prispevkov: 556 Aktiv.: 2.34
|
Objavljeno: Ned Jan 19, 2014 3:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko prebije ja oz. meni je še vedno prebilo nekje drugje če ni bilo iskrila. _________________ LP Tilen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Ned Jan 19, 2014 3:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Seveda saj se tam potroši energija ki bi se morala na "iskrilu"- mislim da misliš svečko? _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|