 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.75 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Avg 27, 2013 2:27 pm Naslov sporočila: Kako delujejo (Super Stock Open class) traktorji |
|
|
Zdravo!
Veliko krat preko youtuba spremljal traktorske vleke, in tu pri tej klasi mi je postala zadeva popolna neznanka kako ti traktorji delujejo? Kot pišejo po spletu za to klaso velja, da so to klasični dizli, ki so predelani do te mere, da pijejo alkohol.
Zato sprašujem tiste, ki so bolj doma v strojništvu in mehaniki, ali je možno, da so grobo rečeno injektorji in črpalke, zamenjane za svečke in elektronski vžig?
Hvala za odgovore in razlago že v naprej.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dizel motor teoretično lahko dela tudi na šnopc, ker gorivo vbrizgaš v že komprimiran in segret zrak. Problem je le doseganje visokih vbrizgovalnih tlakov, ter mazanje visokotlačne črpalke.
_________________ Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazadnje urejal/a StricGeza Tor Avg 27, 2013 3:32 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ti motorji so verjetno druge zadeve. Sem pa gledal video enega Styer traktorja na tekmovanju in je bilo v opisu, da ima samo visokotlačno črpalko predelano. Iz izpuha pa se je valila črna zavesa dima.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
silvo22 Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25 Prispevkov: 510 Aktiv.: 2.82 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ampak to ni navaden šnopc. Alkohol se uporablja zato ker se ne vžge tako kot bencin. Ima visoko "oktansko" število zakar ne pride do samovžiga in je zato primeren za kurjenje pri visokih kompresijskih razmerjih kot jih ima dizelski motor. V bistvu je dizelc predelan v otto motor z zelo visoko kompresijo za kar pa bencini niso primerni.
Seveda je potrebno temu prilagoditi vbrizgavanje žganja in tudi namestiti vžig z iskro ali pa še kakšnim bolj sofisticiranim izumom kot je žarilna svečka ali kaj podobnega...
_________________ http://www.youtube.com/user/hscncmachines |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.75 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žarilno svečko poznam iz modelarskih vod drugje jih nisem videl(razen izjeme grelnih). Ali se potem uporabljajo visokotlačne črpalke za npr. vodo? Metanol je bolj razmaščevalec kar pa dizel črpalke ne prebavljajo.
ElGrigon, tisti Styer je najbrž tekmoval v pro stock zato se je iz njega valil črn dim, ker se v tej kategoriji za gorivo uporablja nafto. Traktorji za kategorijo, ki jo jaz sprašujem v naslovu so si zelo podobni, razen kot izgleda nekakšnih predelav, da lahko črpalka neproblematično pod pritiskom ubrizgava alkohol. Klasična dizel črpalka bi pri tem takoj šla po gobe.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
silvo22 Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25 Prispevkov: 510 Aktiv.: 2.82 Kraj: Nova Gorica
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.75 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Tor Avg 27, 2013 9:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tega, ki ga omenjaš najbrš po opisu pade v Modified Tractors klaso na teli povezavi. Tam uporabljajo vsesorte, po večini motorje, ki so odslužili WW2, tako letalske kot helikopterske(naj bi bili reaktivni) in motorje za dragsterje.
Verjeto bi šlo tudi na vodo, samo nekdo mora poganjati vetrnice v turbini, to pa običajno počno izgoreli plini od goriva. Od vodika v vodi pravijo, da ni kakšnega posebnega dobička.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
silvo22 Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25 Prispevkov: 510 Aktiv.: 2.82 Kraj: Nova Gorica
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.75 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sre Avg 28, 2013 8:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Ma saj pravim, spremljam pogosto prek youtube in mi je sila zanimva zadeva zlasti v naslovu omenjena klasa. Sem tuhtal tudi investirat za kakšno karto za ogled v tuini samo samemu se mi zdi brezveze pa tudi finance so bolj boge.
Upam, da tist IMT ne trpi preveč, namreč pri teh zadeva so bile epične nesreče na motorjih skoraj reden spremljevalec. Se je dogajalo, da je kar sesulo ali pa snelo blok motorja z ali brez eksplozije in pometalo „šuder” od ojnic. Najbrž je bil vzrok že v zasnovi motorja saj morajo biti deli zbalansirani.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Avg 28, 2013 6:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vse je odvisno od tlaka , ki se nastavi. Nek zmeren tlak prenese vsak motor, tako dizel, kot bencinar. Za kake hude tuninge in večje moči, pa niso primerni vsi motorji- vsaj ne brez konkretnih predelav drobovja.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|