www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kako delujejo (Super Stock Open class) traktorji

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.75
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 2:27 pm    Naslov sporočila:  Kako delujejo (Super Stock Open class) traktorji Odgovori s citatom

Zdravo!

Veliko krat preko youtuba spremljal traktorske vleke, in tu pri tej klasi mi je postala zadeva popolna neznanka kako ti traktorji delujejo? Kot pišejo po spletu za to klaso velja, da so to klasični dizli, ki so predelani do te mere, da pijejo alkohol.

Zato sprašujem tiste, ki so bolj doma v strojništvu in mehaniki, ali je možno, da so grobo rečeno injektorji in črpalke, zamenjane za svečke in elektronski vžig?

Hvala za odgovore in razlago že v naprej.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dizel motor teoretično lahko dela tudi na šnopc, ker gorivo vbrizgaš v že komprimiran in segret zrak. Problem je le doseganje visokih vbrizgovalnih tlakov, ter mazanje visokotlačne črpalke.
_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!


Nazadnje urejal/a StricGeza Tor Avg 27, 2013 3:32 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.87
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ti motorji so verjetno druge zadeve. Sem pa gledal video enega Styer traktorja na tekmovanju in je bilo v opisu, da ima samo visokotlačno črpalko predelano. Iz izpuha pa se je valila črna zavesa dima.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
silvo22
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25
Prispevkov: 510
Aktiv.: 2.82
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, ampak to ni navaden šnopc. Alkohol se uporablja zato ker se ne vžge tako kot bencin. Ima visoko "oktansko" število zakar ne pride do samovžiga in je zato primeren za kurjenje pri visokih kompresijskih razmerjih kot jih ima dizelski motor. V bistvu je dizelc predelan v otto motor z zelo visoko kompresijo za kar pa bencini niso primerni.
Seveda je potrebno temu prilagoditi vbrizgavanje žganja in tudi namestiti vžig z iskro ali pa še kakšnim bolj sofisticiranim izumom kot je žarilna svečka ali kaj podobnega...

_________________
http://www.youtube.com/user/hscncmachines
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.75
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 3:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Žarilno svečko poznam iz modelarskih vod drugje jih nisem videl(razen izjeme grelnih). Ali se potem uporabljajo visokotlačne črpalke za npr. vodo? Metanol je bolj razmaščevalec kar pa dizel črpalke ne prebavljajo.

ElGrigon, tisti Styer je najbrž tekmoval v pro stock zato se je iz njega valil črn dim, ker se v tej kategoriji za gorivo uporablja nafto. Traktorji za kategorijo, ki jo jaz sprašujem v naslovu so si zelo podobni, razen kot izgleda nekakšnih predelav, da lahko črpalka neproblematično pod pritiskom ubrizgava alkohol. Klasična dizel črpalka bi pri tem takoj šla po gobe.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
silvo22
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25
Prispevkov: 510
Aktiv.: 2.82
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 6:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tak motor sem videl enkrat na sejmu v Bologni ni bil pa narejen iz dizla. Bil je V8 z dograjenim orjaškim rotsovim puhalom kot pomagalom za čiboljšo prebavo zraka. Omenjeno je bilo da deluje na vsesort goriva, razen na premog ne Smile. Za uravnavo kompresijskega razmerja oziroma količine stisnjenega zraka je imelo puhalo nek zapleten membranski regulator katerega so nastavljali na izbrano gorivo.
Sicer so tisti motorji ki jih vidite na yutubu vsi po vrsti tako ali drugače prisilno polnjeni. V določeni količini zraka zgori določena količina goriva in nič več. Če se motorju fila zrak z 10 bari pritiska lahko vanj skorajda vlivate "vodo" pa bo deloval.



ottoa.gif
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  ottoa.gif
 Velikost datoteke:  14.19 KB
 Downloadano:  46 krat


_________________
http://www.youtube.com/user/hscncmachines
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.75
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 9:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tega, ki ga omenjaš najbrš po opisu pade v Modified Tractors klaso na teli povezavi. Tam uporabljajo vsesorte, po večini motorje, ki so odslužili WW2, tako letalske kot helikopterske(naj bi bili reaktivni) in motorje za dragsterje.

Verjeto bi šlo tudi na vodo, samo nekdo mora poganjati vetrnice v turbini, to pa običajno počno izgoreli plini od goriva. Od vodika v vodi pravijo, da ni kakšnega posebnega dobička.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
silvo22
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 18:25
Prispevkov: 510
Aktiv.: 2.82
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 27, 2013 11:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A te zanimajo taki sfrizirani traktorčki? Tam nekje v nekih rovtah je možakar IMT ja malo pomladil z turbino...

Sicer pa tudi ostali niso od muh...
http://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM

_________________
http://www.youtube.com/user/hscncmachines
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.75
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 28, 2013 8:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ma saj pravim, spremljam pogosto prek youtube in mi je sila zanimva zadeva zlasti v naslovu omenjena klasa. Sem tuhtal tudi investirat za kakšno karto za ogled v tuini samo samemu se mi zdi brezveze pa tudi finance so bolj boge.

Upam, da tist IMT ne trpi preveč, namreč pri teh zadeva so bile epične nesreče na motorjih skoraj reden spremljevalec. Se je dogajalo, da je kar sesulo ali pa snelo blok motorja z ali brez eksplozije in pometalo „šuder” od ojnic. Najbrž je bil vzrok že v zasnovi motorja saj morajo biti deli zbalansirani.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 28, 2013 6:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vse je odvisno od tlaka , ki se nastavi. Nek zmeren tlak prenese vsak motor, tako dizel, kot bencinar. Za kake hude tuninge in večje moči, pa niso primerni vsi motorji- vsaj ne brez konkretnih predelav drobovja.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group