www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Varjenje vzmetnega jekla
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 1:20 pm    Naslov sporočila:  Varjenje vzmetnega jekla Odgovori s citatom

Pozdravljeni

Na polno palico iz vzmetnega jekla fi20 moram fiksirati ročico. Ali je narobe, če se to zavari?

Gre se pa za stabilizator na avtu. Kolikor sem bral se vzmetnega jekla naj ne bi varilo, ampak se ena alfa z zavarjenimi kraki že lep čas preganja po dirkališčih in stvar funkcionira. Stabilizator, ki je na tej alfi je na spodnji sliki.



oba-arbja.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  785.13 KB
 Pogledana:  20 krat

oba-arbja.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jože zupančič
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Feb 2012 10:02
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.17
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 1:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vzmetno jeklo se lahko vari če ni predhodno termično obdelano (poboljšano na 1600N/mm2). Če gledam sliko tega prečnega stabilizatorja, se vidi da je zvarjen iz surovega materiala, zato pa še vedno funkcionira na alfi. Če je vzmetno jeklo termično obdelano in zavarjeno bo sigurno zraven vara počilo ob obremenitvi. Surovo vzmetno jeklo se vari z elektrodo GALEB70.
_________________
LP Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 2:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pardon, pozabil sem omeniti, tale stabilizator na alfi je narejen iz torzije iz enega avtomobila, mislim da iz peugeota.

Jaz bom pa kupil jeklo 50CrV4. To lahko varim? Če lahko, naj bo to MIG, TIG ali elektrode? Imam namreč na voljo vse. Smile Moram to še termično obdelati?

Za pomoč se vnaprej zahvaljujem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 6:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Elektroda INOX 29/9 je zelo pirmerna za varjenje vzmetnega jekla.
Sem zavaril z njimi že mnogo vzmeti, tudi avto vzmet, pa dobro drži.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Matej79
Član
Član



Pridružen-a: Ned 11 Sep 2011 21:15
Prispevkov: 342
Aktiv.: 2.04
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 6:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če imaš možnost TIG varjenja, potem se ga posluži, saj najmanj degradira material okoli zvara. Dodajni materijal naj bo enak varjencu ali čim bližje po lastnostih.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 7:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi takole:
- torziji izmeril trdoto
- jo dal popustit
- zavaril z čimpodobnejšim materialom
- dal spet termično obdelat na enako trdoto

Je pa loterija varit vzmetno jeklo.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 7:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Z elektrodo INOX 29/9 se vari vzmet in ostala legirana jekla brez napuščanja. Zavariš in uporabiš. Enostavno kot pasulj.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 8:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa če dam narediti zareze? Kakšen je to strošek? Veliko aftermarket stabilizatorjev je narejenih na tak način.


zobeki.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  246.6 KB
 Pogledana:  1 krat

zobeki.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.24
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 8:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vzemi elektrodo 29/9 in zavari pa bo...
Sam sem že zvaril veliko različnih materialov skupaj s takšno elektrodo...
Elektroda lepo teče in se naredi zelo lep var, tudi če nisi profi...

_________________
In brake we trust...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 19, 2013 9:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala vsem za pomoč. Bom nesel prijatelju, ki zna res dobro variti pa bo. A bom dobil par komadov teh elektrod v merkurju ali inposu ali moram kupiti cel paket?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 20, 2013 5:03 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Te elktrode dobiš posamezno v merkurju, če so oplaščene, dočim so za TIG jih dobiš, kjer so specializirani za INOX materijale.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
boriskozjan
Član
Član



Pridružen-a: Pet 14 Nov 2008 23:23
Prispevkov: 956
Aktiv.: 4.73
Kraj: Šmarje pri Jelšah

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 20, 2013 8:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pa v pečico jih daj, vodih je problem pri visokotrdnostnih jeklih. metal ravne pravi da se lahko vari, če se toplotno obdela pred in po varjenju...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 20, 2013 4:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakaj ne daš naredit stabilizatorja v eno firmo?
Če imaš kake veze, niti ne bi smelo biti drago.
Z zavarjenim se jaz ne bi vozil

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 20, 2013 7:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V bistvu bi res lahko vprašal. Tam kjer bom kupil vzmetno jeklo to lahko krivijo. Very Happy Ampak potem mora biti palica kak mm debelejša, zato ker dobiš še dodatno zvijanje samih krakov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Krampus
Član
Član



Pridružen-a: Pon 08 Sep 2008 13:07
Prispevkov: 1853
Aktiv.: 9.07

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 20, 2013 9:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

vitez93 je napisal/a:
Če pomislimo iz druge strani. Kdo bo prej popustil, končnik, ki je naret iz tanke palčke, ali dva masivna zvara. Kraki bodo iz 10mm debelega jekla, zavarjena bosta pa iz obeh strani.


Malo branja

_________________
Nisem ravno najbolj pameten na svetu, tu in tam pa imam kakšno idejo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group