www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Peugeot 206, lučka akomulatorja občasni sveti
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
me2d
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Sep 2009 11:10
Prispevkov: 291
Aktiv.: 1.52

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem skoraj prepričan, da te heca jermenica (kot sem ti povedal v zgornjem postu). Meni je občasno prižiganje lučke živce žrlo kar nekaj dni preden je mehanik dal sum na jermenico. Na njej lahko pride do zdrsavanja in občasno ne polni dovolj.Priklopi V meter na napeljavo pa se igraj z gasom, da izzoveš svetenje.Opazuj napetost z in brez svetenja pa ti bo bolj jasno kje bi lahko bila težava.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

5roses je napisal/a:
Problem je v tem ker sveti sam obcasno.
Problema ni. Lucka ima natanko znane pogoje, kdaj se mora prižgati. Ko so pogoji izpolnjeni, lučka sveti.

No, je problem in to pravopisni. Če bi pravilno napisal, da sveti "lučka od akUmulatorja", bi gugl našel kup zadetkov, da so za nevšečnosti najpogosteje krive izrabljene krtačke med statorjem in rotorjem alternatorja. Potem marsikdo zamenja samo krtačke, na obvezno fino brušenje in poliranje načetega drsnega obroča na rotorju pa "pozabi" (beri: tempira napako).

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
5roses
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 06 Okt 2013 20:07
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.06
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

bilo je že vse zamenjano, pa še vedno nič, mogoče je res kak stik.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1906
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsi ste se zagnali v alternator za katerega pa je napisal, da je bil pregledan in testiran.
Povezava med alternatorjem in lučko tudi je, ker drugače lučka ne bi svetila.
Če so obrabljene krtačke tokokrog preko regulatorja in rotorja ni sklenjen - torej lučka NE sveti (niti, ko daš kontakt)
Če pa se vžge med delovanjem motorja je možna tudi napaka med lučko in kontakt ključavnico. Ker je vgrajena klasična žarnica se tokokrog zaključi tudi v drugo smer.

BDW: Pugi tega letnika ima klasično vezavo kot Yugo ali Katrca.

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1906
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

In še: 5roses preseli se iz Butal - morda kdo v bližini zna to popraviti ali pozna dobrega diagnostika Wink
_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
5roses
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 06 Okt 2013 20:07
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.06
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 08, 2013 10:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem že spakiral Very Happy , včeraj se mi je med vožnjo prižgala, po 20 minutah sem priklopil gol voltmeter in je kazal 14,2 V, avto je bil prižgan in lučka je svetla, torej fila tudi če lučka sveti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s53al
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44
Prispevkov: 1126
Aktiv.: 6.30
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 08, 2013 3:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naredi diagnostiko pa boš videl. Če ti da 14,2V in lučka sveti ni altenator. Prej kakšen slab stik?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 09, 2013 12:06 am    Naslov sporočila:  Re: Peugeot 206, lučka akomulatorja občasni sveti Odgovori s citatom

5roses je napisal/a:
Pozdravljeni, že nekaj časa imam problem pri Peugeotu 206, l 04, 1.4 bencinar, 85 kw...


BTW, Peugeot s takim motorjem vsaj v avtodati niti na googlu ne obstaja - mi ga ni uspelo najti.

Pa niti ni važno ... ti avti imajo signal lučke alternatorja speljan preko multifunkcijskega kontrolnega modula ter preko motornega računalnika do instrument plošče - armature.
Če je alternator zamenjan in polni 14,2V je potem napaka nekje v teh modulih ali žicah/konektorjih do njih.

Najpogosteje je za tako obnašanje kriv oksid v signalnih žicah malega konektorja, ki gre na alternator.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
5roses
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 06 Okt 2013 20:07
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.06
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 09, 2013 7:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moja napaka, avto ima 65 kw, 89 konjev. Ne vem ko bom imel čas ga peljem nazaj do avtoelektričarja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 11, 2013 1:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

IDS (multifunkcijski modul) ima v sebi slabe spoje.

Klasicna napaka na peugeotih in citroenih teh in podobnih letnikov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group