www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

krtacni motor se pregreva
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.80
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2013 9:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kako grdo varjen komutator !
_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2013 9:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lucca brassi je napisal/a:
kako grdo varjen komutator !


Smo že grše kolektorje vidli... Pustimo to.

Po slikah sodeč ni videti, da bi bila katera od lamel bolj ožgana, obloka je precej, kar nakazuje tudi na neutečene ščetke. Kamnanje bi bilo priporočljivo, saj bi s tem mal odprl površino kolektorja in pripomogel pri nastajanju nove patine. Dolžino ščetk si preveril, saj se z slik ne vidi koliko so dolge.

K gretju motorja ti lahko pirpomore tudi to, da je motor stalno obremenjen. Previr če slučajno kaj ovira dotok zraka iz sesalne cevi do motora. Sigurno je vmes kak filter, ki je lahko zamašen, posledično pa ovira pretok zraka skozi motor in motor se ne more zadostno hladit pa še obremenjen je.

l.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.59
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2013 10:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A niso motorji sesalcev in ventilatorjev najbolj obremenjeni, ko je pretok največji?
Če je filter zamašen sesalec proizvaja manj podtlaka, je manj obremenjen, se pa strinjam, da je hlajenje slabše.

Tole z obremenitvijo so nam, če se prav spomnim povedali v Domelu. Mr. Green

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.93
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2013 11:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko je v rotorju eno navitje v stiku.Vsaj jaz mislim.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eboc
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Maj 2005 8:42
Prispevkov: 261
Aktiv.: 1.10

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2013 1:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebastjan.kamensek je napisal/a:

Po slikah sodeč ni videti, da bi bila katera od lamel bolj ožgana, obloka je precej, kar nakazuje tudi na neutečene ščetke. Kamnanje bi bilo priporočljivo, saj bi s tem mal odprl površino kolektorja in pripomogel pri nastajanju nove patine. Dolžino ščetk si preveril, saj se z slik ne vidi koliko so dolge.


Mislim, da so sčetke (še) dovolj dolge. So pa še originalne torej stare ~8let in me čudi zakaj so (še) neutečen. Mogoče, ker sem jih vzel ven in ponovno vstavil?
A za kamenje je dovolj dober "kamen", ki se ga rabi za odstranjevanje otrdele kože. Kaj pa siporeks?

sebastjan.kamensek je napisal/a:

K gretju motorja ti lahko pirpomore tudi to, da je motor stalno obremenjen. Previr če slučajno kaj ovira dotok zraka iz sesalne cevi do motora. Sigurno je vmes kak filter, ki je lahko zamašen, posledično pa ovira pretok zraka skozi motor in motor se ne more zadostno hladit pa še obremenjen je.


Sem preveril, in celo za test odstranil del izolacije, a se motor vedno ustavi zaradi zaščite.
Je pa tako, da se rotor greje bolj od ostalega. Mogoče pa so res ležaji. Ne vem pa kako priti do njih ker ne znam od-montirati "pokrova" pri turbini.

Sicer pa hvala za informacije in povabilo na popravil, žal sem preveč daleč.
Mogoče veš koliko bi prišel tak motor (če se še izdeluje).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.80
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 05, 2013 1:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
A niso motorji sesalcev in ventilatorjev najbolj obremenjeni, ko je pretok največji?
Če je filter zamašen sesalec proizvaja manj podtlaka, je manj obremenjen, se pa strinjam, da je hlajenje slabše.

Tole z obremenitvijo so nam, če se prav spomnim povedali v Domelu.


ravno obratno .

dokler ima pretok ga turbina bremza zaradi zraka če takrat teče na cca 55.000 rpm .
Ko pokriješ loputo ali je vrečka preveč polna nastane v turbini redek zrak -podtlak , upora ni več in rotor '' pobegne'' lahko tja do 100.000 .

takrat zaradi materiala , vibracij in učinka centrifugalne sile enostavno razpade.
komutator raznese recimo tak domelov tam nekje okoli 85.000 rpm

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.78
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 06, 2013 12:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Stator ti je v redu? Na prvi sliki je nekam preveč temen.
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eboc
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Maj 2005 8:42
Prispevkov: 261
Aktiv.: 1.10

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 06, 2013 12:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

laura je napisal/a:
Stator ti je v redu? Na prvi sliki je nekam preveč temen.

Ne vem. Kako preverim ce je OK ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 06, 2013 2:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

laura je napisal/a:
Na prvi sliki je nekam preveč temen.


Navitje je malo temnejše, ker se uporablja aluminjasta žica.

l.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.59
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 06, 2013 2:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lucca brassi je napisal/a:
ravno obratno .

dokler ima pretok ga turbina bremza zaradi zraka če takrat teče na cca 55.000 rpm .
Ko pokriješ loputo ali je vrečka preveč polna nastane v turbini redek zrak -podtlak , upora ni več in rotor '' pobegne'' lahko tja do 100.000 .

takrat zaradi materiala , vibracij in učinka centrifugalne sile enostavno razpade.
komutator raznese recimo tak domelov tam nekje okoli 85.000 rpm

Aha hvala za pojasnilo. Mislil sem bolj kot ne obremenitev zaradi pretoka zraka in s tem manjših vrtljajev. To, da brez pretoka doseže prevelike obrate, sem pa tudi prebral enkrat tu na forumu. Če se ne motim imajo nekateri sesalci ventil, ki se v tem primeru odpre?

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 14 Ur


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group