 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Tor Nov 12, 2013 5:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je uporabno pri bencinarjih, pa še to samo v času, ko se mapira.
Kasneje je pač ena informacija več, ki pa , ob predpostavki, da je dobro zmapiran motor, ne daje koristnih informacij. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Tor Nov 12, 2013 5:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
To je uporabno pri bencinarjih, pa še to samo v času, ko se mapira.
Kasneje je pač ena informacija več, ki pa , ob predpostavki, da je dobro zmapiran motor, ne daje koristnih informacij. |
Hočeš reči, da je to uporabno predvsem pri čipiranem bencinskem motorju ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Tor Nov 12, 2013 5:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
V glavnem samo med čipiranjem. Ko je to gotovo, so temperature v izpuhu kontrolirane in nimaš kaj gledat. Moj avto ima serijsko ta senzor in celo mapo, direktno povezano s temperaturami. Če bi te narastle, bi se zmanjšala moč- kar pa se v vseh letih ni zgodilo niti 1x.
Med samim čipiranjem je pa pametno spremljat, da vidiš, če imaš premalo predvžiga ali če je bil motor sestavljen z novimi odmičnimi, če je morda izpušna preveč odprta in podobno. Za vsakdanjega šoferja je ta podatek brez uporabne vrednosti. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Sre Nov 13, 2013 6:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovor in info.
Torej je to bolj primerno pri čipiranem motorju in športno-dirkaški vožnji.
A normalno je, da kaže tako kot delovno temperaturo motorja 90*C oziroma da je kazalec na številki 9 ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sre Nov 13, 2013 6:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je verjetno 900° in ne 90 _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.97 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Nov 13, 2013 7:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri 900° bi bil izpuh že rumeno oranžne barve
Če bi mene zanimal ta podatek bi ga začel iskat na grelcu lambde ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sre Nov 13, 2013 8:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
900 stopinj je običajna temperatura kolektorja pri bencinarju, ko se ga tišči. Tudi barva kolektorja, če hitro ustaviš in pogledaš, je lahko oranžna.
Na grelcu lambde boš temperaturo izpušnih plinov malo težko določil!? _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Nov 13, 2013 8:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preko upornosti grelca? Saj verjetno grelec ne deluje, ko je lambda dovolj segreta. _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.97 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Nov 13, 2013 10:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
900 stopinj je običajna temperatura kolektorja pri bencinarju, ko se ga tišči. |
Marsikateri motor povprečnega voznika tega skoraj nikoli ne doseže. Pa tudi tisti, ki se jim to zgodi rabijo kar nekaj minut stalnega tiščanja, da se začne kazat rdeče.
Ne pozabit na to, da v praksi čez motorni prostor in mimo kolektorjev teče veliko več zraka kot v laboratorijih za power teste ...
piroman je napisal/a: |
Preko upornosti grelca? Saj verjetno grelec ne deluje, ko je lambda dovolj segreta. |
Točno to - grelec lambde opravi svojo funkcijo v prvih 8. sekundah po zagonu mrzlega motorja. Potem pa je tam na razpolago za npr. merjenje upornosti grelca, ki zagotovo niha s temperaturo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Čet Nov 14, 2013 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa je po vaših izkušnjah najbolje to priklopiti oziroma napeljati ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Sob Jan 04, 2014 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nima hinče od vas to priklopljeno oziroma napeljano ?
Hočete reči, da je omenjena zadeva samo estetske narave oziroma za okras ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Jan 04, 2014 8:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
V avtu imam dashdyno spd in imam možnost , da izbiram, kaj mi prikazuje. In temperature izpušnih plinov nisem še nikdar pogledal med vožnjo (sem pa med mapiranjem to spremljal).
Zdaj pa mislim, da sem ti že ene 3x napisal enako.
To ti je isto, kot če na špegu obesiš cd šabana šauliča  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.97 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Jan 04, 2014 11:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Buick je napisal/a: |
Nima hinče od vas to priklopljeno oziroma napeljano ?
Hočete reči, da je omenjena zadeva samo estetske narave oziroma za okras ? |
V avtu imam marsikaj več od standardne elektronike, to pa me ravno ne zanima ker pride prav samo tunerjem in razvijalcem motorjev. Pa tudi med vožnjo nimaš časa stalno gledat na to.
Če bi me res zanimalo kako pogosto in koliko časa se regenerira DPF pa bi vzel USB datalogger, ga vtaknil nekam k motorju, njegovo K-Typ sondo pa z objemko pritrdil na izpušno cev tik pred DPFjem.
Po nekaj daljših vožnjah pa bi ga priklopil na PC in si v grafu ogledal vse čase ogrevanja, ohlajanja, povprečne temp. in tudi tistih dvigov temp. ko sežiga saje.
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Buick Član

Pridružen-a: Sob 24 Nov 2012 12:50 Prispevkov: 179 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Ned Jan 05, 2014 12:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
To, bravo
Za kateri avto se pa gre tukaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 501 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|