 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70744.94
|
Objavljeno: Tor Okt 29, 2013 12:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
79.54 KB |
Pogledana: |
11 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.97 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Okt 29, 2013 12:53 am Naslov sporočila: |
|
|
MarE69 je napisal/a: |
MAP s 5 priključki ima še temp. senzor. Tipično je NTC. Večina bosch-evih ima tako, kot je v prilogi. |
Tako je - moj ima na ohišju od zunaj kar nekaj podobnega mali stekleni diodi 1N4148.
Je pa pri tem in podobnih senzorjih kljub diagnostiki še vedno problem, če kažejo napačno in ne odpovedo popolnoma. V tem primeru neizkušeni mehaniki, ki na testerju samo čakajo napis "fault", pregorijo ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Tor Okt 29, 2013 12:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
matejcek81 je napisal/a: |
...
Po eni strani vozilo kadi črno (kar je odraz dizla), po drugi strani navaja kubikažo, ki jo imajo bencinarji. |
Po prostornini takoj veš, da je bencinar in tudi bencinarji črno kadijo. Npr. pri kaki stari kosilnici daš "zaug" in še malo gasa, ker drugače ne vžge. Na začetku stvar lepo črno kadi kot dizel .
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Tor Okt 29, 2013 3:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
matejcek81 je napisal/a: |
ro-bi je napisal/a: |
Saj sem napisal, za kateri avto gre in tudi opisal vse spremembe na motorju (lupo, letnik 99, motor je sestavljen iz delov od 1.0, 1.4 in 1.6, da je prišlo ven okrog 1.3l) |
Torej je bencinar???
Najprej razčisti pri sebi kaj je "prišlo ven okrog 1.3l". Litraža ali kubikaža pomeni kolikšna je dejanska delovna prostornina cilindrov+batov = motorja. Injektorji ("dize") so večinoma enaki, le čas odpiranja se spreminja. Na pamet ne vem, pri kateri "kubikaži" se menjajo premeri (tip) diz.
Vtrat (honat) cilindre iz 1.0 na 1.3 je utopija. Zožat (iz 1.4 na 1.3) pa je nemogoče razen uporaba jeklenih puš. Kar seveda na lupotu ne dela nihče.
Torej imaš avto 1.0, kateri ima injektorje (dize) od 1,4?!? in ECU od ?!?.
Klasični "čip-tuning" ti bo toliko pomagal kot pljunek v morje, saj jim niti ne moreš razložit kaj imaš in kaj bi rad.
Za začetek podaj podatke o stroju(oznako), pn(part no.), ki piše na dizah in na ECU-ju. Mogoče bomo takrat ugotovili, kaj sploh imaš in kaj bi se dalo naredit.
Pri meni je nekje 20 različnih tipov elektronik za VAG vozila in bi mogoče lahko kaj priredili zate.
LP
PS: še vedno sumim na napako v senzorjih... Če imaš čas in voljo pridi do mene..
PPS: si preveril črpalko v rezervoarju - ima en filter!
LP |
Ti si pa res trmast.
Motor je 1,3l, sestavljen je iz delov od 1.0, 1,4 in 1,6. Od enega je glavna gred, od drugega cilindri in bati, od tretjega glava.
Valjda je avto bencinar, to so ugotovili vsi, razen tebe.
Računalnik je od 1.0, injektorji so zdaj od 1.0 ali 1.4- imata oba enake. Prej so bili od 1.6, ki pa so krepko večji.
Vsi senzorji na avtu so brezhibni, lambda je bila stestirana in dela, sprobal sem tudi z novo, pa je bilo enako.
Da je čip tuning pljunek v morje? A ti poznaš, kaj pomeni čip tuning??
Zame to pomeni mapiranje na novo oz. popravljanje map in s tem bi rešil praktično vse težave, ki jih imam. Časi vbrizgov bi se prilagodili na primerne. In ravno to nameravam storiti z e-manage, ki pa je piggyback, ker original ecu se ne da enostavno čipirat.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Tor Okt 29, 2013 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Kakšna pa je poraba, če MAF preprosto odklopiš? |
Zadnjič, ko sem odklopil MAP, sem imel še tavelike injektorje. Danes sem ga spet za test odklopil in se peljal v sosednjo vas in nazaj. Avto pod nizkimi malo pocuka, pod prostim tekom občasno ugasne, poraba je kar velika - gledal sem na kazalec, ki je s kilometri hitro padal. Je ravno tako, da pri 9l je ena črtica 50km, zato hitro vidim, koliko od oka mi pije.
MAP je pa klasični wagov do 1,5bara (3barski so za turbake) in ima 5 žic- dve sta za temperaturni senzor, ena je 5V iz ECUja, ena je GND in zadnja je signal v ECU.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Dec 08, 2013 7:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da malo obudim temo- gor sem priklopil e-manage blue kot piggy back.
Zdaj moram samo zmapirat.
Je pa zanimivo, da ta računalnik lahko laže podatek za map senzor po želji. Nastaviš, kak izhod boš imel pri kakem vhodu in potem tisto pošilja v ecu.
Avto je že vžgal in delal, imam pa problem z neenakomernim prostim tekom, za kar so menda krive prehladne svečke. Jih bom zamenjal in potem samo še mape prilagodim in gasa <
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Dec 14, 2013 3:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po tednu [cenzurirano] avto še vedno ne dela, kot bi moral. Prosti tek se ne da umirit.
Razmišljam, da bi spomladi zamenjal cel motor z ecujem, notri bi dal 1.4l, katerih je polno po odpadih. Pa spet nastane problem- pri wv je ecu, ključ in dodatna elektronika immobilizerja vezana skupaj in dela samo v kompletu. Če zamenjaš eno od teh komponent, ne dela več.
Ali kdo pozna kak servis ali koga, ki bi znal izklopit ta immobilizer, da bi delal z vsakim ključem in vezjem?
lp
Robi
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14 Prispevkov: 755 Aktiv.: 3.18
|
Objavljeno: Sob Dec 14, 2013 4:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
RSR Motorsport
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Ned Dec 15, 2013 10:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Če dobiš ključ poleg motorja, lahko samo čip iz ključa prilepiš nekam zraven ključavnice.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Dec 15, 2013 5:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ključ mi ni problem dobit poleg ecuja, ampak to menda ni dovolj. Naj bi bila škatljica za immobilizer povezana z ecujem, katera morata biti v paru in potem še ključ zraven.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Dec 15, 2013 6:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi program Volta (EGR/DPF/Lambda/Immo remover za telebane).
RSR so roparji.
Edited: pozabil, da se doticni ECU ne da flashat. Poskusi z mikrokontrolerjem - na ADC IN peljes signal s senzorja, naredis konverzijo preko prenosne funkcije ali se bolje - skalirne tabele, in ADC OUT peljes na ECU.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Dec 15, 2013 6:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne znam
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.99 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Ned Dec 15, 2013 7:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
A immobilizer elektronike pa ne moreš zraven menjati?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Dec 15, 2013 9:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne pašejo konektorji od drugega motorja, tudi barve žic niso enake
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|