www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Dodajanje napetosti izhodu MAP senzorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70746.77

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 29, 2013 12:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.


temp_sen.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  79.54 KB
 Pogledana:  11 krat

temp_sen.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 29, 2013 12:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarE69 je napisal/a:
MAP s 5 priključki ima še temp. senzor. Tipično je NTC. Večina bosch-evih ima tako, kot je v prilogi.
Tako je - moj ima na ohišju od zunaj kar nekaj podobnega mali stekleni diodi 1N4148.

Je pa pri tem in podobnih senzorjih kljub diagnostiki še vedno problem, če kažejo napačno in ne odpovedo popolnoma. V tem primeru neizkušeni mehaniki, ki na testerju samo čakajo napis "fault", pregorijo ... Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
strobos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19
Prispevkov: 726
Aktiv.: 3.06
Kraj: Brežice

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 29, 2013 12:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matejcek81 je napisal/a:
...
Po eni strani vozilo kadi črno (kar je odraz dizla), po drugi strani navaja kubikažo, ki jo imajo bencinarji.

Po prostornini takoj veš, da je bencinar in tudi bencinarji črno kadijo. Npr. pri kaki stari kosilnici daš "zaug" in še malo gasa, ker drugače ne vžge. Na začetku stvar lepo črno kadi kot dizel Smile .

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 29, 2013 3:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matejcek81 je napisal/a:
ro-bi je napisal/a:
Saj sem napisal, za kateri avto gre in tudi opisal vse spremembe na motorju (lupo, letnik 99, motor je sestavljen iz delov od 1.0, 1.4 in 1.6, da je prišlo ven okrog 1.3l)
Torej je bencinar???

Najprej razčisti pri sebi kaj je "prišlo ven okrog 1.3l". Litraža ali kubikaža pomeni kolikšna je dejanska delovna prostornina cilindrov+batov = motorja. Injektorji ("dize") so večinoma enaki, le čas odpiranja se spreminja. Na pamet ne vem, pri kateri "kubikaži" se menjajo premeri (tip) diz.

Vtrat (honat) cilindre iz 1.0 na 1.3 je utopija. Zožat (iz 1.4 na 1.3) pa je nemogoče razen uporaba jeklenih puš. Kar seveda na lupotu ne dela nihče.

Torej imaš avto 1.0, kateri ima injektorje (dize) od 1,4?!? in ECU od ?!?.

Klasični "čip-tuning" ti bo toliko pomagal kot pljunek v morje, saj jim niti ne moreš razložit kaj imaš in kaj bi rad.

Za začetek podaj podatke o stroju(oznako), pn(part no.), ki piše na dizah in na ECU-ju. Mogoče bomo takrat ugotovili, kaj sploh imaš in kaj bi se dalo naredit.

Pri meni je nekje 20 različnih tipov elektronik za VAG vozila in bi mogoče lahko kaj priredili zate.

LP

PS: še vedno sumim na napako v senzorjih... Če imaš čas in voljo pridi do mene..

PPS: si preveril črpalko v rezervoarju - ima en filter!

LP


Ti si pa res trmast.
Motor je 1,3l, sestavljen je iz delov od 1.0, 1,4 in 1,6. Od enega je glavna gred, od drugega cilindri in bati, od tretjega glava.
Valjda je avto bencinar, to so ugotovili vsi, razen tebe.
Računalnik je od 1.0, injektorji so zdaj od 1.0 ali 1.4- imata oba enake. Prej so bili od 1.6, ki pa so krepko večji.
Vsi senzorji na avtu so brezhibni, lambda je bila stestirana in dela, sprobal sem tudi z novo, pa je bilo enako.
Da je čip tuning pljunek v morje? A ti poznaš, kaj pomeni čip tuning??
Zame to pomeni mapiranje na novo oz. popravljanje map in s tem bi rešil praktično vse težave, ki jih imam. Časi vbrizgov bi se prilagodili na primerne. In ravno to nameravam storiti z e-manage, ki pa je piggyback, ker original ecu se ne da enostavno čipirat.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 29, 2013 8:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:

Kakšna pa je poraba, če MAF preprosto odklopiš?


Zadnjič, ko sem odklopil MAP, sem imel še tavelike injektorje. Danes sem ga spet za test odklopil in se peljal v sosednjo vas in nazaj. Avto pod nizkimi malo pocuka, pod prostim tekom občasno ugasne, poraba je kar velika - gledal sem na kazalec, ki je s kilometri hitro padal. Je ravno tako, da pri 9l je ena črtica 50km, zato hitro vidim, koliko od oka mi pije.
MAP je pa klasični wagov do 1,5bara (3barski so za turbake) in ima 5 žic- dve sta za temperaturni senzor, ena je 5V iz ECUja, ena je GND in zadnja je signal v ECU.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 08, 2013 7:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da malo obudim temo- gor sem priklopil e-manage blue kot piggy back.
Zdaj moram samo zmapirat.
Je pa zanimivo, da ta računalnik lahko laže podatek za map senzor po želji. Nastaviš, kak izhod boš imel pri kakem vhodu in potem tisto pošilja v ecu.
Avto je že vžgal in delal, imam pa problem z neenakomernim prostim tekom, za kar so menda krive prehladne svečke. Jih bom zamenjal in potem samo še mape prilagodim in gasa Smile<

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 14, 2013 3:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po tednu [cenzurirano] avto še vedno ne dela, kot bi moral. Prosti tek se ne da umirit.
Razmišljam, da bi spomladi zamenjal cel motor z ecujem, notri bi dal 1.4l, katerih je polno po odpadih. Pa spet nastane problem- pri wv je ecu, ključ in dodatna elektronika immobilizerja vezana skupaj in dela samo v kompletu. Če zamenjaš eno od teh komponent, ne dela več.
Ali kdo pozna kak servis ali koga, ki bi znal izklopit ta immobilizer, da bi delal z vsakim ključem in vezjem?
lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
Član
Član



Pridružen-a: Sre 07 Jan 2004 15:14
Prispevkov: 755
Aktiv.: 3.18

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 14, 2013 4:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

RSR Motorsport
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2013 10:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če dobiš ključ poleg motorja, lahko samo čip iz ključa prilepiš nekam zraven ključavnice. Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2013 5:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ključ mi ni problem dobit poleg ecuja, ampak to menda ni dovolj. Naj bi bila škatljica za immobilizer povezana z ecujem, katera morata biti v paru in potem še ključ zraven.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2013 6:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poskusi program Volta (EGR/DPF/Lambda/Immo remover za telebane).

RSR so roparji.

Edited: pozabil, da se doticni ECU ne da flashat. Poskusi z mikrokontrolerjem - na ADC IN peljes signal s senzorja, naredis konverzijo preko prenosne funkcije ali se bolje - skalirne tabele, in ADC OUT peljes na ECU.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2013 6:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne znam
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2013 7:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A immobilizer elektronike pa ne moreš zraven menjati?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2013 9:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne pašejo konektorji od drugega motorja, tudi barve žic niso enake Sad
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group