 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 5:38 pm Naslov sporočila: Elektronska zavora Passat |
|
|
Pozdravljeni.
Imam težavo z elektronsko zavoro, bolje rečeno z motorjem zavore na Passatu 2007, 2.0 TDI, Karavan. Povedali so mi, da je to ena izmed običajnih napak na teh modelih, vendar mi to ni preveč v tolažbo. Cena novega motorčka je namreč dobrih 300EUR.
Motor imam demontiran, sedaj pa bi ga rad testiral, vendar ne vem, kako ga preizkusiti. Ima samo 2 priključna pina, med njima pa je samo 1 upornosti.
Osnovna napaka pri tem motorčku je bila v tem, da je počilo ohišje in je v njega prišla vlaga. Znotraj pa se vidijo sledi oksidacije.
Zanima me, kako ga preizkusiti in kako motorček deluje (pulzno kot koračni ali s spremembo polaritete).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
scolaro Član

Pridružen-a: Pon 12 Nov 2012 14:51 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vipava
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 6:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorček lahko priklučiš kar direkt na 12V. Z spremembo polaritete samo določaš al zavorna čeljust stisne ko se motorček vrti v eno smer, v drugo smer pa spusti.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
glock17 Neznanec

Pridružen-a: Pet 25 Apr 2014 17:22 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.04 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 6:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
OBD 2 ross tech diagnostično orodje naredi simulacijo na vozilu ko je motor montiran
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 7:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorček sem poskusil priključiti na napajalnik 12V/1A, vendar mi je preveč padla napetost. Na močnejši tokovni izvor pa motorčka nisem upal priključiti, da česa ne skurim.
Če motor poskusim mehansko zasukati ne gre. kot da je brez napetosti zablokiran. Možno pa je, da je mehansko zablokiran zaradi oksidacije.
Ali ima kdo izkušnjo, koliko toka sme teči skozi motorček?
Diagnostičnih orodij nimam, ker nisem mehanik in bi si samo rad znižal stroške popravila.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 7:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da na motorju tudi kaj piše. Bi mogoče to kodo odtipkal v goooooooogle? Dobiš čuda podatkov. Jap!
Sicer pa 1 in 12V. Ni neka silna moč a ne?
Jaz bi sčistil kar se da, z nečem poizkusil zatesniti (stvar situacije). Test, pa "gas"!
PS. Električna ali elektronska zavora?
_________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 8:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prvo spravi skupaj, da se bo vrtel na roko, potem daj na 1a in se mora vrtet.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 8:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri 1R na 12V si boš z 1A adapterjem bolj težko pomagal, da bi kaj zavrtel, sploh, če je še kak reduktor medvmes.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 8:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
poldim je napisal/a: |
Diagnostičnih orodij nimam, ker nisem mehanik in bi si samo rad znižal stroške popravila. |
25 eur je se vedno "malo" manj kot 300 eur. Pa te bo v prihodnje resilo marsikatere muke a la hot start fix, diagnoza, service interval reset, adaptacija itd... Toplo priporocam!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prilepi kako fotko motorčka
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 9:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Prilepi kako fotko motorčka |
Domnevam, da je takle...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
4.97 KB |
Pogledana: |
24301 krat |

|
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorček potegne okoli 17A ko ročna začne pritegovati.
Iz elektromotorja je jermenski prenos na reduktor. Obstajata pa dva tipa motorčkov, ta z klasičnim torx priklopom in cenejši z 12 robnim priklopom.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Problem je v tem, da na motorju ne piše nič, ampak res nič uporabnega. Napisan je samo proizvajalec TRW in 2D koda, ostalo pa je oznaka plasike in še nekaj. Tip motorčka sem našel iz VW dokumentacije in je 3C0998281B. na trgu lahko zelo poceni dobim različico 3C0998281A, a je neuporabna, ker ima pogonsko gred z preveč zobci. Jaz rabim tako z 6 robci. zanima me pred vsem to, če je že mogoče kdo imel podoben problem in kako ga je rešil.
Razmišljal sem o tem, da bi motorček prerezal pri pokrovu ga očistil in ga zalepil ter zatesnil nazaj.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
43.44 KB |
Pogledana: |
12 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
ro-bi je napisal/a: |
Prilepi kako fotko motorčka |
Domnevam, da je takle... |
Motorček je ravno takšen, s 6 robo osjo. Na žalost dražja verzija. Kako lahko motor razstavim in ali ga lahko popravim?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nimam pojma o stvari sem samo našel sličico.
Glede na internetne posnetke in namen tega motorja, bi rekel, da je na nek način onemogočeno ročno premikanje le tega, pač pa se lahko zadeva premakne le preko motorja.
Mogoče ti bo slika, ki sem jo pripel pomagala kako zadevo odpreti.
Za začetek bi jaz motorčku za kratek čas privoščil malce večji tok, da vidiš, če se zadeva sploh kaj premakne.
_________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej bom poskusil s tokom 3A, če se ne premakne pa ga priklopim na akumulator, preko neke razumne varovalke. Potem bomo pa videli.
Ali lahko dobim kakšno bolj podrobno fotografijo ali link do nje?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 501 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|