Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Edi Član

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12 Prispevkov: 169 Aktiv.: 0.79 Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 8:42 am Naslov sporočila: Zavora na prikolici, kako? |
|
|
Pozdravljeni
Kupil sem tovorno prikolico za traktorček, ima mehansko ročno zavoro. Pakne so iz dromeljnov pobrane stran in ne vem kateri avto je služil za osnovo. Torej druge težko dobim. Sedaj me zanima kako bi s pomočjo elektrike z ne predrago rešitvijo zaviral prikolico tudi iz traktorčka?
Lp Edi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 2:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poberi zračni sistem iz kakšne stare prikolice _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Edi Član

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12 Prispevkov: 169 Aktiv.: 0.79 Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 3:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal na traktorčku ni kompresorja
Zavore so narejene na kardanu je zavorni disk in na njega je speljana zajla. Ena možnost bi bila nekako mehanskoo naredit, da bi imel v traktorčku še eno kao ročno zavoro, katero bi ob priklopu prikolice priklopil na obstoječo zajlo. Druga bi bila preko kakega elektromagneta, ki bi ob pritisku na zavore traktorčka preko zavornih luči vklopil elektro ventil, ki bi potegnil zajlo. Težavo vitim pri moči zavoranja. Elektromagnet, bi verjetno zaviral stalno z isto močjo. Torej enkrat neobremenjeno prikolico, preveč in drugič polnoobremenjeno verjetno premalo, ali se motim?
lp Edi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 4:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, to bi bil en mali projekt. Tisto zajlo na prikolici bi priklopil na servo motor z reduktorjem močnejše izdelave. Pri pedalu za zavore bi namontiral en potenciometer in s kontrolerjem krmilil ta servo nazaj na prikolico.
Hod servota pa bi sprogramiral glede na hod pedala in zaviranje traktorja ter prikolice. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 4:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ročno delaj z motorji če te veseli, delovno pa raje naredi kot naletno, če hidravlike/pnevmatike traktor ne premore.
Silo zaviranja boš težko "sprogramiral", ker se zavorni učinek spreminja glede na marsikaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 5:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zavora na prikolici je samo zato, da pomaga pri zaviranju. To ne rabi biti nekaj hudo natančno.
Pri zajli na prikolici bi lahko namotiral celo kak spindel in matico. Na matico vpneš zajlo in jo spidl zateguje in odteguje. Med matico in zajlo bi lahko dal tudi vzmet. Hod spindla nastaviš malo večji kot je polno zaviranje pri tem bo aktivna vzmet in se izogneš nenehnemu nastavljanju hoda zaradi mehanske obrabe zavor na prikolici.
Na spindl bi lahko namontiral koračnik, saj ni potrebna tako velika sila kakor pri direktnem vpetju osi motorja na zajlo. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 6:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš na traktorju tudi zavoro (ne vem za kakšen traktor gre) potem bi moral to vezati na obstoječe zavore, ker dve ločeni ročno upravljani zavori verjetno nista dobra rešitev.
Mislim, da bi bilo najlažje, če kupiš kaj takega in montiraš na prikolico. Le moje razmišljanje... _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 6:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Obnovi originalno naletno zavoro. Če to deluje 50+ let?
Izumljati toplo vodo? _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 6:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
bojans je napisal/a: |
Izumljati toplo vodo? |
Mikroprocesorji, koračni in servomotorji, precizni merilniki navora, sile in še česa, na traktorju kjer je višek elektrifikacije luč in niti kompresorja za zrak nima? Vsekakor!
Naletno sem že predlagal, pa je premalo sofisticirana....
KISS
. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sob Apr 26, 2014 7:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Definitivno bi jaz naredil mehansko, morda z linkanim naletnim kompletom. Elektronika in traktor starejšega letnika, ne gresta najbolj skupaj. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Edi Član

Pridružen-a: Pon 05 Nov 2007 23:12 Prispevkov: 169 Aktiv.: 0.79 Kraj: Ljubljana - Kot pri Ribnici
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2014 8:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
No hvala za ideje
Naletna bi bila zakon, ČE nebi imel traktor pač traktorski priključek, ravno tako prikolica. Zadeva zgleda takole, kako bi to predelal v naletno mi pa še ne potegne
Na traktor forumu je nekaj zanimivih rešitev z hidravličnim cilindrom upravljanim s pomočjo kiper ventila.
V starih časih, ko še ni bilo traktorjev in smo po klancu vozili s konji smo pač pred začetkom klanca ustavili in eden je spredaj drugi zadaj delno zavrli voz, pa počasi v dolino. Tudi tako se da, a nekog imeti zadaj, da bi po poptrebi zaviraj se mi zdi danes malce zastarelo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2014 8:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na to pa ja ni neka znanost narediti nastavka za kljuko. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2014 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko si tudi tole predelaš v naletno. To menda ni kak velik problem? _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.60 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2014 8:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
PS: Imaš namenoma tako obrnjeno gumo? _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Ned Apr 27, 2014 9:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
PS: Imaš namenoma tako obrnjeno gumo? |
Tole meni izgledajo kot prednje uteži za traktor. V tem primeru so gume obrnjene prav.
Suma sumarum: prikolica v potisni funkciji. V tem primeru naletna zavora ne pride v poštev, ker bo ves čas aktivirana. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|